arrow
profile_image
mourková
od 15. 8. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Od října beru antikoncepci Dienille.Minulý měsíc jsem to dostala v úterý místo v pondělí a tento měsíc zatím nic a už je neděle.Menstruační bolesti mám a prášky beru pravidelně.Má někdo takovouto zkušenost?

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Menstruace při braní HAK někdy vymizí.

arrow
profile_image
mourková
od 15. 8. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Michaela18: a mohu být těhotná?test jsem si dělala v pátek,byl negativní.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mourková: To musíš vědět sama, jestli HAK užíváš tak jak se má. Pokud ano, těhotná být nemůžeš. HAK má sníženou účinnost při užívání ATB, lékům proti průjmům a podobně. Těhotenský test má vypovídající hodnotu 14 dní po rizikovém styku.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené