arrow
profile_image
trvalka
od 30. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, od doby co beru antikoncepci Lindynette mám pravidelnou menstruaci téměř na den a hodinu, ale nyní se mi zpozdila o 1 den a je výrazně slabší a nemám při ní takové bolesti jako obvykle. Čím to může být způsobeno? Bojím se, aby to nenaznačovalo nějaké zdravotní problémy, nebo dokonce těhotenství... Protože za celé 2 roky, co beru antikoncepci se mi nic takového nestalo.

arrow
profile_image
siso
od 10. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já tedy beru Yaz a před tím jsem brala Logest a Cilest a u všech se mi občas stalo, ža Ms měla i skoro týden zpoždění.Důvodem byl hlavně stres.Někdy si je člověk ani pořádně neuvědomí, může to být z nastřádaných problémů za delší dobu.

arrow
profile_image
Rumvil
od 19. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já teda beru Belaru, ale taky jsem to díky ní dostala vždy na den přesně a bylo vše v pohodě. A najednou jsem to třeba nedostala vůbec. Nebo se mi to o dost zpozdilo. Na gyndě mi řekli, že je to normální, že se menstruace při HA někdy nedostaví. Sestřička mi vždycky jen řekla, ať si pro jistotu udělám test, ale že na 99% nejsem těhotná, jestliže jsem brala HA pravidelně. Stalo se mi to už víckrát (zpoždění nebo nedostavení) a zatím žádné mimčo nemám A zdravotním problémům bych to nepřipisovala. Může to být opravdu třeba ten stres nebo občas dělá HA trošku paseku (bolesti, přibírání atd.) Dej tomu čas, popř. se poraď se svým doktorem.

arrow
profile_image
carme
od 10. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

měla by jsi to říct svému gynekologovi

přesně tak, řekni to tvému gynekologovi. Já to dostávám na hodinu přesně a jsem za to ráda, třeba bude stačit změna HAK...

arrow
profile_image
vendelinka1
od 8. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, dívám se, že téma je staré, ale doufám, že mi někdo odpoví.

Včera mi skončila týdenní pauza mezi platíčky, takže jsem včera vzala první pilulku z platíčka nového. Beru Jeanine. Problém je v tom, že se mi během pauzy nedostavila menstruace. Přitom mě stále pobolívá v podbřišku. Jsem z toho dost nervózní. Dělala jsem si 3 těhotenské testy, poslední dnes ráno, a všechny byly negativní. I jsem volala na gyndu, tam mi sestřička řekla, že se to může stát, že menstruace vynechá...zvláště u této antikoncepce. A že si mám udělat těhotenský test za týden až dva a to už bude výsledek stoprocentní. Ale kdo má sakra ten stres vydržet tak dlouho Hlavně mě znervózňuje fakt, že stále cítím jakoby ,,práci" v podbřišku....že se tam prostě něco děje.

Máte s tímto některá zkušenost?

Jen chci dodat, že prášky neberu jak lentilky, ale poctivě pravidelně...ale v posledních dvou až třech týdnech mě trápily průjmy. Né nijak těžké, ale přece jen.

Budu ráda za každý postřeh.

arrow
profile_image
markett007
od 3. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj potrebovala bych poradit HA beru asi od svých 15ti což je 7 let..MS mam pravidelnou troufám si řict ze presne na den..bude to ted 3 týden co mam zpoždění..u doktora jsem byla ale na ultrazvuku nic nevidel..máte nekdo zkušenost?
děkuji

arrow
profile_image
Guesses
od 20. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahojte,holky,vím,že poslední příspevěk tady byl celkem dávno,ale doufám,že mi třeba někdo odepíše. bude mi 22,hormonální antikoncepci beru od 16 a prásknu to na sebe,brala jsem ji jak lentilky(3 krát jsem zapomněla..,tak pak si vzala dvě naráz atd.),ale vždycky se mi menstruace dostavila pravidelně na 4-5 dní.poslední 3 měsíce jsem ji brala opravdu poctivě,ale 3. den,kdy jsem měla dostat mentruaci se objevilo jen jedno zašpinění.vyměnila jsem kalhotky a od té doby NIC!ani ťuk.už je to přes 3 týdny,co se pořád nic neděje.dělala jsem si 3 testy.první dva spolehlivě ráno ukázaly,že nic.prostě jen jedna čárka.dnes jsem si dělala 3. test.bylo to teď až večer,ale skoro se neukázala ani ta jedna čárka,natož tak 2.kamarádka s jejím přítelem pořád vykládají,že si myslí,.že určitě těhotná jsem,protože ona se o miminko snažila,měla několikrát menstruaci a dělala test aspoň 6 krát a nic.šla na gyndu,kde ji doktor chtěl dát takovou tu injekci na vyvolání menstruace,ale ona to odmítla.šla na krev a buch-těhotná.takže si myslí,že mně to test taky neukazuje a jsem.navíc jsem celkem štíhlá a říkají,že začínám mít břicho(což je trochu pravda,protože jsem štíhlá a mám ho jak ,,somálec´´,ale odspodu nahoru) a škraně jako křeček...tak já prostě nevím,jestli si to všichni jen vsugerováváme a není co řešit..nebo jak to je...břicho(nééé žádnej buben,ale proti mýmu propadlýmu lavóru,mám..a když ho chci zatáhnout,tak to moc nejde a začne mě pobolívat v podbříšku.já už prostě nevím,jestli tak moc jím a konečně jsem začla vypadat nějak žensky a svádíme to na něco jinýho.. nevím,jestli se spolehnout na 2 (3) testy a dál to prostě neřešit nebo jít na tu gyndu,kde mám strach,že ze mě gynekoložka udělá trubko,protože je takové dost rázné povahy a řekne mi,že jsem brala antikoncepci,měla ,,půlhodinové´´ zašpinění a 2 negativní testy,tak co tak jako chci... omlpuvám se Vám,že jsem se tady tak rozepsala a doufám,že se to aspoň někomu bude chtít číst a odepsat..já jen prostě,že nejsem zrovna v nejlepší životní situaci a nevím..nemáte některá podobnou zkušenost..?

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, beru Eloine a normálně mívám měsíčky až v den, kdy mám začát brát zase růžové pilulky vždycky ráno to dostanu. Minulý měsíc jsem vynechala a dneska bych už ji měla dostat, mám začít brát zase prášky, ale ještě mě ani nebolí břicho ani nic nevíte, čím to může být?

Doufám, že nejsem těhotná!!

A popř. co mám dělat?

arrow
profile_image
Guesses
od 20. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Baronella: chápu to dobře,že už druhý měsíc meškáš?

arrow
profile_image
lucse
od 16. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ahoj holky, diskuze je sice stará, ale zkusím...nedostala jsem jahůdky beru HA Bonadea a vše bylo ok, jen jsem se asi po půl roce užívání rozhodla, že neudělám pauzu a přebrala jsem 2 měsíce...tzn, že jsem úmyslně neudělala 2x po sobě pauzu, prostě se to zrovna nehodilo teď jsem jí už udělala ale jahody jsem ty tam mám už 5. den pauzu a furt nic...v sobotu si mám vzít už prášek a tak nevím co mám dělat....test jsem si nedělala...co si o tom myslíte...?? může to být tím, že jsem přebírala a tělo si prostě kumuluje hormony? nebo třeba stresem, mám zrovna státnice, tak je ho taky hodně

arrow
profile_image
Guesses
od 20. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na lucse: myslím,že tak,jak píše,je to hodně pravděpodobné.

arrow
profile_image
Sarus333
od 2. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den, je mi 16 let a na začátku května jsem až v 3. den menstruace začala poprvé brát antikoncepci. 13 dní na to jsme měli s přítelem nechránění sex. Teď jsem dobrala 1. platíčko a nedostavila se mi menstruace, už je to pátý den. :/

arrow
profile_image
Patie
od 4. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Sarus333: Nevím, jak to je - já začala s prvním platem hned v první den, tak nevím, jaký má vliv, když ji začneš brát až třetí? Neni nějaká zmínka v letáku? .. Jinak, jestli jí bereš takhle krátce, stát se to může Spousta známých to ze začátku taky takhle měla, že v pauze menstruaci vůbec nedostali a časem se to srovnalo.

arrow
profile_image
Sarus333
od 2. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

V letáku je napsáno, že když se začne užívat 2.- 5. den, tak ještě týden je potřeba používat i jinou ochranu, ale gynekoložka mi říkala, že radši tak 2- 3 týdný, takže jsem se docela lekla, když menstruace nezačala. Moc děkuju, docela se mi ulevilo, že se to stává a neznamená to jen že jsem těhotná.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené