Už asi půl roku mám pleť v hrozném stavu, samé akné atd. Také mám zhruba od té doby furt nějaké bolení v krku, ale nebyla jsem s tím u doktora, až dnes, kdy mě zase začlo pobolívat. Napsal mi antibiotika. Myslíte, že se po nich zlepší pleť, když je vlastně v těle nějaký zánět? Nebo to na to nemá vliv?

A když berete antibiotika vy, tak jakou máte pleť? Horší či lepší?

arrow
profile_image
ILChazz
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak atb se předepisují i na akné...jestli má tvůj problém s pletí něco společného s tím zánětem, tak se po atb zlepší, ale taky je možné, že to vůbec nesouvisí. Já když beru atb, tak mám pleť stejnou, možná trochu sušší...

Já vím, že kamarádka, když bere ATB, myslím, že říkala něco o streptokoku v krku, tak pleť má krásnou, ale jakmile je vysadí, vrátí se jí to, a docela dost..jinak jakou mám pleť v době užívání ATB - nevím, měla jsem je asi před měsícem, ale byla jsem ráda, že vůbec žiju, tak jsem si nevšimla

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
35    0
Číst hodnocení

Vždycky když jsem měla atb, třeba na angínu, tak jsem měla pleť šílenou. Ale jestli to bylo jen těmi atb těžko říct, ale myslím že jo, protože jsem nic jiného nebrala ani nepoužívala jinou kosmetiku. Posledně jsem je ani nedobrala, protože jsem byla samá oteklá boule, že mě bolel celý obličej a bylo mi taky hodně špatně od žaludku.

Jej, tak to se mám na co těšit

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
35    0
Číst hodnocení

Reaguji na aurecon:
Myslím, že se nemusíš bát, nechtěla jsem tě strašit. Třeba ti to naopak pomůže, jeden nikdy neví.

arrow
profile_image
NinaRii
od 22. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mám taky šílenou pleť už asi půl roku, nemůžu se toho zbavit, tak sem si zašla ke kožní, ta mi udělala stěr z pleti a zjistila, že tam mám streptokoka, zajímavé ale je to, že v krku ani jinde o nemám, kožní říkala, že je to normální, nasadila mi léčbu antibiotik 3dny + 10dní pauza a takto opakovat 5krát, já to brala jednou ty 3dny, plet se o hodně na týden zlepšila ale pokračovat jsem nemohla protože jsem šla na očkování na encefalitidu, doktorka mi řekla, že mám začít s těmi antibiotiky až za 10dní, plet je opět šílená nic na to absolutně nepomáhá.

Cituji Soniik: jsem byla samá oteklá boule, že mě bolel celý obličej a bylo mi taky hodně špatně od žaludku.

A nemáš alergii na penicilin?

arrow
profile_image
dasha6
od 2. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Teď si týden poležím doma kvůli angíně a taky mě napadlo, jestli mi třeba antibiotika nezlepší pleť. No uvidím, dám vědět

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
35    0
Číst hodnocení

Reaguji na bucinek07:
To nevím...Možný je všechno. Pamatuju si, že jsem měla při těch práškách kolikrát strašně nepříjemnou pachuť v puse, přišlo mi to jako by se člověk napil zkvašeného mléka..Prostě odporné, jsem se z toho kolikrát málem pozvracela. A nejhorší bylo, že jsem to měla ještě dlouho po tom, co jsem ty prášky přestala brát.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě stoprocentně zlepší Když mám antibiotika, pleť krásně hladká a světlounká

to záleží na co ty ant jsou.

já je měla předepsaná na onemocnění, které způsobila bakterie, tak pak mi to na pleť velmi pomohlo. krásně mi to vyčistilo póry. ale po vysazení samozřejmě návrat k normálu, bohužel ...

Reaguji na Soniik: to určitě řekni doktorce, ono brát ATB a pak je ani nedobrat to je na nic...

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Soniik: Taky si myslím, že to byla alergie na penicilin. Příště na to lékaře upozorni, ať to nemá zase takový průběh. Též mám alergii na penicilin, takže mi dr. předepisuje nějaký jiný typ.

arrow
profile_image
Amy23
od 13. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jj co pamatuju u angíny, tak ty antibiotika mně tak zčistily, že obličej sem měla jak děckej zadek. Moc často antibiotika nemám, ale jeden doktor mi napsal docela silný dávky v ohledu k váze a byla jsem pak uplně hotová dělalo se mi na zvracení, bolelo mě u ledvin. Pak jsem si přečetla leták a místo celýho toho obra (nějáká 750ka) jsem si začla dávat půlku. Už mi nebylo tak zle a pomohlo to i na angínu.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené