arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji moc za odkaz, zkusím tam něco najít. Každopádně to bude asi zajímavé, jelikož prodejce měl uvedenou cenu cca. 400 Kč, pod tím původní cena 19 000...

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nika115
Tak jsem zvědavá,jak pochodíš-Každopádně hold někdo udělal chybunejsme roboti a stát se to může,chápu i tebe,že jsi naštvaná,ale obchod se aspoň omluvil(ihned chybu napravil),což se teda stane málokdy a chybu přiznal..no nic,dej vědět.Držím palce.

arrow
profile_image
TrissRanuncul
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Nika115: Děkuji moc za odkaz, zkusím tam něco najít. Každopádně to bude asi zajímavé, jelikož prodejce měl uvedenou cenu cca. 400 Kč, pod tím původní cena 19 000...

A co to bylo za výrobek, jestli to není tajný?

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Byly to ráfky na kolo

arrow
profile_image
jahodova
od 18. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zanet: já jsem pochopila, že má:
1. potvrzení obj s nižší cenou
2. písemné strono objednávky, které odůvodněno právě tou chybou
Nebo ne?

Tady je to - ty druhé dva případy:
http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?hl edej=%9Apatn%EC%20uveden%E1%20cena

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky se mi stalo něco podobného jen s parfémem. Parfém jsem koupila za 1800 i s poštovným a psali že dodací lhůta je 3-5 dnů. Tak já čekám, čekám a nic. Po dvou týdnech jsem jim napsala email-žádná odpověd. Dívala jsem se na stránky, kde už stejný parfém stál 2200. Psala jsem jim teda znova. Tentokrát odpovědeli, ale řekli že parfém bude až za dva týdny a tak jestli nechci raději stornovat objednávku. Napsala jsem že nechci stornovat objednávku a že na ten parfém tedy dva týdny počkám,ale zajímalo by mě jak to bude s cenou. Neodpovídali. Psala jsem jim email denně po domu dvou týdnů, až parfém došel a naštěstí s původní cennou. S tímto eshopem ale už nikdy nechci nic mít.

arrow
profile_image
jahodova
od 18. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych se s ním snažila dohodnout na slevě - jestli je solidní, tak dá a budete všichni spokojení.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji jahodova: já jsem pochopila, že má:
1. potvrzení obj s nižší cenou

Ne,to nemá,
Má toto:

Cituji Nika115: Ano, došel mi potvrzující mail a cca. za 3 hodiny oznámení o stornu objednávky.

Musela bych přesně vidět to,co jí obchod zaslal.Máme internet.obchod.,ale nic takového jsem nikdy neřešila.

arrow
profile_image
TrissRanuncul
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ja to chapu tak, že paní/slečna má něco jako " potvrzujeme Vaši objednávku - ráfky na kolo počet kusů 1 - cena 400" a za další 3 hodiny ji došlo storno. (Co je v tom stornu napsáno?)

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji TrissRanuncul: Ja to chapu tak, že paní/slečna má něco jako " potvrzujeme Vaši objednávku - ráfky na kolo počet kusů 1 - cena 400" a za další 3 hodiny ji došlo storno

Tak já to chápu jinak,žádný potvrzovací mail s původní cenou nemá a rovnou jí po třech hodinách dorazilo storno objednávky nebo ne?Jsem se teda nějak ztratila...

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ne, mám email s názvem potvrzení převzetí objednávky a po dalších cca 3 hodinách došel další e-mail storno objednávky, ve které nebyl uveden ani důvod storna objednávky. Jen prostě objednávka stornována...

arrow
profile_image
TrissRanuncul
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Zanet96: Tak já to chápu jinak,žádný potvrzovací mail s původní cenou nemá a rovnou jí po třech hodinách dorazilo storno objednávky nebo ne?Jsem se teda nějak ztratila...

Tak já nevím, necháme se překvapit co paní napíše

arrow
profile_image
elllla
od 21. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nemyslím si, že máš nejaký právny nárok na dožadovanie sa predaja za tú nesprávne uvedenú cenu tovaru. Aspoň u nás na Slovensku k tomu predávajúceho právny poriadok nezaväzuje. Samozrejme nemalo by sa to stávať, ale nebolo to úmyselné uvedenie do omylu a pri následnom potvrdení bola objednávka stornovaná. Ďalšia a podstatná vec je tá, že cena tovaru bola zjavne na prvý pohľad neprimerane nízka bežnej predajnej cene daného tovaru. Takže nárok podľa mňa nemáš, ale solídna spoločnosť by mala za účelom udržania si zákazníka a ospravedlnenia sa za svoju chybu, ponúknuť nejakú zľavu a pod.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Nika115: , mám email s názvem potvrzení převzetí objednávky a po dalších cca 3 hodinách došel další e-mail storno objednávky, ve které nebyl uveden ani důvod storna objednávky. Jen prostě objednávka stornována...

Takže ale cena nikde uvedená nebyla.V tomto případě si myslím,že nepochodíš,stornovat objednávku obchod může.

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cena byla samozřejmě uvedená.... byla to jakoby kopie faktury, která přijde pak se zbožím... takovou to mělo podobu. Tedy včetně adresy, způsobu doručení atd...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené