Soutěže

Nyní probíhají dvě soutěže
arrow
profile_image
siso
od 10. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Prosím, má zákazník právo vrátit zboží nakoupené přes internet bez udání důvodu?Myslím, že je ta možnost do 14 dnů od doručení, ale nejsem si jistá a také netuším, jestli to platí vždy.Děkuji.

arrow
profile_image
gumidek
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zboží můžeš vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od data jeho převzetí tzn. odstoupit od kupní smlouvy učiněné na dálku. Prakticky dochází k tomu, že firmě vrátíš převzaté a zaplacené zboží a oni Ti vrátí peníze. Odstoupení od kupní smlouvy musí mít ze zákona písemnou podobu (doporučený dopis, e-mail) a jeho přijetí musí být potvrzeno. Většinou se vyžaduje vracet zboží nepoužité, někdy i vůbec nevybalené. A co vím, tak 14denní lhůta neplatí pro aukce, čili zb. objednané z Aukra nebo tu, tomu nepodléhá a je čistě jen na ochotě prodávajícího, zda Ti vyjde vstříc.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

gumidek: Komerční prodejce na Aukru nebo kdekoliv jinde, by měl vrácení zboží akceptovat.

arrow
profile_image
Miska86
od 1. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

siso, podívej se také do obchodních podmínek daného prodejce.. mnohdy tomu je i tak, že se společnosti "chlubí" tím, že má u nich zákazník možnost zboží vrátit (ať už bez udání důvodů nebo ne) a uvádějí to jako nějaký bonus - přitom ze zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy máš..

jinak třeba s Aukrem mám co se týče vrácení zboží dobré zkušenosti, ale vždy je jednalo o většího prodejce, u kterého jsem dostala k novému zboží i doklad o koupi, ne o běžnou aukci, kdy danou věc prodávala fyzická osoba (a jednalo se např. o něco, co mu doma překáželo).. ale i u tohoto právo na odstoupení od kupní smouvy máš tak jako tak..

arrow
profile_image
Frasonka
od 16. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Vrácení zboží do 14ti dnů bez udání důvodu anebo záruka 2 roky jsou sice povinností prodejce, ale pokud to uvádějí prodejci na svých stránkách, nedělají to jen proto, že jsou vychytralí a považují to za nějaký bonus. On totiž to zdaleka nedělá každý prodejce, ikdyž by měl. Prodejci-"chytráčci"- na vrácení zboží naopak neupozorňují, protože mají snahu vše zamést pod koberec. A často se jim to daří. Málokterý zákazník je totiž tak urputný, že by o svá práva bojoval třeba až u soudu. Asi nikomu se nevyplatí právník, co bere od 2 tisíc/hod., aby mu pomohl v občansko-právním sporu o vrácení zboží v ceně pár stovek. Proto všem prodejcům, co opravdu berou věci do 14dnů zpátky a vezmou od Vás i reklamaci, držím palce. Je takových málo
Jen, ať si to píší na stránky! Pak to budou vědět všichni a nebudou třeba podobná diskuzní fóra

arrow
profile_image
Miska86
od 1. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Frasonka
však přesně tak jsem to myslela

Cituji Frasonka: Prodejci-"chytráčci"- na vrácení zboží naopak neupozorňují, protože mají snahu vše zamést pod koberec.

To asi těžko - pokud na to e-shop neupozorní, prodlužuje se tato lhůta automaticky na 3 měsíce.

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji MilySkritek: To asi těžko - pokud na to e-shop neupozorní, prodlužuje se tato lhůta automaticky na 3 měsíce.

Na základě čeho? Link pls.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Miska86: přitom ze zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy máš..

Přesně tak,Do 14 dnů,ti to vzít musí.Máme internet.obchůdek.

lulamae
Občanský zákoník, link najde google.

arrow
profile_image
James Kirk
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Máš na to nárok, ale zboží musí být nerozbalené a ve stavu schopného pro další prodej. Toto platí u internetových e-shopů. Čili nemusí to platit třeba na Aukru, pokud se někdo zbavuje starý televize.

arrow
profile_image
Dalexa
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Právě jsem obdržela z internetového obchodu hodinky, které mají jinou barvu, než jsem si objednala. Potřebovala bych přesný postup, jak se zachovat. Nejdřív jsem zaslala e-mailovou reklamaci. Pokud se nevyjádří,tak zboží pošlu zpět. Jakou mám záruku, že mi vrátí peníze ? Pošlu zboží a co pak ? Nebudu mít peníze ani hodinky ? Jak tedy postupovat ?

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Dalexa

no a čeho chceš dosáhnout? - Protože podle toho bych reagovala

a co všechno jsi udělala, tedy, jestli jsi zboží rozbalila, a jestli je možné ho znova prodat jako nepoužitý originál

arrow
profile_image
Dalexa
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

matadi
Čeho chci dosáhnout ? Stačí mi ke spokojenosti, když mi zboží vymění za to které jsem si objednala. Zboží jsem rozbalila, ale jen tak, že jsem z kovové krabičky, kde jsou ty hodinky, odstranila víčko, ani jsem je nevyndávala a zase ho zavřela (nebylo nijak přiletované, nebo tak něco).

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Dalexa

to jde o to, jestli chceš zboží vrátit a dostat peníze nebo jestli chceš hodinky vyměnit.

taky je možné, že barva na fotce zkresluje a je tedy důležité, aby barva byla výslovně na objednávce a faktuře uvedena ( teď to přeženu, ale dohadovat se jestli je modrá světlejší než na fotografii a ve skutečnosti je tmavší, je asi nesmysl ) takže předpokládám, že ti místo modré poslali třeba hnědou, místo zlaté stříbrnou . . .

pokud chceš zboží vrátit - zabalit, napsat dopis, že zboží vracíš a žádáš zaslání částky, kterou jsi za hodinky zaplatila na číslo účtu, které jim napíšeš (jedná se o částku jen za hodinky, ne za dopravu, pokud jsi ji platila )

pokud žádáš o výměnu zboží, napíšeš, že uvedená barva nesouhlasí dle faktury (objednávky a fyzicky dodaným zbožím a žádáš o výměnu (nutno pravděpodobně doložit objednávku, kde je barva, kod, jiné rozlišení a kopii jimi zaslané faktury

v každém případě bys jim zboží měla zaslat na svoje náklady zpět a to co nejdřív

ještě je varianta, že si hodinky necháš a budeš po nich požadovat slevu z kupní ceny, bo dodané zboží neodpovídá fakturaci

 
 

Váš příspěvek k tématu

Vrácení zboží zakoupeného přes internet bez udání důvodu

:-) ;) ;) ;) :-( :-)   text tučně text kurzívou podtržený text pěkný odkaz YouTube video   Přidat obrázky 



Nápověda 

Jak vložit obrázek Vkládání obrázků do příspěvku Klikněte na tlačítko Přidat obrázky a v dialogovém okně si ve svém počítači vyberte obrázek, který chcete poslat. Neměl by být příliš velký, neupravený obrázek z digitálního fotoaparátu se vám odeslat nepodaří. Do jednoho příspěvku můžete najednou odeslat až tři obrázky. Ke každému obrázku připište popis. Nezapomeňte také něco napsat do samotného příspěvku, jenom obrázky bez textu příspěvku odeslat nelze.

Jak vložit video Vkládání videa do příspěvku 1. Nejprve si zjistěte adresu videa 2. Tvar adresy videa pro YouTube je tento:http://www.youtube.com/watch?v=1aVLdeIKZuM 2. Adresu si zkopírujte např. pomocí Ctrl-C a vraťte se do Omlazení.cz 3. Nad formulářem (tím velkým bílým obdélníkem) pro psaní příspěvku klikněte na ikonu YouTube YouTube video a adresu videa vložte do okénka. 4. Kliknutím na OK se vám video vloží do příspěvku.

Jak vytvořit pěkný odkaz Vkládání pěkných odkazů 1. Zatím neklikejte na žádné tlačítko 2. Napište větu, která má obsahovat pěkný odkaz 3. Jděte na cílovou stránku a z adresního řádku prohlížeče si naberte (Ctrl-C) její adresu. 4. Vraťte se ke svému rozepsanému příspěvku a část věty, ze které se má stát odkaz, označte myší. 5. Teprve nyní klikněte na tlačítko pro vkládání pěkných odkazů: pěkný odkaz 6. Otevře se dialogové okénko - vložte do něj adresu cílové stránky (Ctrl-V). 7. Okénko zavřete a je to. 8. Nelekněte se toho dlouhého kódu, který se vám vložil do příspěvku. Poznámka Odkazy můžete také jednoduše napsat (stačí začít www…) a budou funkční (jen nebudu tak "pěkné"…)

Závazná pravidla Omlazení.cz

Pravidla Bazaru

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené