arrow
profile_image
lili09
od 27. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

stalo se mi něco, co se mi za 5 let užívání antokoncepce ještě nestalo. Minulé úterý jsem spěchala na zkoušku, vyndala jsem si tabletku z platíčka a šla si nalít pití, v tom spěchu jsem už potom tabletku zapomněla vzít, odešla na zkoušku a pak odjela domů. Tabletku jsem objevila až dnes na stole, když jsem po týdnu zas přijela na privát (takže až dnes jsem zjistila, že jsem si jí minulý týden nevzala). Byla to 14. tabletka, zítra už mám brát poslední a nevím jestli mám nechat normálně tu sedmidenní pauzu, nebo začít brát hnedka další platíčko. v návodu píšou, že pokud se vynechá tabletka v druhém týdnu, mám si jí vzít hned co si to uvědomím i kdyby to mělo znamenat užít dvě najednou a účinek by se snížit neměl. ale já si to uvědomila až dnes, takže jsem si jich vzala 13, pak 14. vynechala a 15.-20. už jsem zas normálně brala a 21. si mám vzít zítra. Nevíte jak to teďka mám udělat?

arrow
profile_image
Prskavka
od 22. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, zkus zavolat své gynekoložce: Ta bude nejlépe vědět co dělat.

Co dělat ti neproradím, myslím že teď už to "nezachráníš", jen bych ti chtěla napsat, že já jsem takhle otěhotněla- vynechala jsem prostřední tabletku, ale úmyslně. Měla jsi v té době p.styk?

arrow
profile_image
lili09
od 27. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

díky holky, doktorce jsem volala, styk jsem neměla, jen jsem se bála aby nebyl narušenej účinek i příští měsíc, prý by neměl.. no pro jistotu budem radši používat kondom

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené