arrow
profile_image
papillon9
od 8. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj. Je mi 16 let, menstruaci mám od 11. Poslední menstruaci jsem měla od 21.3. Měla jsem to dostat asi za měsíc plus mínus několik dní, protože to ani po 5 letech nemám úplně pravidelný, ale nedostala jsem to. Ve čtvrtek jsem měla na kalhotkách hnědý výtok, ale rozhodně to nebyla normální krev. Mírně zapáchal, ale nijak výrazné to nebylo. Potom ještě znovu v neděli, ale už ne tak silné. Nevíte co to může znamenat? Ještě bych řekla, že jsem poslední měsíc byla celkem ve stresu (lítala jsem po doktorech) a byla jsem nachlazená, ale antibiotika jsem neměla. Poslední dobou mi není moc dobře, nemám chuť k jídlu (ale nehubnu, spíš naopak bych řekla ), bolí mě břicho. Těhotná nejsem, jsem panna. Myslíte, že mám radši zajít k doktorovi? Děkuju

arrow
profile_image
Majáček
od 30. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, ohledně tohoto ti neporadím, ale myslím si že lepší si k doktorovi zajít než nezajít, tím nic nezkazíš a navíc budeš mít jistotu proč ti to dělá a co to znamená.

arrow
profile_image
pitufo
od 10. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj myslím si, že je to stresem kamošce se taky stres úplně rozhodila menses, ale i tak bych raděj zašla k doktorovi.

arrow
profile_image
Katy_S mojeid
od 26. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

to vypadá na stres, ale pro klid duše se nech prohlédnout doktorem, ať nejsi ve stresu ještě víc

arrow
profile_image
Dominikka
od 31. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A nebylo to takové hustší nebo s kousky něčeho? Já to měla taky jednou,uplně v začátcích když jsem dostala menstruaci,a byly to kousky sliznice, nic to neni, jen se to prostě uvolnilo...ale jestli je to čistá hnědá krev tak to ti neporadím..

arrow
Neprodává v Bazaru

stres aj antibiotika dosť zavážia...určite je to tým

arrow
profile_image
Didonka
od 23. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak bud jsi nachlazená nebo to je stresem nebo pokud máš nějaké problémy mohla by to být kvasinková infekce. Já jsem toto měla z nachlazení.

arrow
profile_image
Sasanka
od 19. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

to bude tím stresem a nachlazením, není to nic neobvyklého

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky bych vsadila na stres nebo nachlazení, mě i sebemenší nemoc vždycky cyklus šíleně rozhází. Ale pro klid duše bych si k doktorovi došla.

arrow
profile_image
Petul124
od 4. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj beru rok antikoncepci,menstruace byla vždy pravidelná ale ted jak jsem s přítele spala den potom co jsem dobrala poslední prášek a ten další den to se mi udělal k podbříšku nemohlo to stýct dolu? druhý den jsem měla hnědý výtok s nákýma kousíčkama červenýma.Je tu někdo kdo by mi poradil co mám dělat? dííky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené