Ahoj holky,
Jsem 8dní po augmentaci s modelací a stále mi z rány po vstupu drenu vytéká žlutá tekutina :-/ Máte s tím někdo zkušenost?

Reaguji na Adusezapot: Zkušenost nemám, ale podle mě to vypadá na nějáký ******... takže hodně odpočívat a kontaktovala bych operátera. Já volala pár dní po opce sestřičče na kterou jsme dostaly na klinice kontakt a také mi příšlo, že mi trošku teklo, ale za ranky a sestřička hlídat teplotu a že jestli to dál poteče zítra na ko... nicméně zastavilo se to a říkala, že by to mohl být sérom....

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Adusezapot:
jsi ještě dost brzy po operaci..ranky po drenech se mi hojily celkem v pohodě, ale dva měsíce po opce jsem měla problém se samovstřebávacími stehy..Neustále mi dělaly paseku-dělaly se mi dírky, ze kterých vytékala žlutá tekutina. Když se nějaká zahojila vedle ní se udělala nová..Neboj všechno se časem zhojí

Včera jsem si dovezla domu synka,takže pohybu více a teklo to taky víc.Jedná se jen o pravé prso,které mi přijde v pohodě...naopak levé mám nateklejší a bolavější a tam se dren zahojí dobře!!Jiizvy mám stále přelepené a nevidím je! Ve sťredu příští týden jedu na kontrolu.Když jsem to řekla minuly týden doktorovi tak řekl že to trvá než se to zahojí...ale každy den mi to teče a jen z jednoho prsu tak jsem trochu nervózní je to žlutá tekutina :-/

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Adusezapot:
mě taky vytékala žlutá tekutina..a docela hoooodně..každému se rány hojí jinak..já s těmi stehy byla prakticky každý týden u doktora. .jen mi to vyčistil, vydesinfikoval..nesměla jsem se koupat cca týden..Řez jsem měla přes dvorec-takže o to to bylo nepříjemnější.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Adusezapot:
Já jsem 3 měsíce po operaci, dreny mi nedělali tento problém, ale stále tam mám relativne dost vidět dírky po drenech, je to červené ... nějak to nevadí, píšu to proto, že se to hojí fakt dlouho, ale je to individuální.
V tvém případě bych se raději zeptala Dr., jestli je to tak v normě.

arrow
Neprodává v Bazaru

Já s tím mám bohužel dost děsnou zkušenost. Teklo mi to, byl to zánět, všechno špatně. Určitě vyhledej co nejdriv lékaře.

arrow
Neprodává v Bazaru

Bylo to při modelaci s augmentací...

Nebolí mě to,ve středu ukážu Dr. a uvidím co mi řekne!! Zatím jsem v klidu,žádné jiné komlplikace nemám tak snad to nic nebude!! moc všem děkuji

arrow
Neprodává v Bazaru

No taky mně to nebolelo... Je to nažloutlá tekutina? Bez zápachu? A vytéká volně?

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud je tekutina čirá, je to v pohodě. Pokud by byla zakalená a popř. zapáchající, rychle vyhledat lékaře, byl by to pravděpodobně zánět

Je to ůplně žlutá tekutina bez zápachu a vytéká nárazově během dne .Když je větší zátěž tak více kdyź jsem v klidu tak méně!

arrow
Neprodává v Bazaru

No, doufám, že ti to nějak pomůže v rozhodování. Loni v červenci jsem byla na augmentaci a modelaci, po 10 dnech mi začala vytékat nažloutlá, nezapáchající tekutina z direk po drénech. Tekla víceméně proudem, chvilku jo, chvilku ne. Trvalo to tak 10 dní, bylo to děsně otravné. Že je to serom, otok kolem implantátu, deroucí se ven. Postupně začala houstnout, až byla spíše nazelenalá a zapáchala po chloru, to už bylo jasné, že je to infekce. Oba implantáty nakonec musely ven, hrozila už otrava. Musím říct, že jsem sem psala, zkoumala, doufala. Nevim, moc jsem si asi nepomohla. Určitě vyhledat lékaře... Nevim, jak dlouho čekat. Může to být serom stejně jako píštěl k implantátu. A musím říct, že mě to vůbec nebolelo. "Jen" to teklo. Držím palec, ať to máš lepší než já...

No také bych nečekala, normální to rozhodně není a určitě lepší jít za dr. zbytečně než pozdě....

Holky tak dnes ani kapka,tak snad to nic nebylo!Ale ve stŕedu jedu na kontrolu a určitě to řeknu zda se třeba něco nerozjede!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené