arrow
profile_image
Gabi1982
od 22. 4. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj všem!

Mám potíže s mámou. Je poměrně mladá (50) a má velké problémy s chůzí. Abych to nějak upřesnila - už se narodila s těmito potížemi, asi do 3 let byla na "prkně". Asi před 3 lety byla na operaci s kyčlem. Cca 1-2 roky to bylo OK, ale co se jí zahojilo a cítila se fit, další problémy začaly. Nevím, neumím to popsat, ale zkrátka nemohla chodit. Toto trvalo asi půl až 3/4 roku, poté šla konečně v říjnu 2015 na "vyšetření" do Phy do EXPY. (Myslela jsem si, že tam bude kdoví jaké vyšetření, ale prý se tam na ní jen podívali a zkoušeli, jak může hýbat rukou atd.) Samozřejmě jsem zapomněla dodat, že i měla a stále má problémy s pohyblivostí pravé ruky.
Nicméně v EXPě tedy dostala léky REQUIP-MODUTAB 4 mg. (Sami lékaři v Pze na 100 % neurčili, zdali je to opravdu Parkinson, prý to vůbec být nemusí.) Tyto léky bere doteď. Chodí ke svému neurologovi, který jí různě snižuje a navyšuje dávky, pořád dokola od října 2015 a výsledek je pořád stejný - nemůže chodit, kolikrát je to i horší. Před měsícem ji napsal nové léky MADOPAR (rozpustné tablety), které užívala cca 3 týdny a musela přestat, protože to bylo opravdu ještě horší, ztěžkly ji nohy, vůbec se nehnula. Nyní opět bere pouze RREQUIP (nevím v jakém množství). Sám lékař už uznal, že to moc dlouhá doba, co jí to nezabírá, tak možná zas pojede máma do EXPY.
Co tím chci říct, opravdu je to veliký nápor na psychiku nejen pro ni, ale i pro mně. Skoro každý den mi volá a brečí, že nemůže chodit, pořád sedí doma, že se bojí, aby se nezasekla uprostřed ulice a neměla jak dojít domu. Je to opravdu strašné, tak Vás všechny žádám o rady, nápady, zkušenosti, ale opravdu jen k tématu. Už sama vidím, že to takto nejde dál a budu opravdu ráda za každou normální odpověď .

Hezký den, Gabina

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené