arrow
profile_image
Verca123
od 26. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky. Mám 27 let a mám svojí první HA Yadine. Začala jsem ji brát 30. 11. tedy akorát končím první platíčko. Tablety užívám ráno v 7, ani jednou jsem nevynechala. Problém je v tom, že každý den kolem 13 odpoledne mi příde nevolnost a pocity na zvracení.
Mám i zmenšenou chuť k jídlu (musím nasilu jinak bych vubec nejedla, nepociťuji pocit hladu).
Myslíte, že to je z HA? Je to v podstatě 6 hodin od užití, tak se mi nezdá, že mi je špatně až tak pozdě.
Nevolnosti trvají cca 2-5 hodin, proto je to nepříjemný.
A nebo myslíte, že mám jiný problém?

Děkuji moc za rady.

arrow
profile_image
Verca123
od 26. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zapomněla jsem, že jsem během užívání měla 2x styk, bez partnerovho vyvrcholení, takže tehotenství nepředpokládám....i když náhoda muže být blbec, že jo...

arrow
profile_image
Guernica
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Myslím, že na tohle ti tady nikdo nemůže dát relevantní odpověď. Bereš HA krátce, pokud problémy začaly poté, tak ano, může to tím být. Může to být ale také nějaká viróza, reakce na stres, reakce na jídlo. O tomhle by ses měla spíš pobavit s tvým gynekologem a popř., pokud chceš HA brát, popřemýšlet o jiné.

arrow
profile_image
slimatko
od 5. 11. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zkusila bych brát HA před spaním, tím se vyhneš nevolnostem pár hodin po užití. Rovněž tím zjistíš jestli příčinou byla HA nebo něco jiného. Taky jsem z jednoho druhu měla celodenní nevolnosti, které nepřešly ani po 3 měsících, paradoxně to bylo z antikoncepční náplasti, která vůbec nejde přes zažívací trakt, prostě mi asi nesedlo složení. Po výměně na klasické tabletky hned nevolnosti zmizely.

arrow
profile_image
Rebarbora
od 28. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mně i kamarádce bylo po Yadine zle, takže to určitě z toho být může.. Mně pomohlo přejít na Yaz, která je slabší. Myslím, že i to večerní braní by pomohlo. Jsi si jistá, že chceš brát chemii, když doted to šlo bez toho? (pokud máš doma 4 děti, tak to chápu )

Měla jsem s yadine to same, bylo mi po ni těžko. Pak jsem přešla na generikum, maitalon

arrow
profile_image
Verca123
od 26. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky dekuji za odpovedi (omlouvam se ze nemam diakritiku ale pisu z mobilu). Prave HA uzivam kvuli potizim s pleti protoze mam psoriazu , kterou mi zhorsovalo kolisani hormonu pred a po menstuaci proto potrebuji mit stabilitu vteto oblasti- doporuceni dermatologa. Cetla jsem ze yadine je spicka proto se zvolil tenhle prparat ale jsem prekvapena ze mi nesedi. Uvazuji o yasminelle ale uvidim co rekne gynekolog. urcite chci ale originalni preparat a ne generikum protoze na tu psoriazu jsou lepsi originaly... aby se pokozka nezblaznila uplne... nemate rady jaka originalni HA je slabsi ako yadine?

arrow
profile_image
slimatko
od 5. 11. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Verca123: urcite chci ale originalni preparat a ne generikum protoze na tu psoriazu jsou lepsi originaly... aby se pokozka nezblaznila uplne...

Co to je zase za nesmysl.

arrow
profile_image
Verca123
od 26. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na slimatko: To není nezmysl Víš mám na 80% tela psoriázu, se kterou bojuji víc jak pul roku bez úspěchu...a po konzultaci s primářem kožního odd. jsem dala na jeho doporučění...jedině originální preparáty, protože prý generika mužu zpusobit víc vedlejších účinku co se týče pokožky... a ty si nemužu dovolit když vypadám jak vypadám. Nebudu riskovat, to víš člověk s lupénkou musí ku všemu přistupovat opatrně, tak proč riskovat.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené