Tak já jsem tam nakoupila už celkem 4krát a problém byl vždycky....první jsem objednávala dvoje boty Bittersweet a o den později jsem si tam objednala Roxy kalhoty....

za prvné nebyli ochotní ani za mák mi sloučit obě objednávky do jednoho balíku, abych mohla platit jen jedno poštovné, což mě přišlo divné-zboží odchází od nich ne od výrobce nebo dodavatele, který jim slevu poskytuje

za druhé mi nedali vůbec vědět kdy přesně mi bude zásilka doručována, abych mohla být doma-musela jsem si to vyžadonit, abych věděla kdy (dá vědět max. jen PPL, pokud mají Vaše číslo, ale až v den kdy se doručuje -tzn. během několika hodin budou u Vás),

za třetí při doručování první objednávky - bot - špatně vyplnili telefonní číslo u mojí doručovací adresy, takže mě PPLko nemohlo kontaktovat a balík mi v avizovaný den nedoručili, složitě jsem pak musela PPLko kontaktovat sama a žádat je o změnu telefonního čísla a pak jsem se snažila na to upozornit i pracovníky BIGBRANDS, že u mě mají špatné číslo, ale vůbec je to nezajímalo a nebyli ho ochotní ani přepsat na správné

za čtvrté dávají možnost vybrat si tzv. doručení ve večerních hodinách (tj. mezi 5-9večer), tuhle možnost jsem zvolila, protože dřív jak v 5 z práce neodcházím, ale oni se ani nenamahali tenhle můj požadavek přetlumočit PPLku-takže PPLko doručovalo normálně odpoledne - přímo PPLko mi sdělilo, že odesílatel neuvedl ani v jednom případě mojí objednávky to, že má být doručována tím večerním doručením!

doručování druhé obědnávky - Roxy kalhoty - číslo už bylo správně a doručení proběhlo v pořádku (bohužel tedy opět v odpoledním doručování, tak jsem musela žádat doručovatele aby mi to hodil mítsto domů do práce -to by až tak nevadilo, doručovatele jsou v celku ochotní a pružní), ale kalhoty avizované jako vel. L jsou obří - obvod pasu je 100cm ! - takže je to spíš XXXL

třetí objednávka - šperky - opět problém se špatným telefonním číslem a opět jsem to musela napravovat sama přímo přes PPLko - BigBrands se ani za tyhle nepříjemnosti neomluvili a ještě byli dost nepříjemní, když jsem je žádala, aby si na to dali pozor a skutečně to moje číslo už opravili-nezájem-je tam stále špatné číslo!

čtvrtá objednávka - opět šperky - byl zaplacená v půlce října (platbu si ověřili 20.10.2011) a do dneška nic nemám - na stránce "Podpora" mají uvedeno, že dodání je v rozmezí 15-20pracovních dní od data uzavření kampaně a taky, že když do té doby nebudu zboží mít, mám se ozvat přes kontaktní formulář a oni mi do 24hodin odpovědí co a jak.... už jsem jim psala dvakrát a nic-žádná odezva, číslo je tam furt špatně!

jo ale se zbožím samotným jsem byla v celku spokojena (obrázkům odpovídalo opřesně, až na velikost-což mohli upozornit v textu, že výrobce má u tohoto zboží nestandartní číslování), a boty se chystám reklamovat, byly sice překrásné a bude mě moc mrzet, že o ně příjdu, ale je to nekvalitní materiál - pod první vrstvou koženky se vytváří vzduchové bubliny, které za čas prasknout-takže se vrchní barevná vrstva olupuje

Tak dnes jsem se konečně dočkala balíčku. Musím uznat, že veškeré zboží které jsem si objednávala dorazilo v pořádku. Měla jsem celkem strach po zkušenostech které měly slečny v této diskuzi. Jinak pracovnici v Bigbrands by mohli být milejší a ochotnější. Každopádně za ty ceny snesu i jejich neochotu, když bude vše jak má být.

To mě dnes oznámili, že zásilku, o které jsem psala výše (zaplacená v půlce října), vůbec nedostanu...super zjistit takhle před Vánocema, že musím zas vymýšlet něco dalšího...

No já si objednávala dvě pánský trička od Guess velikost M a druhé XXXL. No když jsem je přiložila k sobě, je to jen o pár centimetrů dole širší, jinak stejné. Je to hrozné, Bigbrands už nikdy víc!

arrow
profile_image
Tatiana221122
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Také mám zkušenosti a velmi špatné. V období 3 měsíců jsem udělala několik objednávek a výsledek je šílený. Polévkové misky - došly mi střepy, hodinky - vrátila jsem je a na peníze čekala 10 týdnů. Hrnečky - po zaplacení mi oznámili, že je nemají, halenka a šála - po 3 měsících čekání jsem se zajímala o svůj nákup, děsně se divili a pak mi sdělili, že už mi nic nedodají a vrátí mi peníze. Domácí pekárna - přišla nefunkční, na peníze dodnes čekám, kabelka, boty a tričko - den po zaplacení mi oznámili, že to byla technická chyba, zboží nemají a vrátí mi peníze. Taška - tu samou jsem objevila ve značkovém butiku v Paříži na Montparnasse, kde byla levnější než ta za exluzívní cenu u Big Brands. Také je zarážející, že když si objednám ze dvou nabídek, musím platit 2x poštovné, objednávku mi nesloučí. Fashion days, I Love sale a Stilago mi zatím vyhovují, s těmi jsem zatím žádný problém neměla.

arrow
profile_image
jenikAk
od 11. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

nakupoval jsem od nich hodinky a bez problémů, akorát jsem na ně čekal měsíc

arrow
profile_image
Barčík
od 20. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj ..poslal by mi někdo pozvánku? moc děkuji

upozorňuju...dávejte si velký pozor při nákupu šperků, které bigbrands označuje za "stříbrné", často přímo dokonce uváději "porhodiované stříbro" - jde o klamání spotřebitelů....jde totiž jen o slitinu neurčitých kovů a max je to potažené tím rhodiem (oloupe se Vám to růžova)...

jednoznačná lež se prokáže, až Vám zboží přijde domů a vy tam nenajdete punc a pokud ho důvěřivě jako já ani hledat nebudete, tak to zjistíte hned po pár týdnech, jak se Vám ta svrchní stříbrná vrstva začně olupovat na tu spodní růžovou!

arrow
profile_image
tom69
od 22. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Špatné!!Co teď zkouší nemá obdoby.Někdy v listopadu jsem převzala zboží na dobírku.Dnes mi přišel dopis,že udělali chybu,balík neoznačili dobírka a přepravce ode mně nepřevzal peníze.Jdu zjistit co a jak,ale tohle je vrchol.Dávejte si pozot,co teď čtu,množí se negativní zkušenosti.

arrow
profile_image
Luckylou
od 28. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

CCa. 3/4 roku zpátky jsem si objednala tričko Burberry, přišel mi 100%, na sto honů poznatelný, nekvalitní čínský fejk...nechápu jak si to můžou dovolit a co dělá ČOI, nedávno kampaň Burberry opakovali, se stejnými odpornými hadry, tak snad se moc lidí nenachytalo...

arrow
profile_image
pehot
od 27. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Luckylou: přišel mi 100%, na sto honů poznatelný, nekvalitní čínský fejk

viz http://protivna-blondyna.blogspot.com/2012/02/bigb rands-dalsi-hadry-z-ciny.html

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky big brands nedoporučuji. Objednaly jsme si s kamarádkou peněženky Beneton, poštovná mají celkem drahé - 120 Kč, ale když se to rozdělí dvěma tak se to dá. Po měsíci napsali, že jednu peněženku jim dodavatel nedodal. Chtěla jsem zrušit objednávku, protože ještě 120,- k ceně by se mi už nevyplatilo. To mi zamítli, řekli, že objednávka je závazná a peníze vrátí pouze za tu jednu, kterou namají na skladě. Navíc ta peněženka asi nebyla originál, protože se po třetím dni nošení z 30% oloupala. Big Brands už nikdy víc!

arrow
profile_image
Fashiongirls
od 27. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Já osobně chodím na Bigbrands i Fashion Days. Na Bigbrands mám asi 3 objednávky. Na začátku mi docela překvapila doručovací doba, ale zboží nakonec přišlo. Když to tu vidím, měla jsem asi štěstí, protože kabelka Calvin Klein i pásky Ferre vypadaly krásně a jsem se vším spokojena.

arrow
profile_image
tynka.s
od 17. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Holky, už některá z Vás nakupovala na www.londonclub.cz?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené