arrow
profile_image
Madelline20
od 19. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky! Mám takový problém.Snad mi poradíte.Poslední menstruaci jsem měla 12.12 a pořád čekám a čekám a nic.Všechny příznaky jsem měla -nateklá prsa,bolení břicha.Mám je vlastně i teď.Jenže už jsou to celke 3 týdny a nic! V září jsem vysadila antikoncepci a takové podobné zpoždění už jsem měla asi 2 týdny a hned jsem volala na gyndu ,ale pak jsem to dostala.Teď nevím co dělat.Nechce se mi zase zbytečně otravovat ,ale nevím co.Těhotná být nemohu jelikož půl roku d nikým nic nemám.Je mi 20.Co radíte?Předem děkuji

arrow
profile_image
JennynQa
od 23. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podle mě to může být právě tím vysazením antikoncepce, většinou je totiž při užívání pilulek menstruace pravidelná. Nevím, nejsem odborník, ale předtím, než jsem začala užívat hormonální antikoncepci, jsem měla menstruaci nepravidelnou, během užívání byla zase přesná jako hodinky a když jsem ji asi před rokem zkusila na pár měsíců vysadit, měla jsem stejné problémy jako Ty. Podle mě by sis ale na gyndu zajít měla.

arrow
profile_image
Madelline20
od 19. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Asi máš pravdu.Jen se mi nechtělo otravovat zase ,když už se mi to jednou stalo a pak jsem to dostala.

arrow
profile_image
JennynQa
od 23. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Madelline20: Asi máš pravdu.Jen se mi nechtělo otravovat zase ,když už se mi to jednou stalo a pak jsem to dostala.

O nějakém otravování přece nemůže být řeč, jsou tam od toho, aby Ti pomohli Já třeba minulý týden volala z Prahy na Moravu na gyndu, aby mi poradili, co dělat, když jsem si na cestu nepřibalila antikoncepční pilulky

arrow
profile_image
Madelline20
od 19. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No asi nemáš tak "super příjemnou" gynekoložku jako já Ale jo zítra tam skáknu.

arrow
profile_image
snupalek
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To já, když jsem vysadila, tak jsem to nedostala asi 8 měsíců Pak jsem zase začala brát antikoncepci a je to přesný jak hodinky. Ale taky mi zjistili, že mám polyovulační vaječníky, takže proto ta nedostavená menstruace. Takže si radši na gyndu zajdi.

arrow
profile_image
franceska
od 28. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já vysadila antikoncepci před rokem a půl a menstruace přesná pořád jak hodinky.Ale mám hodně kamarádek který taky nemenstruují po vysazení.Takže šupky dubky k doktorce.

Madelline20
Pravděpodobně se nedostavuje ovulace nebo se dostavuje nepravidelně, tudíž i menstruace je nepravidelná. K lékaři asi není důvod chodit, počkej několik měsíců, jestli se to upraví a pokud ne, pak to řeš s gynekologem, i když nějaké razantnější řešení bude spíš třeba až budeš chtít otěhotnět.

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj, mám podobný problém, jen jsem nebrala antkoncepci. Ale vlivem stresu ze zkoušek, nedostatku pohybu, zimy a dalších faktorů jsem menstruaci nedostala zhruba od 3.12. Včera jse u gynkologa dostala injekci na vyvolání mestruace. Tak do 2 týdnů by se to mlo znormalizovat. Tak uvidím. Máte s tím někdo zkušenst?

Ahoj, beru antikoncepci, novou beru zhruba 4.měsíce, YAZ a vždy mi mensturace dorazila, třeba max s 1.dnem zpoždění. Teď už se mi nedostavila týden. Co dělat? Těhotenství je nepravděpodbné, beru tablety,

arrow
profile_image
LadyLucik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Před 10ti dny jsem měla mit menstruaci, mám ji obvykle pravidelnou, vždy bezpečně 2-3dny předem poznám že to dostanu, natečou mi prsa, bolí mě sotva jen na dotek, mám tlak v podbříšku, lehká bolest.... a tohle přesně mám už 2 týdny,jako bych to měla, ale prostě bez toho, jsem nervozní, podrážděná,protože se cítím nesvá a jakoby nafouklá,plná,prostě cítím že by to chtělo ven,ale pořád se nic neděje. Těhotenství je nepravděpodobné, ale vyloučit nemohu, i když si to nemyslím. HA neberu, stres jsem neměla, prostě mě nenapadá proč. Jediné co mě napadlo, před 2ma týdny jsem začala brát tabletky biosil plus, jesti to můžemít nějaký vliv? jinak je mi 21 let.

arrow
profile_image
Allbii
od 22. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

07:00:04 - Připojeno během spojování:
Opožděna menstruace po 3měs dobrání HA a negativní test + nemoc

Pěkný den,
Chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo podobné zkušenosti. Mám dlouhodobě přítele a tak jsem vysadila na začátku září HA. První MS přišla klasicky, v říjnu trval cyklus 32 dni a v listopadu 30 dní. MS vždy přišla normálně a pnohodnotně, trvání max 5 dní. V listopadu jsme měli sex jen jednou a to až 18 den cyklu. Nyní jsem 37 DC, udělala jsem si test a je negativní. Týden mě tak zvláštně tlačil podbřišek, jakoby trochu jinak než když to mám dostat. Vždy mi chvílemi přijde, že jsem to dostala, ale je to jen takový slabý býlý nezapáchající výtok. Dnes jsem navíc zřejmě od přítele chytla chřipku, většinou moc nemocná nebývám. Vzala jsem si paralen.
Asi těhotná nejsem, nemám žádné další příznaky, špatně mi není, jen mám chutě, ale to může být před MS normální.
Stalo se to někomu někdy? Nevím jestli neni chyba brát paralen. K lékaři jdu až 3. Ledna

arrow
Neprodává v Bazaru

66

Reaguji na Allbii: Ahoj, já teda antikoncepci stále beru a kolikrát to nedostanu. Je to ovlivněné zdravotním stavem a i stresem a vším co tě ovlivňuje na psychice. Teď jsem brala antibiotika, měla celkem velký stres a nepočítám s tím, že to dostanu. Když si nejsem jistá, udělám si test. Test kupuji uplně obyčejný za 30,- Mamatest od GS. Je super, jsou tam 2 testy a má vysokou citlivost do 10 mIU/ml, takové ty dražší za 100,- mají citlivost 25 a víc a odhalují těhotenství až v pokročilejší době. Když si nejsi jistá, tak zajdi k doktoru a budeš100% vědět na čem jsi. Pokud nebereš antikoncepci a chráníš se jinak nebála bych se, jestli ne a sex s partnerem máš, tak tu možnost otěhotnění vždycky je. Ať ti to dobře dopadne a snad to nic nebude.

arrow
profile_image
Allbii
od 22. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Daysi.Dee: děkuji ti za odpověď. no právě, že žádné stresy opravdu nemám. Antikoncepci jsem prala 10 let. Nemocná jsem až dnes, předtím jsem nebyla. Spíš si říkám, jestli v případném těhotenství neni škodlivý ten paralen.

arrow
profile_image
Rehny
od 13. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Po vysazení antikoncepce je úplně normální mít nepravidelný cyklus. Přece jen to tělu chvíli trvá než se srovná. I přesto, že si první dva cykly měla relativně pravidelné, tak je normální, že to teď budeš mít chvíli rozhozený.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené