arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zdravím,
nedávno mi na jedný diskusi tady poradili objednat si brýle ze zennioptical.com, tak jsem tak včera učinila, jenže jsem samozřejmě nemehlo, takže jsem v objednávce učinila zásadní chybu - totiž místo mínus jsem zadala do dioptrií plus. Psala jsem jim pak hned mail, ale ještě mi neodpověděli. Na stránkách mají napsáno, že je lepší zavolat, jenže volat z ČR do USA není zrovna něco, co bych dělala každý den, nehledě na to, že si nejsem jistá, jestli bych jim vůbec rozuměla.
Neobjednávali jste tam už někdo? Nepsali jste jim třeba maila z nějakou změnou - jak dlouho trvalo, než vám odepsali? Změna objednávky jde udělat do 24 hodin, ale nevím, jak je to s víkendem... ach jo, jsem na sebe naštvaná

Ahojky. Tak na co čekáš? Rychle jim tam napiš, že jsi se spletla a chceš jiné dioptrie. Mně se chyba při objednávání přes net také už párkrát stala, ale napsala jsem jim tam hned jak jsem na to přišla s tím, že se hrozně omlouvám a jestli by chyba šla ještě napravit, jinak, že si zboží nebudu moci převzít a budu muset udělat novou objednávku. Vždycky mi vyhověli. Je to přece v jejich zájmu. Dávali by zbytečně za poštovné a ještě námahu.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jo, já jsem jim hned psala, nemysli - už včera, hned jak jsem to zjistila. Jenže mi nepřišla zatím žádná odpověď. Takže čekám, až se v Kalifornii rozední a pak, pokud mi nic nenapíšou, tak jim asi přece jen budu volat... blbý je, že při zrušení objednávky vrací jen 50%.

arrow
profile_image
MadGirlNancy
od 15. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Misy, neboj, já taky udělala chybu - napsala jsem jim a opravili mi to bez problému. Podle mě se ti neozvali, protože je víkend a ziíra se ozvou.
Ta moje chyba - objednala jsem omylem jiné obroučky než jsem chtěla (ty co jsem nechtěla byly ošklivé..) a pak zjistila, že ty co jsem chtěla jsou o pět dolarů dražši. Odepsali, že to opraví a těch pět dolarů, že nechtějí...počkej do zítra, ozvou se, neboj.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

MadGirlNancy
Tak jo, budu doufat. Jsem trochu nervní z toho, že tam píšou, že za 24 hodin to posílaj do Číny a už to nejde změnit. Tak snad se do toho nepočítá víkend . Teď furt sleduju časovej posun USA a ČR a čekám, co se bude dít . Jako mít dvoje sluneční brejle se sklama na blízko místo na dálku, to by mě asi kleplo

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak uffff..... dneska mi napsali, že mi to mění.... MadGirlNancy, díky za morální podporu , vyhodit z okna 40 dolarů by se mi moc nechtělo.

arrow
profile_image
MadGirlNancy
od 15. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak bezva. Já si to myslela, jsou boží. Až ti brýle přijdou - tipuju tak za 10 - 14 dní, napiš, jak jsi spokojená.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené