arrow
profile_image
Madlenka84
od 13. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, máte některá z vás doma sedačku z Nejči? Jaká je kvalita a jste s ní spokojené?

Madlenka84
Ahoj. Máme doma koženou sedačku- 2 roky- jsme strašně spokojení- zatím naše nejlepší

arrow
profile_image
matusjakova
od 7. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Bohužel já nemám s touto firmou vůbec dobré zkušenost. Pravděpodobně mně nezbude nic jíneho než jít k soudu. Mám necelé 2 roky koženou sedačku, u které se začala kůže odírat na více místech. Neuznali reklamaci, nechala jsem si udělat znalecký posudek. Dopadl v můj prospěch. Zatím se neozvali, ale už to má v ruce moje právnička, takže uvidíme jak to vše dopadne, jestli bude nutné podat žalobu.

arrow
profile_image
nejci
od 28. 4. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den.
Píši zde jako zástupce firmy NEJČI nábytek o které je tato diskuze.
Paní, která si zde stěžuje je nám moc líto, protože opravdu věc dala k soudu a soudy ve dvou instancích jí nedaly za pravdu. Stálo jí to už moc peněz za právní služby a soudy a přitom jsme jí mnohokrát nabízeli pomoc a dohodu. Nikdy jindy za dvacet tři let, co prodáváme nábytek jsme u soudu nebyli, proto víme s jistotou, že je to tento případ.
Možná to nepopíšu úplně přesně, protože už je to moc dávno, ale paní si u nás zakoupila sedačku a bohužel měla smůlu (to se výjimečně stane), že si vybrala látku, kterou reklamovala. Reklamaci jsme vyřídili výměnou potahu za dražší. To samé se opakovalo znova i s tímto potahem, proto jsme látku vyměnili za kůži. V obou případech paní doplácela pouze rozdíl mezi cenami potahu. Vždy nám problém oznámila, když se blížil konec záruční doby. Pak ale přišla znova, že má nějakou odřeninu na područce a chtěla po více než pěti letech vrátit všechny peníze. Sice už bylo dávno po záruce a odřenina mohla být způsobena mechanickým poškozením, ale jsme slušná firma, tak jsme jí nabídli bezplatnou opravu, nebo vrácení asi poloviny kupní ceny.
Paní to bylo málo, tak navíc zaplatila za zjevně účelový posudek, právníky a soudní poplatky. Myslím, že ta suma už dávno převýšila cenu sedačky.
Petr Raida NEJČI nábytek

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené