Ahoj

Zajímal by mě váš názor na postoj mé zubařky k reklamaci. Asi 2-3 měsíce zpět jsem si u ní nechala nalepit dentální kamínek. Cena 500,- není sice nic co by bylo za pusu, ale jelikož znám holky, co nosí jeden a ten samý kamínek i 3 a více let, nezdála se mi investice zas až tak strašná. Po těchto 2-3 měsících mi ale kamínek upadl - ne celý, zůstala na zubu nalepená taková folie, ke které byl připevněný (již z výroby). Objednala jsem se tedy k zubařce na opravu. Záměrně píšu "opravu", ne reklamaci, jelikož jsem díky dlouholeté spokojenosti doufala, že to příjme a zdarma opraví - navíc když mi při první aplikaci řekla, že na tento zákrok poskytuje záruku půl roku, a také že jí samotné a i zákaznicím vydržel vždy minimálně 3 roky.

Paní zubařka tedy vše hezky spravila a udělala nový. Nicméně při odchodu mě čekal šok v podobě toho, že po mě chtěla opět 500,- načež jsem se ozvala (snažila jsem se aby to vyznělo slušně a hlavně abych ji za nic "nenapadala") že jsem předpokládala tu záruku, o které mi tenkrát říkala... Poté se však spíš ona opřela do mě s tím, že to je záruka na chybu ze její strany, že zde byla vyloženě vada kamínku, když se odlepil od podložky a že příště když by se to stalo znova, mi to už vyreklamuje a pořeší s dodavatelem. Tento argument mě ale vůbec neuspokojil, proto jsem opět slušně a zdrženlivě namítla, že i kdyby to příště upadlo zas, tak už mi nikdo nevrátí těch investovaných 1000 Kč a že jsem pouze chtěla na zub kamínek, který bude držet a nekvalita materiálu od jejího dodavatele se mě už netýká.

No dopadlo to tak, že mě odmítla pustit vůbec z ordinace + ještě jsem dostala solidního sprda... nakonec to vzdala a samozřejmě mě musela pustit, že jo. Původně jsem ani nechtěla, aby to bylo až takto husté, ale stalo se...

Část rodiny a kamarádů se mě zastává, ale někteří tvrdí opak, takže se ptám i na váš názor. Nyní si hledám novou zubařku a co nevidět se odhlásím, protože si za tím stále stojím a nechci chodit k zubařce, která jen ráda inkasuje peníze, ale jakmile je problém tak jej odmítá řešit. Zároveň mě to ale celkem mrzí, protože je to jinak opravdu dobrá a fajn zubařka.

Díky za všechny příspěvky .

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

A je tam potřeba nějak klást důraz na opatrnost při provádění zubní hygieny? že by bylo možné, že kamínek může upadnou Tvojí vinou? To jediné mě napadlo, že bych se bála, že mi při reklamaci bude zubařka předhazovat moji vinu neopatrností (sama kamínek nemám, tak proto nevím).
Jinak mě přijde, že se sama usvědčila, že to je na reklamaci tím, že Ti řekla, že příště už by to vyreklamovala a odkázala se na dodavatele. Sama řekla, že to teď byla "chyba nekvalitního kamínku", tak proč se na toho dodavatele neodkáže rovnou? Jak sama píšeš, je to její problém, že pracuje s nekvalitním produktem, ale pak musí přijmout i riziko toho, že tam bude ta reklamace.
Přijde mi, že se jí to teď nechtělo řešit, tak to prostě neuznala. určitě bych se teda na reklamaci odkázala hned při objednání nebo když bych došla do ordinace a né pak, když už mám kamínek nalepený

arrow
profile_image
zuska-bluzka
od 21. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Rebecca Dammavalam: zde byla vyloženě vada kamínku, když se odlepil od podložky a že příště když by se to stalo znova, mi to už vyreklamuje a pořeší s dodavatelem.

prepáč ale toto bolo podľa mňa iba o jej neochote riešiť reklamáciu. nerozumiem tomu, ak ti kamienok odpadol po 1x tak chce po tebe aby si zaplatila zase ako za nový, no až keď už budeš mať ten druhý kamienok, tak je ochotná reklamáciu riešiť?
skôr mi to pripadá, že sa chcela na tebe nabaliť...
ak by ťa poučila, že si ho máš nejak špeciálne ošetrovať a ty by si to nedodržiavala a kamienok by sa odlepil tvojou vinou, tak to chápem, v tom prípade si zaplať za nový. No ak sama priznala, že to bolo vadou kamienka, ktorý ti "predala" ona, tak je to výsostne jej problém, ktorý si ma riešiť s dodávateľom kamienkov a ty máš nárok na bezplatnú opravu.

arrow
profile_image
Marjánka
od 27. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud to byla vyloženě výrobní vada kamínku ( což byla, protože kamínek se oddělil od fólie) a nikoliv reklamace práce zubařky, tak se k tomu zubařka postavila špatně. Neměla jste platit nic a zubařka měla kamínek vyreklamovat u dodavatele ( taky je divné, když Vám řekla, že kdyby se to stalo znova, tak až potom ho bude reklamovat). Bránila jste se oprávněně. Taky Vás měla upozornit, že po Vás bude chtít peníze, ještě než začala něco opravovat, mohly jste si to vyříkat ještě před opravou. Mě by takové jednání zubařky tedy pěkně vytočilo..Naštěstí jsem měla skvělou zubařku ( bohužel už nemám), která mi dávala záruku na každou plombu...na některé plomby jsem měla dokonce celoživotní záruku, tak že když mi po roce vypadla ( a stála asi 800 Kč), tak mi ji dala novou, a bezplatně...Ono asi záleží na tom, jestli má zubař zájem o to, aby se k němu pacienti vraceli. Chybí tady totiž konkurence- pacientů je moc a zubařů málo, tak na to někteří hřeší....

arrow
profile_image
sarlotka1
od 31. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Marjánka: Souhlasím, zubařů je málo. Ale tohle mi přijde jako jasný případ na reklamaci a zubařka se určitě nezachovala adekvátně.

Žádný pokyny ke zvláštní údržbě jsem nikdy nedostala.... a co jsem se ptala tak takové snad ani žádné nejsou. No ale děkuji holky za názory, cítím se hned líp že jsem ji třeba neprávem "neokradla" o peníze.

Jinak právě před pár hodinami jsem mluvila se známou a ta tuto zubařku charakterizovala jako velice hodnou sympatickou a i profesionálně skvělou paní, nicméně zlatokopku... jelikož i když se prý jinak než ve vztahu doktor-pacient nikdy neznaly, neváhala prý kdysi paní zubařka šetřit drzostí a zeptat se, jestli by jí nemohla zajistit nějaké slevy na benzín (její manžel je majitel benzinky). Takže tohle mě fakt pobavilo a už rozhodně ničeho nelituji... dokonce jsem na sebe hrdá že jsem se nenechala obrat

Cituji Marjánka: Ono asi záleží na tom, jestli má zubař zájem o to, aby se k němu pacienti vraceli. Chybí tady totiž konkurence- pacientů je moc a zubařů málo, tak na to někteří hřeší....

Ano, asi máš pravdu, je jich málo tak se cítí neohrožení. Ale já nevim, já zase být v její pozici, tak by mi bylo proti srsti se před zákazníkama takto propagovat... navíc ještě k tomu když to vychází nákladově i časově úplně nicotně, oproti tomu, kolik na tom vydělá. No ale hold každý jsme jiný...

arrow
profile_image
Tuxee
od 7. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No o kvalitě kamínků na zuby nic nevím.. Ale přístup, že poprvé musíš za opravu zaplatit a kdyby se to náhodou stalo znovu, tak příště bude reklamace mi už z principu přijde vážně na hlavu . Nevím, zda to mohla být chyba zubařky nebo ne, ale ať už je to cokoliv, tak by k takovým případům měla přistupovat vždy stejně.

arrow
profile_image
lamiel
od 19. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky, zrovna jsme to řešily s kolegyněmi dentálnímaihygienistkami. Jsou to nějaké vadné kamínky, normálně se kamínek odlepí celý, ale pokud jen ten plíšek, je to na reklamaci dodavateli. Což si měla samozřejmě pořešit tvoje zubařka a ne chtít po tobě peníze za špatný materiál. Je dobře, že ses nedala. Co vím, tak většina ordinací poskytuje záruku min. půl roku a když se ti odlepí, tak je oprava zdarma.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené