arrow
profile_image
livie18
od 20. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, začala jsem užívat třetí plato antikoncepce yadine v kuse bez pauzy na krvácení.Samozřejmě jsem teď začala špinit, bolí mě podbřišek a sem nafouklá. Každopádně třetí plato doberu někdy až za 14 dní. Můj dotaz zní. Můžu teď vysadit prášky? Zítra už si nevzít pilulku? Nebo mám počkat až to třetí plato doberu cca těch 14 dní. Děkuji za rady

arrow
profile_image
LucieVip
od 19. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

17

Pokud není antikoncepce vícefázová, pak klidně můžeš přestat brát již teď. Můžu se zeptat, proč sis uplynulé 3 měsíce nedávala pauzu?

arrow
profile_image
livie18
od 20. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem zvyklá užívat dvě plata v kuse asi už 5 let co HA beru. Tentokrát jsem začala jíst i třetí z toho důvodu, že jsem měla vyšetření na gynekologii, kde tě objednají nejdříve za tři měsíce. Takže z toho důvodu nechtěla jsem přijít o termín na gyndu.Jo a jinak beru HA jednofázovou 21tablet.

arrow
profile_image
LucieVip
od 19. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

17

No dobrá, tak klidně můžeš přestat brát už nyní.

arrow
Neprodává v Bazaru

Jasně, můžeš si dát pauzu kdykoli. Aplikovala jsem taky tak, jen škoda nedopoužitého pláta

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Antiperla: jen škoda nedopoužitého pláta

Vždyť za týden může začít tam kde skončila ne?

arrow
profile_image
lenka_m1
od 27. 6. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji livie18: Já jsem zvyklá užívat dvě plata v kuse asi už 5 let

...a to se nebojíš, co bude, až budeš chtít vysadit?

arrow
profile_image
LucieVip
od 19. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

17

Cituji lenka_m1: ...a to se nebojíš, co bude, až budeš chtít vysadit?

To holky už jaksi nedomýšlí

arrow
profile_image
scherbatsky
od 17. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji lenka_m1: Cituji livie18: Já jsem zvyklá užívat dvě plata v kuse asi už 5 let

...a to se nebojíš, co bude, až budeš chtít vysadit?

Já to dělám od 15 let na doporučení své dr. Jakožto dlouhodobě těžce chudokrevná si nemůžu dovolit krvácet každý měsíc.

A to nedobrané plato normálně zas po pauze začne brát a dá si hned po něm třeba celé další = jakoby měsíc a půl braní a pak zase buď udělá pauzu nebo bude brát dál. Nesmí se pouze zkracovat doba braní (nejčastěji těch 21 prášků), ale prodlužovat lze "libovolně" třeba jen o pár dní nebo v mém případě až 3 plata v kuse. Vyhovuje mi to takhle a žádný problém nemám. Otěhotnění nevím, to zatím nemůžu posoudit a ani jsem ještě nikdy nevysadila, ale budu doufat, že to bude OK.

arrow
profile_image
lenka_m1
od 27. 6. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji scherbatsky: Já to dělám od 15 let na doporučení své dr. Jakožto dlouhodobě těžce chudokrevná

V takovém případě to chápu a držím palce, aby bylo po vysazení vše ok

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji LucieVip: To holky už jaksi nedomýšlí

Tak pokud máš bezproblémovou menstruaci tak asi nechápeš jaká je to úleva brát HA delší dobu v kuse. Mě při menstruaci bolí celý tělo o křečích do ledvin a podbřišku nemluvě, zvracím a první dva dny nemůžu vstát z postele protože omdlívám. A bohužel žádný prášky na bolest které si můžu podávat sama mi nezabírají...

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji lenka_m1: Já to dělám od 15 let na doporučení své dr. Jakožto dlouhodobě těžce chudokrevná

To nechápu. Já jsem HA brala rok a půl, ze zdravotních důvodů ji vysadila a to jsem taky byla a jsem chudokrevná. Teď mám menstruaci klasicky každý měsíc a rozhodně jsem teda nevykrvácela a žiju. Co mají dělat holky, které jsou chudokrevné a HA nemůžou brát (Leidenská mutace atd.) ? To jim jako mají odpreparovat vaječníky aby nekrvácely? Snad existuje pestrá strava a léky na anémii. Já to tak dělám a jsem v pohodě. A to mám taky anémii a ne lehkou.

arrow
profile_image
DominikaP
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

holky, víte co to dělá s vašimi těly, a ještě bez pauzy?
před pár dny jsem potkala slečnu, která mi říkala, že jí zničehonic vypadaly všechny vlasy (bylo jí cca 23let), a s doktorem přišli na to, že to bylo antikoncepcí, kdy se pauzama taky moc neobtěžovala, protože jí gynekolog jaksi "zapomněl" říct, že to nejsou lentilky ale hormony. Teď se dává do pořádku a vůbec netuší, zda někdy bude moct mít děti. Neblbněte!

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na DominikaP: Mě to sám doktor doporučil brát v kuse. Nevim jestli je lepší brát HA v kuse nebo trávit každý měsíc 2 dny v nemocnici kvůli bolestem....

Cituji Rezakoky: Mě to sám doktor doporučil brát v kuse.

Taky beru kvůli zdr. komplikacím antikoncepci v kuse už asi čtvrtým rokem bez jediné pauzy (podotýkám, že mám čistě gestagenní tzv. "minipilulky").

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené