arrow
profile_image
E3len
od 25. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,

beru už skoro 3 rokem BELARU HA. Ještě jsem nikdy nevysadila, myslím si, že mi ale škodí. Jsem přecitlivělá, kapku jsem přibrala - spíš otoky a zdá se mi, že mám víc alergie na pleť a padání vlasů.... první rok braní bylo ok, jen jsem více spala a natekly nohy ale poslední dva roky pozoruji, že je to fakt hrůza.

Uvažuji, že začn4 brát jiné, méně hormonální, ale bojím se, že mně to jiné HA více rozhází a dost přiberu. Já jsem teda hubená.... nejde mi o peníze, chci kvalitu. Chtěla jsem to tělísko, ale to je prej vhoné až po dítěti.

Dále se chci zeptat, když budu chtít otěhotnět, mohu bez problému vysadit.... ale bez přášků to mám nepravidelné, bude pak nějaký problém, mohu pak to nehormonální tělísko či něco podobného? Prosím o doporučení.

Když otěhotním, za kdy se zas musí brát HA po dítěti?

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji E3len: kapku jsem přibrala - spíš otoky

Cituji E3len: natekly nohy

Zkus třeba Yadine,ta obsahuje látku proti zadržování vody v těle.Poraď se se svým lékařem.
Já ji beru už dost dlouho.Teď mi gynekolog říkal o YAZ-je to vlastně podobné jako Yadine,jen ještě vymakanější.Možná ji zkusim.

každé tělo reaguje jinak, to, co vyhovuje mně, nemusí vyhovovat tobě a obráceně, ale za nej HAK považuju Minisiston, srovnal se mi cyklus, zkrátila doba krvácení a hlavně intenzita, přestaly bolesti a prostě co papam tyhle tabletky, tak ani nevím, že mám menstruaci...AA zhubla jsem, ale to připisuju spíš tomu, že jsem si začala víc hledět toho, co jím.

arrow
profile_image
Petulaa
od 1. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

E3len
no pokud vím tak Belara rozhodně není vysokohormonální, spíše naopak....já ji také beru a mě ji doporučila doktroka po tom, co jsem dříve brala Pramino, že tahle má míň hormonů (a to už i to Pramino byla prý nějaká 3.generace či co)

arrow
Neprodává v Bazaru

Já beru 4 roky Pramino a taky si říkám jestli nemám říct doktorovi po tolika letech o změnu.

arrow
profile_image
E3len
od 25. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Když já se nějak bojím měnit, nejraději bych HA vysadila a už nikdy nebrala
ale zase nechci být hned těhule.

Jako Belara je asi dobrá, když jsem šla doktorovi, měla jsem požadavek ať nepřiberu a tak. Já jako po ní nepřibrala, jen mi natekli nohy kolem kotníků. Takže to není patrné. Ale mám pocit, že po Belare se cítím unavená, motá se mi hlava občas a i bolesti. Snad mi nezvyžuje bilirubin v krvi, protože ho mám prej zvýšenej. Ale když se mě zeptali, zda beru HA a já řekla, že jo, dál už to neřešili, ani to, zda mi právě HA Belara neškodí :-/

A s tou pletí to bude asi alergií. Ale snažím se přijít, čím to je čím to vše souvisí, jelikož došla jsem k závěru, že tyhle zhoršené reakce (alergie, nohy, únava, přecitlivělost..) mám během 2-3 let, jako by od té doby co beru HA.

arrow
profile_image
Petulaa
od 1. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

framboise
Já brala Pramino cca 5let a loni mi gynekoložka řekla, že by to už chtělo změnu a doporučila mi právě Belaru. Že má prý méně hormonů a na pleť mi taky trošku pomůže (cca jako Pramino)...nějaké negativní vedlejší účinky na sobě nepozoruju, pokud něco je tak to není tak drastické abych si toho všimla a spojila to s antikoncepcí Naopak po půl roce užívání se mi nějak vytratila menstruace (a to ji neberu v kuse, ale klasicky, s týdenní pauzou, akorát mi prostě menses nepřijdou); nemohu říct, že by mi to vadilo spíše naopak. Místo vložek či tampónů si občas koupím těhotenský test, abych do něčeho nevlítla a nevěděla o tom, ale jinak asi vpohodě

arrow
Neprodává v Bazaru

Petulaa
Ale není to špatně, když není menstruace?
Já mám pleť celkem v pohodě-teda ano mám s ní plno problémů, ale nějaké hodně rozšířené akné ne, takže tyto účinky ani nepozoruji.
Hlavně nechci po HA přibrat!

arrow
profile_image
Petulaa
od 1. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

framboise
já taky nemám vyloženě akné, ale pleť jak dětskou prdelku taky rozhodně ne.....
ne není to špatné....taky mě to zarazilo, ale gynekoložka mi řekla, že je to vpohodě; že pry když beres HA tak máš menstruaci jen ze spádu, ale žádný vajíčka ti stejně nedozrávají, pže to právě HA blokuje......uplně dopodrobna jsem to nepochopila, ale když mi gynekoložka řekla že je to ok, tak už to neřeším.....leda bych se někde dozvěděla že to problém je, pak bych asi měnila....
a rozhodně jsem po ní nepřibrala.....

Ale ja už tu někdo psal, je to hodne hodně individuální, jedna HA může být pro někoho pohroma, pro druhého spása

arrow
profile_image
Mahtiel
od 12. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tento týden jsem se s črevenými fleky na obličeji, dekoltu a rukou dostala k dermatoložce. Ta mi řekla diagnózu (sluneční alergie) a zeptala se, co beru za prášky. Odpověděla jsem jí, že jen prášky na alergii a antikoncepci Belaru. Doktorce to vrtalo hlavou, tak zavolala nějaké gynekoložce, která jí potvrdila, že fotosenzitivita může být Belarou vyvolána. Okamžitě jsem si zašla za gynekoložkou (je ve stejné budově jako kožní) změnit antikoncepci. Pipina do mě hustila, že každá antikoncepce může způsobit sluneční alergii (mimochodem mi sdělila, že mi v lednu objevila HPV virus, nebo jak se ten malej prevít jmenuje. Když jsem chtěla bližší informace, tak jen dodala, že mám prostě jít na nový výtěr v červenci a nemám se o nic zajímat, to je teda jednání). když tak uvažuju, tak poslední dobou začínám trpět depresemi, vadí mi, že nemám často chuť na s.e.x, že jsem malátná, netečná, což jsem nikdy nebyla. Přemýšlela jsem, jestli třeba nemám leukémii apod. Uvědomila jsem si však, že problémy začaly s před dvěma lety, když jsem začala brát Belaru a trochu ustoupily, když jsem ji z finančních důvodů minulý rok na několik měsíců vynechala.

arrow
profile_image
Mahtiel
od 12. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

E

Cituji E3len: Uvažuji, že začn4 brát jiné, méně hormonální, ale bojím se, že mně to jiné HA více rozhází a dost přiberu. Já jsem teda hubená.... nejde mi o peníze, chci kvalitu.

Doktorka mi předepsala po Belaře Lindynette20 (moc ochotná nebyla), má málo estrogenu. Dnes jsem na netu zjistila, že se po ní často přibírá. Musím říct, že by mi to na nějakou dobu i vyhovovalo, poslední dobou díky nástupu do prvního zaměstnání jsem z cca 49 kg zhubla na 45.

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji Mahtiel: Dnes jsem na netu zjistila, že se po ní často přibírá.

Po žádný HA "se" nepřibírá. HA může napomáhat zadržování vody v organismu, nebo podporovat chutě a slečna pak nabírá na váze. Jde o to, jak s tím ta která z nás dokáže bojovat Promiňte, ale jsem alergická na tuhle frázi.

Jinak po Belare (přechod z DIane35) šli dolu 3 kila na váze, co potěší

Jak píše Petulaa, HA je strašně individuální zálžitost... co jednému pomůže, druhému nemusí vůbec.

arrow
profile_image
andre
od 22. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky nechce někdo jedno plátíčko belary?mě zbylo a nevím co stím...prodám Vám to poze jen za poštovné a 20kč za plátíčko...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě belara nesedla, měla jsem po ní strašně vysokej krevní tlak. Měla jsem fakt stavy kdy mi srdce strašně bušilo a tekl mi po celém těle studenej pot a mžitky před očima, no děs a to mám normálně spíš opačnej problém s hodně nízským tlakem. Ale kamarádka si ji vychvalovala. No každý máme opravdu jiné reakce. Teď beru mercilon ale taky s ním nejsem spokojená, strašně po něm nabírám na váze, takže prakticky jsem te´d pořád v posilovně a jím už jenom saláty.

Ahoj,přestala jsem brát Jeanine a po sedmidenní pauze jsem začala brát Belaru (kvůli pleti).Snědla jsem celé plato a včera jsem měla mít menses-nedostavila se.Při tom mě bolí břicho jako při memses,ale krvácení žádné. Toto se mi stalo už jednou-při přechodu z Cilest na Jeanine. Co to má znamenat?Jsem těhotná?Děkuji za odpověď.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené