Cituji Lukynkovalenicka: nějak si nejsem jistá, co mám udělat děkuji.

Nic nedělejte. Těšte se na Vánoce

arrow
Neprodává v Bazaru

Registrace 10.12. dnes 14.12. přišel poštou PIN3, to byla rychlost

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Lukáš Vodička: Já jsem ze severní Moravy a PIN3 příšel čtvrtý den po registraci

arrow
profile_image
Stella.M mojeid
od 11. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

méně než
10 příspěvků

Všechno hotovo, včetně spárování. Na PIN3 jsem čekala více jak týden.

arrow
profile_image
jana81 mojeid
od 13. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

moderátorka

51

Cituji m0a0d0a: Registrace 10.12. dnes 14.12. přišel poštou PIN3, to byla rychlost

Já se registrovala 5.12. a PIN3 mi ještě nepřišel

To už byste asi měla kontaktovat podporu mojeID, cituji kontakty:

"...V případě jakýchkoliv dotazů a přípomínek k mojeID pište na emailovou adresu podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop)...."

Jestli můžu doporučit, tak raději volejte...

Čas od času na konec této diskuze vložím připomínku:

Účet mojeID si musíte založit POUZE kliknutím na odkaz (vlastně velké zelené tlačítko) na stránce Jeden iPad mini pro každou padesátou. Nijak jinak.

arrow
profile_image
jana81 mojeid
od 13. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

moderátorka

51

Cituji jana81: Já se registrovala 5.12. a PIN3 mi ještě nepřišel

Tak jsem zrovna dneska našla dopis ve schránce Trvalo to sice trošku dýl, ale hlavně že heslo nakonec docestovalo.

arrow
profile_image
AmoreGio mojeid
od 25. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dobrý den, mám problém s vložením PIN3. V profilu mám napsáno: "Váš účet je spárován předčasně (v mojeID chybí PIN3) - dokončit ověření účtu" a když kliknu na "dokončit ověření účtu", tak mi naběhne přihlášení na mojeID, tam se přihlásím a pak mi na omlazení naběhne okno "mojeID: účet se nepodařilo ověřit", kde můžu jen potvrdit tlačítkem ok. Jak se tedy prosím dostanu přes omlazení k zadání PIN3? Nebo kde může být problém? Děkuji za odpověď

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

účet aktivní, PIN 3 přišel dnes

Cituji AmoreGio: Jak se tedy prosím dostanu přes omlazení k zadání PIN3?

Nijak. Musíte se přihlásit do vého účtu mojeID a tam zadat PIN3. Tím musíte začít. Na spárování je spoooouuusta času.

arrow
profile_image
Nom.Ka mojeid
od 28. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na AmoreGio: Mne sa stalo to isté a podarilo sa mi to vyriešiť tak, že keď ešte nejste prihlásená ale pin 3 ste už zadali, dole kde sa prihlasujete do omlazeni sa vam zobrazi ikonka "prihlasit cez mojeid" a ked sa prihlasite tadial uz sa vam to sparuje normalne. Snad som vam pomohla.

arrow
profile_image
AmoreGio mojeid
od 25. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Děkuji za rady, už jsem vložila PIN3 na strankach mojeid.cz, myslela jsem, že tam budu z omlazení přesměrována, kvůli potvrzení založení mého ID na omlazení a následné účasti v soutěži. Díky

Měl jste někdo problém i s PINem 2? Teď je to víc jak 24 hodin od mé registrace a SMS mi stále nepřišla. Už jsem napsala i na podporu.

Z podpory mi zaslali PIN1 a PIN2 znovu, přičemž PIN1 dorazil, ale PIN2 nedorazil. Napsala jsem jim znovu (a jestli to není v nějakém nastavení telefonu nebo v čem...) a znovu mi poslali nový PIN1 i PIN2, přičemž opět dorazil jen PIN1. Zkusila jsem se nyní zaregistrovat znovu s jiným e-mailem (který používám, ale není totožný s tím, co mám tady na Omlazení) a asi protože tam našli nějakou shodu nebo nevím, nepřišel mi zatím ani PIN1 ani PIN2! Tak teď už vůbec nevím, co mám dělat.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené