Cituji Jully: tak není dobrý nápad ještě si dovolenou zkracovat cestováním do Německa

Záleží kam člověk má na letiště blíž

Reaguji na Laky:
Hmm, a jaké větší německé letiště může být pro člověka z Čech nebo Moravy blíž než Praha - jedině snad Drážďany?

anngirl
od 25. 2. 2010
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Jully: Němci lítají i z Vídně, občas se dá natrefit na dost slušnou dovolenou.

Cituji Jully: Čech nebo Moravy blíž než Praha

No jasný,jen pokud bydlíš u hranic a Drážďany máš cca 60 km,tak už je blíž v Německu kde co

Já jsem ze středních Čech, takže asi tu prahu mám opravdu nejblíž ..
Jinak my byli před dvěma rokama v Egyptě a přijeli tam právě nák dopoledne a čekali do 2než nás ubytovali a odjížděli jsme tam odtud jakoby v noci ten poslední den, takže den uplně propadl, dostali jsme balíčky na cestu a tim naš poslední den byl vyřízen..
Asi z těch 5dní budou 4 noci, ale jak jsem ted koukala tak ceny od 11tis :/...

Bruce78
od 10. 10. 2009

VIP

Cenu to jistě má - my jedeme na 4 noci do Chorvatska... Ale ta cena je trošku jinde, než píšeš...10tis. za 5 dní mi připadá docela dost.. Vrátila jsem se z Egypta 8 dní za stejnou cenu ( all, 4 hvězdy - úžasnej hotel..)

Jinak z ČR ti nikdo čas odletu nezaručí..Jsou to chartrové lety a čas odletu je většinou znám cc 5 dní před odletem...

Do Egypta jsem letěla jak v noci ( okolo druhé ), tak i v poledne...Bohužel to si nevybereš...

Neprodává v Bazaru

Cituji Bruce78: Cenu to jistě má - my jedeme na 4 noci do Chorvatska.

My taky s přítelem každé léto jezdíme na prodloužený víkend do Chorvatska, zpravidla tak 2x-3x během léta, ale cenově je to opravdu někde jinde, navíc nás oba baví řízení, takže už samotná cesta je pro nás vlastně relax - no zkrátka je to o něčem jiném..
Kdyby ale kupovala last minute, tak už by jí mohli říct i hodinu odletu - i tak tam ale není garance, že stanovenou hodinu dodrží. A snad by to bylo i levnější než 10.000,-, když je to jen 5 dní.

Neprodává v Bazaru

Ještě mě napadlo, když už jsme nakously to Chorvatsko: co takhle zkusit Chorvatsko letecky? Bylo by to snad levnější i rychlejší než Egypt.

maggggda
od 20. 4. 2009
Nemá galerii obrázků

Osobně si myslím, že se to nevyplatí. Cestovky mají většinou ve všeobecných podmínkách k zájezdům uvedeno, že první a poslední den je určen k přepravě. I když je let naplánovaný na brzkou ranní hodinu, může ho letecká společnost změnit, s tím CK nic nenadělá. Já bych si asi takhle krátký pobyt nevybrala, finančně se to moc nevyplatí.

Heja
od 5. 12. 2008

0    0
Nebyla hodnocena

Čas odletu si můžeš zjistit na letišti. Na internetových stránkách se podíváš na letový řád. Dělám to tak když letím z Brna nebo Ostravy. S Prahou to asi bude horší, protože věřím, že tam letí do jedné destinace ten den více letadel, takže nezjistíš, které je tvoje.

I když to jsou chartrové lety letový řád musí být sestavený déle než 5 dní dopředu.

já bych na takovou krátkou dobu nejela, ale každého volba, že raději jezdím 10-12dní

0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Nympha: Je to cca 5 let zpátky jsem jela s mamkou na jeden den k moři do Itálie. Bylo to s místní CK, která jezdila zájezdy autobusem a jelikož měli nějaká volná místa, jeli jsme tzv. s novým turnusem tam a zpátky se starým turnusem.
Tuto možnost využívá hodně místních lidí, co nemají čas, nebo prostředky na delší pobyty (normálně turnus jezdí na 14 dní).
Koupila jsem jeden den mamce u moře k narozeninám, jako zpestření. Za obě jsem zaplatila 1200,- plus připojištění. Odjížděli jsme ve st odpoledne a na místo jsme dojeli ve čt ráno, zašli jsme po krámech, na pizzu, na zmrzku omrknout městečko a zbytek dne jsme proleželi u moře, krásně jsme se sesmahli a úplně nám ten jeden den stačil. Vyšlo nám i krásné počasí. V kempu jsme potkali mamčiny známé, tak jsme zašli na kafčo a užili jsme výlet dosyta. Odjezd byl v 19.00 hod a dom jsme přijeli v pá kolem 13.00 hod. Normálně jezdím na delší pobyty, ale jako zpestření dobré, jen ta dlouhá cesta autobusem byla děsivá.

Amnesia
od 18. 4. 2010

Neprodává v Bazaru

jeli jsme před 14 dny na 4 dny na Mallorcu, uplne super a stacilo nám to. Jeli jsme s Němcema, tam ve 12:00 a zpet poslední den ve 22:00, takže nás nikdo o nic neokradl

Amnesia
od 18. 4. 2010

z Prahy jsme byli v Mnichově asi za 3,5h

Cituji quessi: ale zas to nestojí tak málo a dávat 10tis za 3 dny

Přesně to zvažuju taky, zřejmě budeme moct jet jen na 4 dny, navíc ne autem, no a letecky vyjde 4denní pobyt skoro stejně jak týdenní...
Reaguji na Nympha:

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!