arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojky,
mám takový dotaz. Koupila jsem přes internet mobilní telefon Htc sensation, který je ještě v záruce od t-mobile. Prodejce mi dal všechny potřebné informace kromě kupní smlouvy. Během ani ne roku, co telefon mám byl již třikrát reklamován, neustále chyba v systému. Dnes (týden po reklamaci) mi telefon opět blbne, nejde zapnout, seká se. Já již nemám náladu na znovu reklamaci a chtěla bych telefon vyměnit od t-mobilu za jiný v hodnotě, za kterou ho logicky kupoval prodejce. Bohužel bez paragonu prý nemám šanci. To mě docela irituje, jelikož já nemohu za to, že paragon mi prodejce neprodal, mám všechny potřebné papíry i záruční listy s kontaktem na prodejce. Prosím mám nějakou šanci buď dostat peníze anebo lepší metodu nový telefon? Děkuji velice.

Paragon k reklamaci nepotřebuješ. Důležitý je záruční list s datumem prodeje.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na True:
Já ho ale už nechci reklamovat právě Už mě to nebaví, chci ho už rovnou vyměnit.

arrow
profile_image
Alisss
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud je ta chyba v systému stejná, jedná se o třetí reklamaci stejné závady a měla by jsi mít právo na vrácení peněz. Pokud ta závada byla jiná, tak ho pošli na reklamaci ještě jednou a bude to čtvrtá jakákoli závada, u které máš na vrácení nárok také

Reaguji na Kaaaciii:
Jj, to jsem pochopila.
Nicméně, stejně ho budeš muset odnést na reklamaci a pokud se už po třetí jednalo o tutéž závadu, měli by ti ho vyměnit automaticky.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Holky jste hodné, ale já mám právě problém toho, že nemám paragon Ano telefon je reklamován už 3x a je to ta stejná vada, takže by mi měli teoreticky nabídnout výměnu nebo peníze, jenže!! Oni prý potřebují ten paragon aby věděl za kolik jsem ho v tu domu kupovala (respektive prodejce) aby mi nabídli telefon ve stejné hodnotě. Jelikož já nemám paragon, prý nemám moc šancí na výměnu ani vrácení peněz, bez toho to prý nejde.

arrow
profile_image
marionettta mojeid
od 27. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj neplatila jsi telefon převodem nebo kartou. Jistě bys částku v internetovém bankovnictví dohledala. To by mělo stačit

Hodně štěstí a nedej se!

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na marionettta:
Ne, bohužel to bylo přes dobírku
Děkuji, pokusím se nedat!

Reaguji na Kaaaciii:
Dobře, peníze ti možná nevrátí, ale po třech stejných vadách máš alespoň nárok na výměnu telefonu stejného typu.

Reaguji na Kaaaciii:
Dobře, peníze ti možná nevrátí, ale po třech stejných závadách máš alespoň nárok na výměnu telefonu stejného typu - kus za kus.

arrow
profile_image
marionettta mojeid
od 27. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A co dohledat v e-mailu potvrzení objednávky? Tam by taky částka měla být...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Slečny, já jsem to asi napsala špatně, to se omlouvám, já jsem koupila telefon od neznámého kupce přes bazar, ne přes nějakou specifickou prodejnu na internetu. To se omlouvám, má chyba. Samozřejmě kupci jsem o paragon hned psala a ten mi odepsal že ho bohužel ztratil už předtím.

arrow
profile_image
marionettta mojeid
od 27. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Aha, tak pak už mě napadá jen sehnat někoho z kamarádů, kdo paragon bude mít a nebude ho postrádat

arrow
profile_image
onsall mojeid
od 6. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Kaaaciii: Jelikož já nemám paragon, prý nemám moc šancí na výměnu ani vrácení peněz, bez toho to prý nejde.

Tak bych se zeptala odkud kupec daný telefon koupit a pak se obrátit na prodejnu kde byl daný telefon koupen vše bude jistě v počítači.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené