1. . .45678910. . .1516

tavimi
Když peněz neni dost, tak neni nad partnera, ktery to umi naplanovat.
Souhlasím, ALE dokládat a počítat, že jsem byla na veřejném wc, to promiň, normální není. Tak má vyhradit stovku na "nutné potřeby" a ne takhle požadovat doložení.

Je to ponižující.

arrow
Neprodává v Bazaru

no tak holky klobouk dolů, mě kdyby partner počtal kolikrát jsem byla zbytečně čurat na wc za 5 kč tak by to asi špatně dopadlo...přitom se považuju za dost šetrnou, ale "odsuď posuď" pokud vydělává jako ing. není potřeba se oblékat v sekáči za stovku a počtat "hajzlovné" budeš neštastná až budou děti i když budeš vydělávat budeš mít na svojí mzdu drába....já jsem asi z jiný planety, ten by frčel sorry

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

zlatkaz
jeho tata mu dokonce okopiroval sve stranky ze sesitu, kde si to pise, aby vedel pry, jak na to
já jsem v šoku co tady čtu. Nezlob se tohle mi připomíná
Texaský masakr motorovou pilou .

no..co na ty Vaše příběhy říct....takhle je to ale ve spoustě rodin, že chlapi rozdělují prachy a přidělují částky na domácnost a pak na běžnou útratu...za komančů jsem měla v práci kolegyni, kde chlap držel kasu a denně měla desetikorunu na útratu v kantýně na svačinu, stravenky na obědy byly zvlášť...no za deset kaček už ani tehdy se nějaká extra svačina nepořídila, no časem si tato kolegyně uhnala těžký zánět slinivky, málem zemřela v nemocnici a my ostatní holky jsme si říkaly, že to má z toho žrádla za deset korun na den...v práci jsme měli jednoho doktora, ten koupil rybičky v konzervě sobě na sváču a ze zbytku večer jeho žena udělala pomazánku pro celou rodinu, ale našetřil na favorita a my rozežraný utrácelky jezdily sockou...ono možná někdy není na škodu, když se chlap ujme pokladny, protože se třeba na něco šetří a ví, že kdyby to bylo na ženě, tak by měli doma plné skříně hadrů a voňavek, ale auto pořád v nedohlednu..ale tyto příběhy jsou možná přehnané, ale disciplina jako taková je přehnaná sama o sobě, ale v rozumné míře nezaškodí...já nevydělávám nic, chlap mi všechno odevzdává a domlouváme se dohromady, co s penězi....někdy ovšem se musí investovat do podnikání více,než bylo v plánu a tak zase jeho vydělané korunky s kecama odevzdám zpět jemu a on zainvestuje, kam je to zrovna potřeba...u nás to máme prostě jinak, vždycky, co on vydělal, jsme měli a máme dohromady, nikdy jsme nedělili na tvoje a moje, protože od té doby, co jsme spolu, tak mu dělám zázemí, přijde nám to normální a jeho je prostě naše společné a ani ho nezajímá, co jsem kde utratila a když mu to říkám, tak zívá a směje se, že ho zase obtěžuji nesmyslnou vyprávěnkou o tom, co jsem kde pořídila a kolik to stálo....ale já se ho denně ptám, kolik kafíček a količek měl na golfu a to ho pěkně štve...chci mít přehled, no ...

arrow
profile_image
tavimi
od 19. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, ja přece souhlasim že počitat kačky za WC je , meli by se dohodnout že jeji kapesne je jeji věc. I kdyby ho dala bezdomovci. Ja podobnou zkušenost nemam, manžel netuši kolik mame peněž, kolik utratime, kolik utracim ja. Ale sama vim, že při stejne spotřebě dokažu ušetřit měsičně 2-3 tis. na vlastnich vydajich, když rochu přemyšlim. A v ničem mě to neomezi.

arrow
profile_image
zlatkaz
od 22. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

zkusim si vybojovat to, ze nebudu muset davat ucty ke kapesnemu ani me to nenapadlo, ze je davat nemusim, kdz si o ne rekl, tak jsem je dokladala jako ke vsemu ostatnimu

musim se priznat, ze ze to asi horsi, nez mi to prijde tak dekuji za nazory a ze to, ze se mi trosku rozsviti

zlatkaza on má také kapesné....nebo je ten, co nemusí utrácet vůbec...?

arrow
profile_image
Baya
od 30. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já osobně bych se bála, že to dopadne třeba jednou takto:

http://www.novinky.cz/clanek/154195-tyran-z-brunta lska-daval-manzelce-jidlo-na-pridel.html

arrow
profile_image
colette11
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

zlatkaz
ani me to nenapadlo, ze je davat nemusim, kdz si o ne rekl, tak jsem je dokladala jako ke vsemu ostatnimu
nemusíš dělat nic, co dělat nechceš

arrow
profile_image
zlatkaz
od 22. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Natýska
a on má také kapesné....nebo je ten, co nemusí utrácet vůbec...?
zezacatku ho mel, ale tedka uz si ho zrusil, prtz ho nptrbuje, obleceni si moc nekupuje, ja mu ho proste koupim, kdz vidim, ze uz je to fakt treba - ma roztrhane rifle n pribral a uz se do nich nevesel nebo trenyrky kdz jsou hnusne, z domova byl zvykly ze mu to mati zasila a tahal to dal, hruza, ja je proste rozstriham a hotovo a koupi se nove nebo tricka kdz je to oprane, musi to nosit jen na doma, ale zase od matky byl zvykly, ze tkova ta uplne nej obycejna bavlnena tricka, kdz se vytahla u krku, tak ona tam davala gumicku!! a kdz si jde nekam sednout, tak to tke do kapesneho patri, ale to asi tke neutrati, nevim, kdz se to u nej nepocita

ale tak snazime se spolecne bojovat proti temhle blbym navykum a popravde, tchyne me hodne moc nesnasi........

prtz jsem z nej pry udelala uplne jineho cloveka, ze si dovoli ji uz i rict ne, kdz mu trba koupi nejaky priserny hadr na sebe nebo smaradloskou vodu po holeni, tak uz ji dokaze rict, ze tkove veci uz nepouziva a nenosi..

ja uz nad tim hodne premyslela a jeho rodice tke nejsou v zadne extra financni nouzi, ikdz je to u nich slozitejsi... jeho tata ma dve prace...a jeho matka cely zivot nepracuje, prtz jeho tatkovi rekla, ze je strasne moc nemocna a kdz bude pracovat, tak ze muze umrit a porad chodi po doktorech a oni ji v podstate nikdy nic nenasli, jen klasika bolava zada atp, ale ona rika, ze jen jeji nemoc neznaji a oni ji to doma celej zivot vsichni zrali!!! ma doma skrin plnou leku, co dostala a samozrejme nepouziva, prtz pry ona sama nejlip vi, co ji pomaha... a porad jezdi na jejich chatu a tam dela tak nesmyslne prace, ze cloveku nad tim nekdy hlava stoji, treba skube plevel ve skarpe

Ona dve deti vychovala tak, ze ji musi byt vdecni za to, ze je vychovala a ze stali dost penez a ze ji to museji vracet.. Nestydi se treba memu rict, ze by si chteli na chatu koupit altan a nova plastova kresilka a ze na to ale nemajiiii a on jde a proste jim to s brachou koupi a pak mi rekl, ze ale musi, ze jim to dluzi.... to uz tedy dneska take nedela, prtz jsem mu vysvetlila,ze ale takhle to preci nechodi, ze je to vyuzivani a ze chapu, ze je tak vychovala, ze ji musi ctit a poslouchat, ale ze uz jsou dospeli a ona musi chapat, ze chcou mit vlastni zivot

tak si predstavte, v jakem to zil prostredi a to je jen kousek pribehu ja to tedy tke nemela lehke, ale zase jinym zpusobem, ale z tohohle by me caklo, to uz radsi ze se na me rodice vykaslali, nez me takhle terorizovali

zlatkazjá to měla doma podobně, jako Tvůj přítel, taky měli moji rodiče pocit, že jim to musím splatit, že mne vychovali...z takové rodiny se nesou do života blbé návyky...já jsem naštěstí jiná než naši a vedu si svůj život naprosto podle svého a v rozporu s jejich názory...víš co...to, jak to doma máte úplně v poho není, ale pokud si společně pod jeho dozorem šetříte na něco a on to sleduje, kde by se třeba ještě něco dalo uškudlit, tak zase to tak špatné není, i když ten způsob je poněkud nešťastný..hlavně, aby sis nešetřila do společného, omezovala se a potom, aby to, co za naspořené korunky pořídíte, aby patřilo oficiálně i Tobě, nejen jemu...spíš bych si ošetřila tohle...u nás je vše psané na mé jméno, i když na všechno vydělal přítel...on ví, že mi může věřit, a že mu jeho právo nikdy neupřu...každý žijeme jinak, a nikdo nemáme patent na rozum a to, co vyhovuje jednomu, druhému může připadat naprosto nesnesitelné....ono když se šetří, tak padají oběti...zase na druhou stranu tedy asi jen pro sebe o malinko víc utrácíš Ty, že on tu potřebu kapesného nemá...něco jiného by bylo, kdyby Ty jsi dostala tu dvojku a on si utrácel bez kontroly všechno ze společného...ale takhle je to jiná situace, i když dokládat maličkosti je kravina a zavání to šikanou....těžko soudit, možná bych to s sním malinko prodebatovala....jemu to tak přijde normálka a ani netuší, že se Ti to moc nezdá...ale z jeho pohledu on má dojem, že dělá dobrou věc pro Vás pro oba....třeba má větší sebekontrolu a ví, že se takhle lépe bude spořit, než kdybys to měla na povel sama...s bývalým partnerem jsem taky chtěla na něco spořit, už ani nevím na co, ale pamatuji si, že on tomu podřídil vše a já si koupila tu svetr, tu prádlo, tu parfémek a on mi to vytkl, ale to bylo asi tak vše, co s tím mohl dělat, protože já jsem si moc poručit nedala a dohodu jsem porušila, kdykoliv se mi chtělo...a to tenkrát v tomto období jsem krátkou dobu utrácela pouze jeho peníze, protože jsem chvilinku byla na pracáku...je to asi 17 let zpět....

arrow
profile_image
zlatkaz
od 22. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Natýska
těžko soudit, možná bych to s sním malinko prodebatovala....jemu to tak přijde normálka a ani netuší, že se Ti to moc nezdá...ale z jeho pohledu on má dojem, že dělá dobrou věc pro Vás pro oba....třeba má větší sebekontrolu a ví, že se takhle lépe bude spořit, než kdybys to měla na povel sama...
No nekdy o tom debatujeme az moc ale on si mysli, ze to preci neni nic strasneho, ikdz me to nekdy opravdu leze na mozek, kdz sedim a nemuzu si vzpomenout, co jsem to koupila, ze mi v penezence chybi stovka a on me porad nuti si vzpomenout a ze to preci neni mozne, ze on si pamatuje vsechno

doufam, ze timhle zpusobem nasetrime nejake penizky no vim, ze v prsinci dostane nejake odmeny z prace a ze to bude pres 10000, tak to jde rovnou na sporeni, coz jsem navrhla ja, on by to chtel vrazit do darku pro rodice a to je podle me blbost tak drahy darek, tohle jsou zase veci, na ktrch on nesetri...na darcich a pod

zlatkazno jasně, jemu se to jeví jako správný model...hele, ale já taky po návratu z nákupů si přepočítám, jestli mi všude správně vrátili i když si to přepočítám vždy v každém v krámě a znovu to jak magor dělám doma znovu a běda, jak mi to nesedí třeba o pajcku, tak vzpomínám, co jsem kde ten den ještě koupila a jak se mi uleví, když si vzpomenu, že jsem byla na chlebíčkách...a přitom je to občerstvení zanedbatelná položka z toho, co jsem ten den utratila...vím, že jiná už nebudu...můj chlap je pravý opak, tomu je to putna, ale já má ráda pocit, že vím, za co prachy utrácíme a nesnáším, když tápu, kam se prachy poděly...chlap prostě neregistruje, že bral ten den benzín a koupil si novou rukavici na golf, protože ta stará se mu ráno rozpadla...on si to prostě nepamatuje a já z toho kvetu....nejde mi o to, že se prachy utrácejí, jen chci vědět za co a aby to sedělo...mám tendence si denně psát útraty, ale to mi vydrží tak jeden den a druhý den na to prdím, protože se mi to psát nechce....pak zase dostanu záchvat za půl roku, opět jeden den a hned je konec..domácí účto ano, ale nějak rozumně...každou korunu účtovat, to je na bednu...drahé dárky pro rodiče jsem taky pěstovala, ale v poslední době jsem to osekala...dostavají o něco méně, je to reakce na jejich chování a můj chlap by jim nejraději nedal nic, ale to bych neudělala...když sami máte málo a hodně spoříte, tak bych rodiče potěšila maličkostí, ale z peněz bych se tedy nevydávala...oni Vám jistě také nedávají nic, co by stálo majlant....a co od něj dostaneš pod stromek Ty, když tak pěkně spoříš a on je ve vztahu k rodičům tak štědrý??

Natýska
Já jsem úúplně to samý, nechci účtenky, ale mám ráda sem tam přehled, když už se mi zdá, že tenhle měsíc se protočilo nějak hodně penízek a nikde nic není vidět..Zrovna jako tenhle.

Monaa

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené