Prodám knihu Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Hodí se při studiu na Vysoké škole podnikání ale i jinde. Je jako nová.
Cena: 150 Kč (včetně pošty)

Popis: Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Vedoucí autorského kolektivu je děkanem fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.

  • zobrazeno 1118
  • likes 0
  • mám zájem 0

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele 2.aktual. vydání

Velikost
Stav
Použité
cena včetně dopravy
0

Akce 

    Nehodnocený neověřený prodejce
    AXIS  | 

    Prodám knihu Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Hodí se při studiu na Vysoké škole podnikání ale i jinde. Je jako nová.
    Cena: 150 Kč (včetně pošty)

    Popis: Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Vedoucí autorského kolektivu je děkanem fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.

    Podobné nabídky

    Žádné podobné zboží nenalezeno