arrow
profile_image
BarboraProch
od 10. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zdravím.
Dostala jsem fakturu od o2. Mám aktivovaný balíček trio - internet,pevná linka a televize. Všechno bylo v pořádku až na položku ,,Platební transakce" kde bylo uvedeno:

900xxxxxx komerční služby 3x 1900,-

..upřímně řečeno jsem z toho celkem zoufalá, protože se mi to ještě nikdy nestalo a nejsem si vědoma, že bych něco takového za tuhle cenu používala. Vůbec netuším, jestli je to z internetu nebo z té pevné linky, ale na internetu bylo napsané, že platební transakce je služba, kterou realizujete ze svého telefoního čísla. Volala jsem na o2, tam mi chlapík zmatěně blekotal a řekl mi, že on mi k tomu nemá co říct, že musím na kamenou prodejnu podat reklamaci a pak se to bude nějak dohledávat.

Nemáte s tím nějaké zkušennosti? Jsem z toho celkem dost zoufalá.

Díky

arrow
profile_image
Pinkaholic
od 27. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tohle je u nich naprosto běžné! takže zajít na kamennou prodejnu, oni to vyřeší, hlavně nic neplatit

arrow
profile_image
Malajka
od 3. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A nejsi si vědoma, že byste volali na číslo 900xxxx? Jsou to buď televizní soutěže nebo sms na nějaké internetové stránky.
Já to mívám, když si třeba dobíjím kredit na rapidshare na stahování filmů.

arrow
profile_image
elle11
od 11. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

je to známý, že o2 sou ty nejhrorší vim to samy u nich sme napíšou tam cokoliv a klidně ti naúčtujou hovor, kterej si vůbec nevolala

arrow
profile_image
Suleka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Obávám se, že uhradit se už to bude muset. Stalo se nám v počátku něco podobného u mobilu i pevné linky, i když částka byla nižší. Bohuže jsem nedokázala, že nikdo nemohl číslo začínající 9 volat, nebo tak uhradit nějakou službu (obrázek nebo melodii atd.) Byla jsem odkázána na seznam poskytovatelů těchto služeb. Jediným řešením se ukázalo zablokovat tato čísla (na požádání u operátora) a od té doby tento problém neřeším.

arrow
profile_image
BarboraProch
od 10. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Řekli, že to pozastaví a až se to vyřídí tak se bude něco platit, ale s jejich rychlostí, pokud vyřídí reklamaci za dva měsíce. Bůhví jak to bude. Já osobně si myslím, že je to z ohledně pevné linky, protože z internetu já stahuju třeba filmy, ale zadarmo. Navíc je tam to 900xxxxxx takže to z internetu nebude. Nejsem si vědoma, že by někdo někam volal.

arrow
profile_image
Suleka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

U nás to bylo zřejmé z faktury hned - jednou se to stalo u dcery mobilu - svedli to na to, že si "zřejmě" stahovala "cosi" - nedokázala jsem opak. Podruhé u pevné linky - to se zase tvářilo jako nějaká soutěžní linka. Celé osazenstvo domácnosti se dušovalo, že nic podobného nevytáčelo, ale dokažte to! Zaplatila jsem a pro příště tato čísla blokovala. Pokud se Vám to podaří vyreklamovat, nezbude než gratulovat...

arrow
profile_image
BarboraProch
od 10. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No právě. Jenže my máme právě vše dohromady jak internet tak pevnou linku a nejsem si jistá jestli je to z toho nebo z toho, ale jak říkám, myslím, že je to z pevné linky. Operátor byl zmatený, snažil se něco vysvětlit, ale vlastně jedině co vysvětlil bylo, že je to možná chyba a že on nám nemůže nijak poradit. Takže musíme zase cestovat do nejbližší kamenné prodejny a tam to nějak sepsat a oni to potom nějak pošlou. Vím, že když jsem já ze svého mobilu volala do televize, ani jsem se nedovolala a 200,- bylo pryč. Ale částka 1900,- je přece jenom trochu něco jiného a že by se mi to chtělo platit se říct nedá.

arrow
profile_image
BarboraProch
od 10. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A mohu se zeptat..vy jste podávali reklamaci? Protože píšete, že jste to dokázat nemohli, ale nám operátor řekl, že když podáme reklamaci, tak to bude dohledáno.

arrow
profile_image
ableben
od 18. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jako platební transakce může být cokoliv.. od sms do křížovek až třeba po volání s "věštcema".. každopádně blbej operátor, reklamace se dá vyřídit i po telefonu, nemusel tě hnát na prodejnu.. a na prodejně rádi odkazují na operátory..
pokud si byla na prodejně, tak bych si radši ještě zavolala na operátory, jestli tam ta reklamace je a jestli fakt máš oddálenou dobu splatnosti..

Cituji BarboraProch: reklamaci za dva měsíce

na reklamaci mají měsíc.. pro příště si můžeš tyhle služby nechat zablokovat..

já teda dělala u paušálů, ale myslím, že postup na reklamace musí bejt stejnej..

arrow
profile_image
BarboraProch
od 10. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pán mi řekl, že on neví za co ta částka je, že si musím zajít na prodejnu o2. Zatím jsem nikdy nebyla, ale co mě nejvíc zarazilo bylo, že mi řekl, že se platba pozastaví, ale na internetu mají uvedené, že i když se žádá o reklamaci, tak je třeba částku uhradit celou.

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji BarboraProch: když se žádá o reklamaci, tak je třeba částku uhradit celou.

Myslím, že známý musel uhradit celou částku a pak mu to nějak odečítali z toho, co provolal, jakoby si to předplatil předem O2 je hrozný....Já mám naštěstí od nich jen internet a simku na dobíjení kreditu

arrow
profile_image
BarboraProch
od 10. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jsou fakt děsní. Už několikrát jsme chtěli pevnou linku zrušit, protože se nám zdálo, že platíme docela dost, ale pokaždé když jsem tam volala, tak mě přemlouvali ať nic neruším, že mi nabídnou levnější tarif a že to budu mít levnější apod. Ale už mě to přestává vážně bavit. Abych platila i za něco, čeho si nejsem vědoma..

arrow
profile_image
Suleka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na BarboraProch:
Na kamennou prodejnu O2 jsem nemusela, vždycky jsme to řešili přes "horkou" linku. Vždy mi rovnou řekli přesný datum a čas, kdy se operace odehrála.V případě reklamace bych prý musela dokazovat, že na linku nikdo nevolal, neesemeskoval, nepřipojil se atd. Jak? na to jsem nepřišla. Protože se nejednalo o tak vysokou částku jako u Vás, řešila jsem to pouze okamžitým zablokováním možnosti vytočit číslo začínající 9. Od té doby máme pokoj. Naprosto chápu, že tak vysokou částku se Vám platit nechce a reklamovala bych ji - pokud Vám nedokážou říct, kdy a jak jste takovou útratu uskutečnili.

arrow
profile_image
ableben
od 18. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

snad si to pamatuju dobře, nějakej čas už tam nedělám, ale zase ne tak dlouho abych nic nevěděla..
na té faktuře nemáš uvedený číslo o který se jedná?
zkusila bych si zavolat znovu, na toho stejnýho málokdy padneš.. nikomu se reklamace řešit nechce a z prodejny fakt rádi odkazují na zavolání, takže by to mohla být zbytečná cesta..
pán má k dispozici systémy ve klterých by měl vydět tvůj podrobný výpis.. když ne, třeba tě přepojí na jinou "linku"..
my sme při reklamaci vždycky oddalovali termín splatnosti o měsíc než se všechno vyřídí.. do měsíce by ti měl dojít dopis s dalšíma instrukcema, případně dobropis, když ti reklamaci uznají..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené