arrow
profile_image
Bublifucekk
od 5. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zdravím, jen by mě zajímalo jestli má také někdo špatné zkušenosti? 20.12. 2010 jsem od O2 přestupovala k Vodafonu, protože jsem u něho byla již předtím a byla jsem spokojená. Jenže ejhle, spokojená již nejsem ani trochu! Jako každý přecházející zákazník k nim, jsem musela zaplatit jistinu 500 Kč, kterou mi měli po 3 zaplacených fakturách proplatit. (nechtěla jsem tím zaplatit paušál, ale vrátit na účet). 3 zaplacené faktury byly v únoru, březnu a dubnu, čili by mi do konce května měli jistinu zaslat (mají na to tuším 30 dní). Jenže jistina nikde, 2x jsem byla na pobočce co se děje, 1x zadávaly požadavek a podruhé mi řekly, že jistina byla zaslána až 16.6. Budiž. Jenže peníze jsem neměla na účtě ani včera 18.7., tak jsem už volala operátorovi. Slečna mi tam řekla, že je zadané číslo účtu bez předvolby (ty 4 nuly tuším) a že díky tomu se jim peníze vrátily a řekla mi, že mi to zašlou na adresu a mají na to dalších 60 dní. Nebyla schopná mi říct, proč mám čekat další 2 měsíce kvůli něčí chybě (dávala jsem jim kartičku s číślem, opisovali si to sami) a proč to bylo zasláno daleko později než po zaplacení tří faktur. Není to první jejich chyba za ten půlrok. Zřizovala jsem si teď nově Studenstký tarif - 50 min/150 Kč a tuším 200 sms za 100 Kč. Jejich zaměstnanec mi ale aktivoval jen ty sms a minuty ne, navíc mi nezrušil strop 500 Kč (co mi zadávali na moji žádost už ve 12/2010), takže když jsem provolala těch 50 minut za plnou cenu, tak jsem vůbec nechápala proč mi chodí sms, že už jsem na nějakých 600 Kč. Na pobočce to potom jiný zaměstnanec opravil, omluvil se a samozřejmě částku odečetl. Jsem opravdu naštvaná za kvalitu jejich služeb, zajímalo by mě, jestli by je taky zajímalo, kdybych si špatně opsala při placení faktury jejich číslo účtu a pak jim jen řekla: "sorry, pošlu to za 2 měsíce, já za to nemůžu." Stalo se už někomu něco podobného? Bránit se asi s tou jistinou nemám jak, musím jen čekat až se uráčí mi to v září někdy poslat.

arrow
profile_image
Kikuska
od 4. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já mám s nima taky pořád jen problémy ,je to každý měsíc pořád dokola ....

arrow
profile_image
Bublifucekk
od 5. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

takže to se mám asi na co těšit už teď v Samoobsluze mám numero, které absolutně neodpovídá

S tím opožděným vrácením jistiny asi už houby naděláš, to oni se nepřetrhnou, jak mají něco platit oni (ale běda, jak ty se zpozdíš)
S Vodafonem mám taky špatné zkušenosti...přešla jsem k nim od T-mobile asi třičtvrtě roku zpátky a je to minimálně co dva měsíce nějaký problém. Teď už řeším naštěstí "jen" to, že mi v smskách o čerpání nad rámec paušálu píšou pořád, že mám platit celkově 0 Kč a před zúčtováním najednou správná částka. Ale pořád u nich zůstávám, protože se mi tam paušál vyplatí nejvíc no...

arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jj taky jsem poslední dobou značně nespokojená!!....Vylítli mi nějaký pochybný částky za paušál. Samoobsluha katastrofa a dovolat se k nim je teď taky nadlidský výkon . Takže jsem teď fakt nespokojená a začínají mě pěkně štvát...jenže jak říká Monus...pořád je to asi nejlepší operátor (s O2 mám taky hrozný zkušenosti).

arrow
profile_image
lenibuska
od 11. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Holky, tak to mě teda asi taky čeká s tou volací jistinou. Kolegyně v práci na ní taky už pěkně dlouho čeká.
Já k nim přešla od Tmobilu protože se mi líbili tz studenstké tarify na míru.
Dala jsem si sms a internet. A přišla mi sms, že se číslo přenese v noci na 14.7. ze mam vypnout mobil.
Ráno jsem mobil zapla a když pak naběhl Vodafone, tak jsem předpokládala, že vše funguje. Ale ejhle.... Internet nešel, tak to mě zas tak nepřekvapovalo, mohlo to být blbě nastavený. Tak jsem poslala nějaké smsky, co jsem potřebovala a pak mi začalo chodit pořád sms od vodafonu, že tuto službu nelze provést, když přišla asi 10. sms tohoto typu, koukla jsem se do odeslaných zpráv a zjistila, že se neodeslaly!! Tak jsem pak šla na pobočku, že to nefuguje, že nemůžu nic jen volat.
Tam hned poslali nějaký mail na techniky ˇa řekli mi, že nejdéle zítra ráno to bude (čili v pátek ráno).
V sobotu večer furt nic... Fakt jsem byla vytočená, protože když jsem potřebovala něco, tak jsem musela furt volat. A to mám tu nejdražší sazbu, když to nemám v tarifu.

V neděli jsem šla znova na pobočku a zas stejnej scénář...nejdéle v pondělí ráno..blabla

V pondělí v 5 večer furt nic, tak jdu na pobočku a cestou mi vypadl signál totálně a já čekala hovor. Tak jsem tam napěněná přišla a oni zjišťovali, co se s tim dá dělat. A slečna mi řekla ať to vypnu a zapnu. Tak jsem to udělala a potom mi hned přišlo asi 10 sms, že mi aktivovali sms, intenet, mms atd....

Takže nakonec jsem tam byla ještě za blbce...

Ty provolaný peníze asi těžko můžu nárokovat zpět. A hned takhle zezačátku mě teda mrzí, že se mnou zahcázejí jak s kusem hadru a to by si měli vážit nového zákazníka...

Tak jsem zvědavá, co přijde za problémy dál

arrow
profile_image
Daisy1
od 28. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jo, Vodafone se fakt začíná horšit. Dva a půl měsíce jsem si zařizovala studenstký tarif. Dvakrát osobně i s tátou, protože jsme převáděli na mě to číslo, když mi ho kupoval v 15ti a abych nic nepopletla a pak jsem čekala víc jak měsíc na to až se na mě číslo převede a po telefonu jsem s operátorem dělala tarif, ale nastavil tam, že to budu platit jako kredit a ne inkasem, což jsem pořád říkala. No a pak mi tarif nastavil, ale s tím, že to mám platit kreditem (což mi neřekl) a mě nešlo volat ani psát protože jsem mezitím utrtila kredit, abych už používala jen ten tarif. A zase jsem čekala měsíc a potom jsem to vyřešila se slečnou u stánku v Arkádách a příští den mi volal jiný operátor,že to změní až za tři dny, kvůli tomu, že se musí na něco podívat tak jsem na něj křičela, ať to zařídí hned, že čekám přes dva měsíce a jinak přejdu k jinému operátorovi Do tří minut mi přišla smska, že je tarif nastaven

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mně teda listinu vrátili ve lhůtě. Ale je fakt, že poslední dobou je Vodafone tragédie...Samoobsluha je dost hrozná a věčně nefunguje. Nefunguje dobíjení kreditu, částky k zaplacení se tam většinou ukazují úplně mimo mísu, čísla na které se posílá sms pro přehled, věčně nefungují, do samošky se nedovoláš apod., prostě hrůza. Mám dojem, že měli už dost času to zprovoznit. Už jsem se koukala, ke komu bych přešla, ale nic z ostatní nabídky se mi nehodí, zdají se mi drazí, a na to oni hřeší

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené