arrow
profile_image
bleska
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zajímavá diskuze Předem říkám, že na video jsem se nedívala a ani nechci. Mám vlastní zkušenost. Bratra, kterému je 30 let. Vychodil učnák, v práci byl jen pár dní, pak přestal chodit a zůstával doma. S nikým se nebavil jen s náma, nešel ani do obchodu. Po 7 letech takového života začal chodit s kamarádama ven, ale opět nepracoval. Nenahlásil se ani na ÚP. Když ho tam někdo dovlekl-příště se tam už neukázal. Posílali jsme ho k doktorovi, jestli je ok. Šla tam s ním sestra, protože sám by neudělal ani krok a když se pak zeptala doktorky,doktorka jí řekla, že bude mít nejspíš nějaký blok. Příští návštěva se samozřejmě nekonala. Tak to prostě pokračovalo nějak dál. Začalo to postupovat do agresivity tak, že jsme se s matkou před ním zamykaly v ložnici a v domě jsme trávily čas minimálně.Policajti u nás byli nespočetněkrát. Matka byla už psychicky na dně a barák jsme byly donucené prodat. Bylo to bohužel jediné východisko jak se ho zbavit, když už to řeknu tak hnusně a začat žít normální život. Problém byl prostě v tom, že dnešní zákony jsou hrozné. Nikoho nemůžete donutit se léčit. Na to musí dát dotyčný souhlas. Nikoho nemůžete vyhodit z baráku, jelikož tam má napsané trvalé bydliště a vy ho jednoduše odhlásit nemůžete, ikdyž dodáte důvody a světky. Tím, že nechodil vůbec nikam mu narůstaly penále na zdravotním a sociálním, takže exekuce- poté by šel i dům a všichni by jsme byli bezdomovci ne jen onKdyž řeknete policajtům, že máte strach a dokonce i policie vidí, že je vše rozbité, máte smůlu, protože nemáte zlomenou nohu nebo ruku nebo nejste bodnutí nožem a podobně, takže opět nikdo nepomůže. Je to začarovaný kruh z kterého nejde prostě jen tak ven. Nakonec když byl už pryč mu matka dala peníze, zařídila azylák, vyřídila mu na úřadech uplně vše a uplně zbytečně.Chlapec prostě neměl snahu...pomáhala mu ještě takhle několikrát, ale už stačilodonekonečna to takhle dál nejde. Nedivím se ani trochu, že se některé rodiny takovýchto lidí zřeknou. Je to sice smutné, moje matka z toho byla hodně špatná,protože je to přeci jenom její dítě a do ted z toho špatná je, ale tohle se prostě nedá...

arrow
profile_image
bleska
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

fííha jsem se teda rozepsala, omlouvám se

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na bleska:
Co z toho vyplývá? Že chyba je v legislativě.

Cituji bleska: Nikoho nemůžete donutit se léčit


Jedině nechat zbavit dotyčného způsobilosti k právním úkonům...a to taky není jen tak.

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji petla93: Jak se někdo může vzdát vlastního dítěte?!

No pokud si svoji nemoc způsobil drogama, tak se ani nedivím. Možná ani neví jeho rodiče, že žije, ani kde je. Těžko říct.

Je to hrozné, ale on pomoc nechce, takže těžko mu pomoci, když nechce žádnou z nabízených alternativ

arrow
profile_image
bleska
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Mia_Sofia: No právě..to taky není jen tak opět by musel k doktorce, aby mohla napsat, že není zdravý, ale takového člověka horkotěžko někam dotáhnete

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji petla93: Navíc teď už drogy asi nebere, takže by se mohli "slitovat" ne?!

Nemyslím si.. Ten člověk má své možnosti, kterých využít nechce, tak proč by to někdo dělal?

Cituji Laky: jaký život si zařídil,takový má.

Cituji Mia_Sofia: nechávat ho přespávat přes zimu alespoň v garáži

To bych chtěla vidět toho blbce, co si pustí cizího schizofrenika a bývalého feťáka do domu.

Cituji zelenasmoulinka: Ale nechápu, proč je takto ponechán člověk, který se o sebe nedokáže postarat. Kde jsou všechny charitativní organizace, ústavy, sociální pracovníci, když jsou potřeba?

Copak ta paní něříkala že by mohl jít do psych. léčebny či do azyláku? Nemám ráda tohle nadávání na soc. organizace, ti lidé už mají tak dost práce, natož aby obcházely každého bezdomovce.

arrow
profile_image
bleska
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Holky, ono je to fakt těžko, pokud člověk sám nechce a odmítá pomoc, tak s ním nikdo nic neudělá bohužel, snažit se můžou všichni do aleluja

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na bleska: To je hrozné a obávám se, že tohle je podobný případ.

Mamčina kamarádka má takového vnuka, akorát že ten začal hrát automaty a zadlužil se všude. Rodiče rozvedení a jako první se na něj vykašlal jeho otec (ale několikrát mu pomohl)
Matka se znovu vdala a syna si nechali u sebe nadále i přes to všechno. Bohužel se to jen zhoršilo. Vykradl všechny sousedy a i vlastní matku. Všechno zlato, peníze, obrazy atd. Dali ho do léčebny - utekl z ní. Je to furt dokola a on se prostě nezmění. Začal už i drogovat a chlastat, takže je to horší a horší. Přitom mají ještě další 2 potomky a ti jsou úplně normální, bezproblémoví... On se prostě chytl nějaké party a to byl krok do pekel. A už to jelo...

Nedivím se, že to někteří rodiče prostě vzdají

arrow
profile_image
bleska
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Vanilka29: To bych chtěla vidět toho blbce, co si pustí cizího schizofrenika a bývalého feťáka do domu.

asi tak nějak

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Vanilka29: To bych chtěla vidět toho blbce, co si pustí cizího schizofrenika a bývalého feťáka do domu.

To nemusí být do domu. Ne každý má garáž spojenou s barákem. To víš, že bych to sama taky neudělala, nejsem blázen, ale hodně lidí mívá přístavky, garáže, dílny, zahrádky mimo dům.

Cituji bleska: opět by musel k doktorce, aby mohla napsat, že není zdravý, ale takového člověka horkotěžko někam dotáhnete

a to je pořád dokola

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Vanilka29: Copak ta paní něříkala že by mohl jít do psych. léčebny či do azyláku? Nemám ráda tohle nadávání na soc. organizace, ti lidé už mají tak dost práce, natož aby obcházely každého bezdomovce.

Souhlas

Cituji bleska: Holky, ono je to fakt těžko, pokud člověk sám nechce a odmítá pomoc, tak s ním nikdo nic neudělá bohužel, snažit se můžou všichni do aleluja

Přesně tak

Cituji zelenasmoulinka: Nechápu, že je v dnešní době možné, že se o psychicky nemocného člověka nikdo nepostará a je nechán společností klidně i zemřít na ulici

Když nechce, tak nechce. Je to těžké

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Mia_Sofia: To nemusí být do domu. Ne každý má garáž spojenou s barákem. To víš, že bych to sama taky neudělala, nejsem blázen, ale hodně lidí mívá přístavky, garáže, dílny, zahrádky mimo dům.

To je jasný, ale může klidně i tu garáž podpálit a napáchat obrovské škody, které pak musí uhradit majitel, nebo hradit možná nemusí, ale má s tím pak trable.

Cituji Mia_Sofia: To nemusí být do domu. Ne každý má garáž spojenou s barákem. To víš, že bych to sama taky neudělala, nejsem blázen, ale hodně lidí mívá přístavky, garáže, dílny, zahrádky mimo dům.

Proč si myslíš,že by někdo byl takový blázen a někoho takového by si pustil na pozemek ?

arrow
profile_image
bleska
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na monca114: Je to prostě šílený..co na to říct. Je vážně jen hrstka těch co se z toho opravdu zdrchají, ale musí se prostě opravdu chtít...

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji monca114: To je jasný, ale může klidně i tu garáž podpálit a napáchat obrovské škody, které pak musí uhradit majitel, nebo hradit možná nemusí, ale má s tím pak trable.

Jasný, to je o tom, že by se musela najít další takový člověk jako ta paní, který by byl schopný nad ním držet dohled. Než ho tam pustí, prošacovat. Já se k tomu nehlásím, jen jsem to udala jako jednu z možných záchran. Není nemožné, aby se někdo takový našel. Sama bych to neudělala, ale třeba někdo ano.

Cituji Laky: Proč si myslíš,že by někdo byl takový blázen a někoho takového by si pustil na pozemek

Paní je taky blázen, když ho hodiny nahání po městě jen aby mu dala koprovku. Není vyloučeno, že se najde druhý takový.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené