arrow
profile_image
Luccy mojeid
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lucie1983:
měla právě 2 kladné hodnocení a registrovaná je už asi od začátku roku...

Reaguji na Jancysska:
já jí právě psala minulý týden, jestli to poslala doporučeně a neodpisuje, ale na omlazení stále chodí

arrow
profile_image
BarunkaO
od 3. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

nakupuju dost často, posílám peníze jen e-shopům a ne běžným uživatelům u nich nemáte nikdy záruku, že Vám zboží pošlou, toť můj názor

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji BarunkaO: posílám peníze jen e-shopům a ne běžným uživatelům

Tak proč tady i ty něco prodáváš, když máš k tomu takový postoj?? Proč by si pak někdo měl od tebe něco koupit, když jsi pro něho cizí...

arrow
profile_image
BarunkaO
od 3. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Klariska1241:
prodávám pouze na dobírku

arrow
profile_image
valux
od 9. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na BarunkaO:

Cituji BarunkaO: prodávám pouze na dobírku

Hihi, já zas nikdy (a nikde) na dobírku neposílám. Každý to máme jinak.

Jinak zkus to přes banku, že ses sekla v čísle účtu a že to chceš vrátit. Oni pak budou kont. majitele a na 50% (osobní zkušenosti) dostane bobky a peníze vrátí.

arrow
profile_image
Luccy mojeid
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji valux: Jinak zkus to přes banku, že ses sekla v čísle účtu a že to chceš vrátit. Oni pak budou kont. majitele a na 50% (osobní zkušenosti) dostane bobky a peníze vrátí.

to mě nenapadlo, děkuju, za pokus to snad stojí

arrow
profile_image
BarunkaO
od 3. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na valux:

Proto, výš říkám, toť můj názor, nevim proč Vás moje odpověď tak podráždila

arrow
profile_image
deniisek19 mojeid
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

pak dej vědět jak to dopadlo, mám podobnou zkušenost.

arrow
profile_image
valux
od 9. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na BarunkaO: Mě osobně nepodráždila, jen jsem uvedla opak u sebe (čím zase dráždím já jiné)

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji BarunkaO: nakupuju dost často, posílám peníze jen e-shopům a ne běžným uživatelům u nich nemáte nikdy záruku, že Vám zboží pošlou, toť můj názor

To je nesmysl, podvodných e-shopů existuje velká hromada, stačí si projet net, kolik lidí má špatné zkušenosti.

Cituji BarunkaO: prodávám pouze na dobírku

Poslání na dobírku je podstatně dražší, než běžné doporučené poštovné a spousta nákupů se absolutně nevyplatí s tímto typem poslání.

Navíc ti každý může poslat v balíčku cihlu či hov.., které bude odpovídat váze zakoupeného zboží a nedovoláš se nikoho..

Protože balíček jsi převzela a že tvrdíš, že v něm nebylo, to co mělo být.. jo na to nebude nikdo reagovat.. důkazy prostě nejsou a je to tvrzení proti tvrzení

Vždycky mě dostane to, když někdo ( to jsem slyšela často) tvrdí, že si rozbalí balíček před pošťákem a když nebude v pořádku, tak mu ho prostě vrátí, nebo že si ho nechá podepsat jako svědka, že byl balíček prázdný nebo s nevyhovujícím obsahem.

Nesmysl - pošta pouze a jedině zodpovídá za doručení balíčku a obsah ji absolutně nezajímá, rozbalený balíček nazpět nepřijme a pokud ti nějaký dobrák u přepážky bude i ochoten podepsat, že byl balíček prázdný ( nebo s vadným obsahem) jeho zaměstnavatel ( česká pošta) mu to rozhodně zatrhne.

Jak jsem psala výše, pošta jako taková je zodpovědná pouze za doručení zásilky a rozhodně nenechá svoje zaměstnance vtahovat do nějakých naprosto cizích sporů mezi odesilatelem a příjemcem, to vůbec není jejich věc.

Věř, že je to, co bylo ( či nebylo) v balíčku absolutně nezajímá a rozhodně nedovolí svých zaměstnancům, které platí, aby dělali ve své pracovní době někomu svědka při rozbalování balíčků, podepisovali příjemci balíčku nějaké "svědecké" prohlášení apod.

Oproti tomu, když pošleš peníze z konta, máš vždycky potvrzení, že jsi částku poslala dotyčné osobě a můžeš s tím něco dělat

U menších částek se vyplatí zajít do banky, kde máš formulář na " omylem poslané" peníze na cizí účet a banka k tomu má pěkný dopis, kterého se většina nepoctivců zalekne a peníze vrací a myslím, že je v jejich formulářích i kolonka "zaplacené ale nedodané" zboží, kde by ti banka mohla pomoci i více.

To se samozřejmě málo ví, ale myslím, že i taková služba u bank je

Ideální je platit paypalem, bohužel stále málo rozšířené v ČR.

arrow
profile_image
MiaMia
od 6. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji BarunkaO: prodávám pouze na dobírku

"Dobrý den, minulý týden jsem si tady na Omlazení koupila kabelku na dobírku, dnes mi přišla, ale když jsem balík otevřela, byl v něm jen balík rýže a zmačkané papíry."

A jak je napsáno výše, poštu tyhle věci absolutně nezajímají, pokud se to člověku stane, tak to už musí řešit přes policii, takže je zase tam, kde by byl s platbou přes účet.

07:00:05 - Připojeno během spojování:
Nedoručení zaplaceného zboží

Zdravím, chtěla bych se zeptat. Před 7 dny jsem si objednala zboží na jednom eshopu. Zaplatila jsem ho. Peníze byly doručeny. A po zboží ani památky. Zkoušela jsem do eshopu volat, ale číslo je nedostupné. Na internetu píšou doručení do 48 hodin.
Co mám dělat?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jaký to byl e-shop? Zkus jim ještě napsat výhružný email

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Musíš si uvědomit, že od zaplacení jim to přijde až okolo 2-3 dnů na jejich účet, další den to pošlou

Reaguji na Pettttrushka:
Právě že mi přišel mail, že peníze obdrželi ... www.sexybabe.cz

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené