arrow
profile_image
petulkaaa
od 29. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

V pátek jsem si koupila v jednom obchodě v Brně kabelku, v pondělí jsem si ji vzala a hned při prvním použití se vytrhl zip v jednom místě - asi nekvalitně sešité nevím, štve mě to, ale to asi při výběru a koupi nepoznám Tak jsem dneska kabelku jela reklamovat. Ptala jsem se, jestli by mi nemohli vrátit peníze a bylo mi řečeno, že to neumožňuje jejich reklamační řád, ale že pokud si vyberu jinou kabelku v té hodnotě, tak mi to vymění. Nechápu, proč když mi to mohou vyměnit, proč nemohou vrátit peníze A nemám nárok ze zákona na proplacení cesty? Mohli byste se někdo podělit se zkušenostmi s reklamacemi?

Děkuju moc za všechny zkušenosti a rady do budoucna

arrow
profile_image
jadina
od 11. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky,pokud se ti jiná kabelka nelíbí,je to nefér,určitě by ti měli nabídnout opravu!jinak můžeš jim zkusit pohrozit,že to dáš k soudnímu znalci,poté by ti peníze i mohli vrátit.Jinak myslím,že ná,rok na proplacení cesty ze zákona není,až v případě,že by jsi to dala právě k tomu znalci a on by rozhodl ve tvůj prospěch,pak ano.

arrow
profile_image
petulkaaa
od 29. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ale oni to opraví, slečna to ne reklamaci poslala.

Nejsem si úplně 100% jistá, jak to funguje tady, ale pokud byla kabelka vadná, tak bys podle mého měla mít nárok na vrácení peněz. Jen se tomu prodejci tady dost brání a tak ti můžou tvrdit, že to tak není a že si musíš vybrat jinou kabelku. Tím nepřijdou o peníze.

petulkaaa
prodávající má ze zákona 30 dní na vyřízení reklamace. Zaleží na výrobci zda relamaci uzná, buď zboží opraví to většinou nebo vrátí peníze.Hlavně záleží na reklamačním řádu prodejny.
Třeba Baťa ...pokud chci něco relamovat posílám to rovnou na ústředí do Zlína.

arrow
Neprodává v Bazaru

U bati se dobře reklamuje. Koupila jsem si tam boty a po 8 měsících se mi roztrhly, přišla jsem tam a hned mi vrátili peníze bez řečí.

arrow
profile_image
paja1
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

U Bati nelze vůbec uplatnit reklamaci. Koupila jsem si zdravotní obuv na doma a po roce se celá podrážka zničila a málem jsem si přivodila úraz. Reklamaci mi vůbec nechtěli přijmout, boty mrskly na zem a když jsem jim je vnutila, tak mi daly písemné vyjádření, že každá obuv podléhá opotřebení, no nekupuji si boty, abych se na ně chodila koukat do krabice. Reklamovala jsem je na Václaváku přímo v reklamačním oddělení. Pokud máte nějakou radu, jak uspět u reklamaci, předem děkuji, budu vděčná za každou radu.

arrow
profile_image
Marki
od 17. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Na reklamaci má nárok každý,kdo zakoupí jakýkoliv výrobek.Obchodník vypíše rekl.papír a má 30 dnů na vyřízení ať kladné či záporné!!!Pokud je vyřízení záporné musí "výrobce"udat proč reklamaci neuznal a pokud ne ,je nutné reklamační papír odmítnout a předat k soud.znalci.

arrow
profile_image
paja1
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Znalecký posudek stojí minimálně kolem 2.000,- Kč a za to bych měla tak dvoje boty. Pokud bych soudní spor nevyhrávala, tak platím i náklady soudního řízení, proto se do soudního řízení nehrnu, při stavu našich soudů..... A ještě to stojí čas, tzn. jít za právníkem, cena za 1 konzultaci stojí 1.000,- až 1.500,- Kč. Potřebovala bych spíše praktickou, účinnou a osvědčenou radu.

arrow
profile_image
Katy72
od 10. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

88

Ahojky, potřebovala bych poradit. Byla mi uznána reklamace džínů a volali mi, ať si přijdu v té hodnotě zakoupit něco jiného. Mně se to nelíbí, chtěla bych vrátit peníze. Nemám k obchodu ONLY už důvěru, prodavačka se mnou při reklamaci jednala jako s blbem. Džíny jsem dala k reklamaci z důvodu, že se po dvojím nošení tak strašně vytáhly, že jsem je měla jak montérky a to měli elastan.... vyprání také nepomohlo. Prodavačka mi tvrdila, že je to mým špatným výběrem, že džíny s elastanem se kupují o 3 - 4 čísla menší a že jsem na ně po vyprání určitě použila aviváž a to nelze. Myslíte, že mohu požadovat vrácení peněz a ne jiné zboží?

arrow
profile_image
petulkaaa
od 29. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Katy72
3 - 4 čísla menší
Taková blbost Takže když si kupuju normálně džíny 42, taky bych si měla koupit 36? Aha. To musela být ta prodavačka asi pěkně blbá.
K tomu vrácení peněz - můj přítel teď reklamoval boty DC. Asi po třech měsících měl prostě totálně prošláplou patu, že ho z nich bolela noha. Odeslali je, reklamace byla uznána a chlap z prodejny mu volal, že se má stavit a buď si vybrat něco jinýho v té hodnotě nebo že mu vrátí peníze. Pro ně je samozřejmě lepší, když si vybereš něco jinýho než aby ti vraceli peníze, to je logický. Tak tam prostě běž, vybírej si chvilku a pak řekni, že se ti nic nelíbí Ale přítel si volal jednou i na Českou obchodní inspekci, tak pokud by ti peníze nechtěli vrátit, zavolej tam a zeptej se jich na to

Katy72
Myslíte, že mohu požadovat vrácení peněz a ne jiné zboží?
Samozřejmě!!

arrow
profile_image
pumpkin
od 18. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

29

b]Katy72[/b]

Katy72
Ahojky, potřebovala bych poradit. Byla mi uznána reklamace džínů a volali mi, ať si přijdu v té hodnotě zakoupit něco jiného. Mně se to nelíbí, chtěla bych vrátit peníze
Tak mě se stalo něco podobného s džínama Esprit, také se děsně vytáhly, mohla jsem je stahovat nerozepnuté . S reklamací nebyl sebemenší problém, tedy peníze nevrátili, dostala jsem šek v hodnotě kalhot, ale to mi v Espritu nevadí, protože ten obchod "můžu".

Ovšem letos před Vánocema jsem si koupila (já káča) kotníčkové boty Riekel, nebo jak se to jmenuje, za cca 2200, což není úplně levné, a když jsem je chtěla nakrémovat (jsou tmavě hnědé/čokoládové), začala z nich pouštět barva do takové vyblité hnědé. Vypadalo to hnusně, flekatě. Vím, že některá kůže je nestálobarevná a má nestejnoměrný povrch, ale tohle bylo příliš, barva se setřela jen kolem špiček. Reklamace mi nebyla uznána, prý je to normální ..... Takže ani peníze, ani výměna. Boty nosím na zahradu a už si od téhle podivné značky nikdy nic nekoupím. Normální to není, např. u bot z Beltissima se mi tohle nikdy nestalo.

arrow
profile_image
pumpkin
od 18. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

29

mishka999

mishka999
Katy72
Myslíte, že mohu požadovat vrácení peněz a ne jiné zboží?
Samozřejmě!!
Samozřejmě? Mně zboží ani nevyměnili, viz. výše.

arrow
profile_image
petulkaaa
od 29. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

pumpkin
kotníčkové boty Riekel
Myslíš Rieker?? To jsou ale kvalitní boty, z mých zkušeností. Jsou dražší, ale nikdy mě nezklamaly. A to ti odmítla poslat prodavačka nebo ti to vrátili z reklamačního?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené