arrow
profile_image
Ella_ella
od 3. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj holky,
jsem kosmetička a ráda bych některou kosmetiku nakupovala na Jahodě, ale Jahoda neposílá fakturu a tak bych si asi nemohla dát tyhle nákupy do nákladů. Jak to řešíte vy?

Za jakýkoli nákup přeci dostaneš účet - fakturu. Pochybuji, že nevystaví vůbec nic. Nebo se mýlím?

arrow
profile_image
Patty
od 27. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

VIP

ty jo, já mám pocit, že k tomu nějakej papír posílají...

arrow
profile_image
zlatkaz
od 22. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

posílají papír, ale je na něm myslím jen seznam produktů v balíčku, bez cen...

Reaguji na Ella_ella: Jahoda je v EU ??

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

jak tedy a kolik tedy potom platíš, když posílají papír bez cen?

Reaguji na MilySkritek: Není, takže pokud by jsi si chtěla dát fakturu do nákladů, musela by jsi odvést DPH a clo. Je tu na to téma nová a vyčerpávající diskuze.

arrow
profile_image
Ella_ella
od 3. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Právě, že nepřijde žádný doklad, jen potvrzení objednávky (platila jsem přes PayPal, takže tam je uvedena částka, kterou jsem zaplatila) a tam není ani uvedeno ani IČ nebo něco podle čeho by se dal ten prodávající dohledat, tak si myslím, že by se to místo faktury použít nedalo. Poraďte někdo, jak to řešit, nebo si to všichni objednáváte jen pro soukromou potřebu nebo nakupujete na jiných zahraničních stránkách. Jahoda se mi zdá dobrá, protože je asi nejlevnější.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené