Ahoj, máte někdo zkušenosti s antikoncepcí Softinelle? Přemýšlím o změně antikoncepce.

arrow
profile_image
mimuška
od 22. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj, dlhé roky som brala Logest a chcela som vymeniť, tak som prešla na Softinelle, ale nie nadlho... mala som špinenie, krvacanie medzi dvoma menzesmi, strašne ma z nej boleli prsia, tak som to vysadila a teraz neberiem nič a som spokojna .... jedine plus bolo, že sa mi z nej naliali prsia, ale za tu bolesť to nestálo...

arrow
profile_image
Anabel
od 30. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nejdřív jsem barala cilest, ale chtěla jsem už změnu. Teď rok beru softinelle a za mě super vše jak před tím, nic se nezměnilo, žádné problémy, mě vyhovuje.

kolik prosím stojí tato ha v lékárně?

Reaguji na gulenka:
Stojí, myslím, nějak okolo 7mi stovek. Ale já ji zatím nekupovala

Reaguji na Anabel:
A měla jsi nějaké změny s váhou?

Reaguji na Ivvkaa: díky

arrow
profile_image
Anabel
od 30. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ne, ne, žádné změny s váhou

arrow
profile_image
Danča Králová
od 31. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Máte ještě někdo zkušenosti? Rozhoduji se, jestli ji začít brát, či ne.

Je to asi 2 měsíce co jsem z Yadine přešla na Soft. Dělalo se mi strašně špatně, bolela mě denně hlava..vyměnila jsem ji zase zpět a je po problému.To je má zkušenost.. Na každého to samozdřejmě působí jinak.

arrow
profile_image
Zuza08
od 31. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

No beru první měsíc, první plato a první menses při téhle antikoncepci... předtím jsem měla Loette a zatím žádné velké nadšení... ple´t v pohodě, zatím snad ani nepřibírám, ale neskutečné hormonální výkyvy a nalády, nechuť, nepříjemnost a hrozně silné bolesti v podbřišku, to jsem předtím absolutně neměla....! Uvidíme co po dalším platíčku a jinak měním zpátky na Loette? Máte někdo podobné zkušensoti? Díky

arrow
profile_image
Patie
od 4. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dobírám první plato...A jsem doslova na prášky z toho věčnýho krvácení Tak počkám a než začnu s druhým, skočím na gyndu...Máte někdo zkušenosti s braním Softinelle a krvácením? Někde jsem četla, že to můžou způsobovat nízkohormonové přípravky

arrow
profile_image
Lalka01
od 11. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Přešla jsem na ni ze Stodette,protože jsem byla zavodněná, jenže po Softinelle jssem zavodněná ještě více, špatné nálady, špinění atd. vysadila jsem ji a nikdy více. Doufám, že tu vodu rychle shodím :/

arrow
profile_image
pajona
od 3. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den. Po cca půlroční pauze jsem v lednu začala brát HA Softinelle. /Předtím jsem brala Softine/. Každý měsíc lehce krvácím cca 10 dní před menstruací, nebo bezprostředně po styku /přitom necítím žádnou bolest/ a pak ze dva dny špiním. Minulý měsíc jsem také lehce krvácela týden před menstruací a v době, kdy se měla menstruace dostavit tak nic. Lékař mi bez jakékoliv prohlídky řekl, že si tělo musí na HA zvyknout, že se to dalším měsícem upraví a že tato nízkohormonální antikoncepce až tak neudržuje cyklus. Teď beru již čtvrté plato a o víkendu jsem po styku opět krvácela, pak ještě den dva slabé špinění. Dnes v podbřišku cítím lehce bolest typickou, kterou mívám počas menstruace, ale již nekrvácím. Tablety mám ještě na 7 dní, pak by se měla dostavit menstruace. Nevím, zda bych neměla HA vyměnit, předtím se mi to nikdy s žádnou HA nestalo. Myslíte, že může až tak ovlivňovat cyklus, nebo to chce delší čas aby si tělo zvyklo?

arrow
profile_image
Magdaléna111
od 6. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj. Beru čtvrtým měsícem HA Softinelle. Začla jsem cca 14 dnů před menstruací špinit. K tomu mě doprovázely silné křečové bolesti v podbříšku,otoky nohou (myslela jsem,že mi upadnou),hrozné bolesti zad a třísel (nemohla jsem v noci ani ležet). Doktor mi řekl, že to je daň za nízkohormonovou ATC,ale dnes mám jít znovu na vyšetření a snad mi prášky změní. Kvůli těmto bolestí rozhodne nedoporučuji !

arrow
profile_image
Patie
od 4. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Magdaléna111: Částečně s tebou musím souhlasit....Mně teda tahle antikoncepce jinak vyhovuje na všechno, ale ve chvílích kdy udělám jednou za čas týdenní pauzu mám pocit, že se zblázním... Křeče v podbříšku teda hrozný :/ kor první dva dny..Pak už většinou díkybohu začnu brát další.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené