arrow
profile_image
Simusha
od 16. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky,
obracím se na vás s dotazem, jak byste řešili případ, když jsem si objednala v počítačovém e- shopu zboží,(v hodnotě asi 500 kč) regulérně mi přišlo potvrzení objednávky vč. pokynů k platbě, zboží jsem zaplatila převodem a dodávka stále nikde. Objednávala jsem asi 25. prosince. (na stránkách píšou, že odesílají ihned po připsání peněz).Psala jsem jim už asi 4 maily, zda peníze přišly, nebo v čem je problém, že zboží ještě nedorazilo. Potom jsem i několikrát telefonovala, ale pokaždé se ozvala hlasová schránka.
Nevím co dělat, osobně se mi tam jet nechce, je to daleko, nevíte jak jinak bych mohla postupovat, když nereagují na maily ani telefon?
Předem děkuji

arrow
profile_image
bentley11
od 3. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já zase čekám na balík z Anglie, objednaný 17. prosince a za cenu tři tisíce, taky nevim, kde to vázne, jestli to někdo sebral po cestě nebo to ani neposlali

Reaguji na Simusha:
Co to bylo za obchod? Zkus si ho vygůglovat, třeba nejsi sama, komu se neozvývají. No a pak zkus gůglit majitele a případně se jim ozvat.

To je zvláštní že neberou telefony ani neodpovídají na mail. Není na stránce třeba uvedená dovolená?
Taky možná nemají zboží na skladě a je objednáno ze zahraničí, ale to by se myslím ozvali.
Jedine urgovat urgovat, shánět info o firmě a její bonitě. V případě, že se nebudou stále ozývat, vyrukovat s výhružkou.

arrow
profile_image
Simusha
od 16. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Silvie OK: Co to bylo za obchod

Je to: http://pocitace.eshop-zdarma.cz/

Cituji Lady_Kate: To je zvláštní že neberou telefony ani neodpovídají na mail. Není na stránce třeba uvedená dovolená? Taky možná nemají zboží na skladě a je objednáno ze zahraničí, ale to by se myslím ozvali.Jedine urgovat urgovat, shánět info o firmě a její bonitě. V případě, že se nebudou stále ozývat, vyrukovat s výhružkou.

Nemají tam nic o dovolené...Urgovat je můžu, ale když nereagují ...

Reaguji na Simusha:

Jestli to tak bude pokračovat, obrátila bych se na českou obchodní inspekci. http://coi.cz/cs/
Nedávno jsem četla o podvodných e-shopech, kde se zboží zaplatí, ale nikdy nedojde. Tak snad to není jeden z nich.

arrow
profile_image
Simusha
od 16. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji HoneyL: Jestli to tak bude pokračovat, obrátila bych se na českou obchodní inspekci. http://coi.cz/cs/

Tak jsem volala na ČOI a řeki mi, že pokud zboží nemělo hodnotu víc jak 5000 Kč, nemůže to řešit policie (to vím), ale že mám podat trestní oznámení k soudu...nemám s tím žádnou zkušenot, je to běh na dlouhou trať? A je šance, (při našich zákonech) že podvodník bude postihnutý?
Nechci to nechat jen tak, aby se s ukradenýma penězma ten zloděj někde vysmíval napáleným lidem, určitě nejsem jediná poškozená.
Nevíte jak v takovém případě dál postupovat?

arrow
profile_image
halamka74
od 11. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

TAk tohle docela smrdí.
I když tam je údajně i kamenný obchod.
Poslala bych pánovi na uvedenou adresu OBYČEJNÝ (ne doporučený) dopis,kde bych naposledy požádala o vrácení peněz a přiložila bych druhý papír, kde si napište návrh trestního oznámení-koukněte na netu, je tam toho spousta-pro podvod nebo pro neoprávněné obohacení.To by mělo zafungovat-obyčejně posílejte proto, že mu to hodí do schránky ,doporučenou by si nemusel převzít. Dejte tam nějaké rozumné datum-např, že pokud se s vámi nespojí do 5 pracovních dnů nebo pokud peníze nebudete mít na svém účtě do 10 prac. dnů, tak originál toho trestního oznámení odevzdáte na policii.
To by mělo zafungovat. A pokud ne, tak s tím běžte na policii a oni to musí min přezkoumat a pak to třeba předají k občanskoprávnímu sporu, ale odmítnout vás nesmí.

arrow
profile_image
halamka74
od 11. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jo a pokud toho má pán na triku víc, to by taky měli zjistit na policii, tak se chtějte přidat k hromadné žalobě.

Zrovna řeším to stejné 17. listopadu jsem objednávala ZBOŽÍ za 552 Kč. Potvrzení objednávky přišlo, platba proběhla tentýž den a dnes (20.12.) se stále nic neděje. Psala jsem jim již jeden email a odpověděli, že čekají na poslední díl zboží a pak že posílají. Ovšem ani po týdnu stále nic .. a já zboží chtěla pod stromeček .. grrrr. Dnes jsem psala, že chci objednávku stornovat a žádná odpověď. Tak na to asi budu muset jít písemně. Máte někdo zkušenost?

arrow
profile_image
Luccy mojeid
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

07:00:03 - Připojeno během spojování:
Nedodané zboží z bazaru Omlazení

Už předminulý týden jsem si zde na omlazení zakoupila kabelku a hned zaplatila. Bylo to ve středu, a ještě ten den mi ta slečna psala, že jí peníze už přišly na účet, a že zboží pošle druhý den. Čekala jsem asi do úterý a napsala jí, jestli už kabelku odeslala, že mi ještě stále nepřišla... Ona mi pak odepsala, že je to divný, a že se zajde zeptat na poštu... od té doby už na mé zprávy nereaguje a dokonce se objevila na černé listině bazaru, takže mi je jasné, že balíček nepřijde Co mám teď dělat? A jak řešíte takovou situaci vy?

arrow
profile_image
BarunkaO
od 3. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Promiň ale to je tvoje blbost. Nikdy neposilej peníze někomu předem koho neznáš. To je největší nesmysl.

arrow
profile_image
Jancysska
od 8. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji BarunkaO: Promiň ale to je tvoje blbost. Nikdy neposilej peníze někomu předem koho neznáš. To je největší nesmysl.

to asi vůbec nenakupuješ nikdy na internetu co? Je to naprosto běžná praxe...

Reaguji na Luccy: a víš, jestli byl balíček zaslán obyčejně nebo doporučeně? Případně zašla ses zeptat na poštu, jestli tam balíček nemáš? Dost často tam totiž balíček je, ale adresát nedostane žádné upozornění... Jinak pokud to bylo doporučeně, určitě si vyžádej číslo balíčku, podle kterého se to dá sledovat, takový balíček je i pojištěný proti ztrátě...
Jinak nevím, jak to řeší omlazení, ale jinak se takové případy dají řešit hromadně na PČR

Cituji Jancysska: to asi vůbec nenakupuješ nikdy na internetu co? Je to naprosto běžná praxe...

Naprostý souhlas

Jak dlouho je ona uživatelka registrovaná na omlázku a má už nějaké kladné hodnocení? Popř. kolik toho má prodaného? Třeba se vážně balíček někam zatoulal a uživatelka neodpovídá, protože je někde na dovolené.

arrow
profile_image
Jitul
od 10. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já bych neřekla, že je to tvoje blbost...holt prostě to chce koukat na ověřené prodejce, číst komentáře...ten člověk nemusí mít 100 prodaných věcí, stačí pár...i když je pravda, že každý musí nějak začít a ze začátku ty komentáře nemá no...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené