Cituji Bany: no možná takový chlubílci jsou,ale to jsou ty ,,zazobaný'' výjímky.

No ty opravdu zazobaní se nechlubí, nemají to zapotřebí Chlubí se většinou ti rádobyzazobaní, a pak jsou nanejvíš všem k smíchu

Xella
my jsme takový celá rodina, u moře jsme byli 3x a vždy jsme odjeli dříve protože nás to tam nebaví a ani děti, ty už k moři nechtějí.
letos jsme byli na dovolené v Tatrách, to bylo super, pak nás čeká Korsika, ale budeme ji objíždět celou na kolech a občas se vykoupeme, na to se těším nejvíce, bude moře a sport také. Pak mám ještě jet s kamrádkama do Egypta a z toho začínám mít depku. Fakt si neumím představit strávit celý týden na pláži a jenom jíst a pít. Na žádný výlet je nedostanu, tak přemýšlím, že z toho cuknu.
Naše rodina patří mezi ty, co rádi mají aktivní dovolenou, na válení mám ještě času dost

méně než
10 příspěvků

Cituji Bany: Já jsem teda ten plážák s občasným výletem po okolí

Souhlas!
Já teda s Xella nemůžu souhlasit.Miluju moře a slunce! Celý rok se na to klepu.V minulém životě jsem asi musela žít někde na jihu,páč když tam jsem,vznáším se v sedmém nebi a cítím se tam jak doma.I veškeré neduhy jsou ty tam.Člověk si strašně odpočine,načerpá energii.Pláž,slunce,moře,dobré jídlo pití,procházky,člověk,kterého miluju-super
Ale chápu,že pro někoho to prostě není,pro mě by zas byla strašná představa někde se celou dobu honit na kole.
Já se chci válet a hrdě se k tomu hlásím !!

Jersika
od 25. 3. 2009

Xella

Tak já k moři jezdím (létám) několikrát ročně, ale takovou dovču, co popisuješ, bych nevydržela ani tři dny . Ne všichni, co jezdí k moři, to mají na principu snídaně-moře-oběd-moře-večeře-animace v hotelu . My jezdíme pokaždé jinam (kromě zimy, kdy létáme za rodinou na Tenerife), cíleně si vyhledáváme destinace se spoustou památek a výletů, po příletu si půjčíme auto nebo motorku, zapojíme navigaci a výletujeme (případně když okoukáme co a jak, jezdíme i místní dopravou - samo jen v "kulturnějších" oblastech ). Každý den jsme někde jinde, něco už máme naplánováno, že bychom chtěli vidět, něco se až na místě spontánně rozhodneme (dle doporučení místních, delegátky, průvodce), na pláži trávíme tak dva dny z dvanácti a to ještě né celý .. Naštěstí je manžel úplně stejnej,takže u nás vládne prima shoda.

Jinak ale pokud někdo rád polehává na pláži a opaluje se, tak je to zas jeho způsob trávení dovče, to je určitě na každým, stejně tak, jako mě by nikdo nedonutil dva týdny ležet na pláži a slunit se, tak je by zas nudily moje výlety a památky a kavárničky... ..

Jo a taky si nemyslím, že by "zazobaní" měli potřebu chlubit se tím, kolik za kterou dovču utratili, to jsou praktiky spíše těch, kteří na ni škudlí celej rok a pak se teda "musí pochlubit"...

Jersika
od 25. 3. 2009

Neprodává v Bazaru

A ještě, v každém letovisku přece mají i půjčovny kol, tak stačí nasednout ... myslím, že doopravdy nezáleží na tom, kde jsme (pokud to není AI hotel někde v poušti), kdo chce aktivní dovolenou, vždy si najde způsob, jak ji trávit aktivně, neplatí rovnice moře=válení, vnitrozemí nebo dokonce ČR=výlety.

já tam jezdím i proto, jelikož jsem silnej alergik a tady se od jara jen dusím, tak tam jakmile přijedu, na druhý den mám klid a je mi tam krásně, krásně se mi tam dýchá, nemusím brát prášky a ohlížet se na to, jestli je tam, nebo tam rozkvetlá kytka
takže pro mě je dovolená hroznej odpočinek, hlavně i zdravotně... ono je to strašná otrava furt mít zacpanej nos a dusit se a být nateklá to mi jinde než u moře nepomůže

a co se týče tvojeho

Cituji Xella: snídaně-pláž-oběd-siesta-pláž-bazén-pláž-več eře-sp át

tak u nás to tak vůbec není, na pláži si poležíme chvíli, jen třeba po obídku, nebo když je největší horko, jdeme na pláž k moři, ale jinak se snažíme prozkoumat vše projít si celou destinaci, pak nějaký výlety atd. půjčit si skutr, kolo, nebo cokoliv a hodně poznávat, procházet atd... kdybych ležela celých 10 dní na pláži, tak se asik zblázním o tom ta dovolená není

Cituji petlushe: tak u nás to tak vůbec není, na pláži si poležíme chvíli, jen třeba po obídku, nebo když je největší horko, jdeme na pláž k moři, ale jinak se snažíme prozkoumat vše

taky to tak máme. Nebo třeba půl dne na pláži, půl dne pryč, půjčujeme si auta a projíždíme si zemi na vlastní pěst, takže to, že hotel nemá s danou zemí nic společného, nám fakt nevadí, zemi poznáme i jinak. A přesně proto si vždy v dané zemi vyberu tu destinaci, která má dobrou polohu vůči různým památkám. Holt někomu vyhovují adrenalinové prázdniny, někdo si chce po celém roce odpočinout a nechat se hýčkat...Dva týdny nevydržím v kuse ležet na pláži, dva dny ano. A když se to prostřídá, tak to vůbec není pobyt typu vylézt z postele, nacpat se, pak na pláž, opět se nacpat, pláž a večeře a pak možná nějaká ta zábava dle programu hotelu...

Cituji petlushe: snídaně-pláž-oběd-siesta-pláž-bazén-pláž- več eře-sp át

Tak toto taky nemusím. Chápu, že pro některé lidi je taková dovolená ta nejlepší, ale já bych takhle dovolenou každoročně trávit nemohla.
Loni jsme byli s manželem all exclusive v Řecku, hotelový komplex (které nesnáším, ale protože to byla svatební cesta, tak jsem to vydržela). Každopádně jsme se každé ráno nasnídali, pak půjčili auto/motorku/čtyřkolku/člun a projeli tak postupně celý ostrov. Objevili Safari, spoustu památek a super míst na šnochlování. Večer jsme se vrátili do hotelu a vyrazili do měst. Z celých 14 dní jsme strávili na hotelové pláži 1 den. Ale byli tací, kteří to praktikovali jak jsi napsala v úvodním příspěvku a mě z toho běhal mráz po zádech.
Já prostě miluju aktivní dovolené - túry po horách, stanování a kola. I moře (ale s ubytování v apartmánu nebo stanu) a nesmí to být jen válení na pláži.
Ale kdo ví, možná až mi bude 50 +, nebudu už mít síly a budu se taky jen celé dny válet po pláži....

Já mám náročnou a vyčerpávající práci, doma obří dům, zahradu. o víkendu jezdíme na kole,na motkách a dovolené..to je mých 12 dní u moře all inclusive..a vydržím se válet a odpočívat,Egypt teda nemusím ale zbožňuju Turecko.
Chápu,že moje 21 letá dcera se se mnou nudí,ale když mne bylo jako jí,tak jsem taky vyhledávala akční dovolené,tak ji dovku zpestřím nějakým výletem, loni třeba čtyřkolky v horách, jinak si jezdí po výletech sama... a já relaxuju...

0    0
Nebyla hodnocena

No jo, někdo je prostě takový, že ho nebaví ležet na pláži a nic nedělat.Proste ho baví dělat něco zajímavého, někam vyrazit, něco prozkoumat. Ale když je třeba člověk unavenej z práce, chodí pozdě domů, nemá moc času na oddech tak je taková dovolená u moře pro něj skvělý odpočinek, kdy si užívá sluníčko a tu pohodu, že konečně nemusí nic dělat.

malutka
od 22. 2. 2009

0    0
Nebyla hodnocena

My byli letos s přítelem na Krétě. Krom prvního dne, kdy jsme přiletěli a posledního, kdy jsme odlétali, jsme měli pronajaté auto a cestovali jsme. Moře miluju, teplo, sluníčko a pro mě je to ten nej relax, ještě když se spojí s poznáváním památek a přírody.

Xella
Tak něco takového co ty odsuzuješ, my máme rádi. Na dovču jezdíme v zimě, protože léto trávíme rádi tady, doma na zahradě, nebo jak ty říkáš výlety po čechách. Chápu tě, že ti to musí připadat jako absolutní ztráta času a nuda. Ale musíš se na to podívat z druhé strany. Můj drahý má náročnou práci vedoucí jedné výrobní firmy. Není to ale kravaťáček v obleku, ale neustále mimo vedení firmy, řeší problémy ve výrobě a také v obchodě a nákupu. Pracuje ve strašném stresu, hodně cestuje a prakticky neustále myslí na práci a málo kdy "vysadí". Proto těch 14 dní, kdy nemusí telefonovat, ale může jenom ležet na pláži, popíjet vínko, relaxovat a konečně se dostat ke knížce kterou celý rok odkládá, jsou prostě nutnost. Navíc máme rádi léto, takže hory nejsou nic pro nás. A pokud chce někdo dovolenou proležet na lehátku, je to jeho volba. Každý relaxujeme jinak. My k tomu dáme nějaký beach volejbal, badminton, procházky a za promrhaný čas to určitě nepovažujeme.

marcelina24
také si to užíváme ze stejného důvodu, přítel podniká, doma máme papírování až nad hlavu, a když už jsme na dovolené, klidně celý den strávíme na lehátku, klidně i dva, a ten třetí se někam podíváme...

méně než
10 příspěvků

marcelina24
lucinkaf
Můj přítel se taky celý den nezastaví,takže je rád když sebou plácne a nemusí nad ničím přemýšlet,nic dělat.Děláme to podobně,dopoledne se třeba jdeme projít,stavíme se na oběd,na nákupy,někde se podíváme,odpoledne k moři,potápět se,slunit se a večer podle toho jak se nám chce,buď do města nebo na terásku,pláž s vínečkem.A takhle nám to vyhovuje

Cituji Luciene1: dopoledne se třeba jdeme projít,stavíme se na oběd,na nákupy,někde se podíváme,odpoledne k moři,potápět se,slunit se a večer podle toho jak se nám chce,buď do města nebo na terásku,pláž s vínečkem.A takhle nám to vyhovuje

podepisuju se

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!