arrow
profile_image
Sofiii mojeid
od 28. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Prosím o radu.Začala jsem před dvěma týdny s antikoncepcí Mirelle. Brala jsem yadine.Byla jsem moc spokojena s pletí.Před menstruací ani pupínek,ani černá tečka.Jen jsem trpěla na periorální dermatitidu. Poslední půl rok jsem měla před mens.v noci šílené křeče,tak jsem změnila na mirelle i proto,že spousta holek po ní nemenstruuje vůbec nebo jen krátce.
Bohužel se mi už tři dny totálně sype pleť.Je mi 30 a vypadám jak puberťák. Nemáte s tímto někdo zkušenost,zda je to jen přechodnou změnou,nebo budu už osypaná a mám se raději vrátit k yadine.Díky moc za rady

arrow
profile_image
face
od 3. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, s touto antikoncepcí zkušenost nemám, ale poté, co jsem začala brát chloe, tak jsem začala mít také strašné problémy s pletí. Už jsem to tu sice někde na nějaké diskuzi psala. Ale přesto...
Během chvíle (dva tři týdny) se mi začaly dělat velké boláky. Nemohla jsem se pomalu ani normálně usmát, najíst. Strašně to bolelo. Nic nepomáhalo. Chtěla jsem věřit, že je to přechodné. No dobrala jsem a problémy pořád stejné. Vyléčil mi to až roaccutan
Samozřejmě u tebe to může být jiné a za čas se ti ta pleť může zpravit. To nikdo neví

arrow
profile_image
RomanaT
od 27. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Po Mirelle jsem nikdy akné neměla. Nejlepší by bylo zeptat se doktora.

arrow
profile_image
kacii_
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na RomanaT: Souhlasím.
Brala jsem ji jen chvíli, ale nikde žádný pupínek ani nic podobného. Předtím jsem brala Lyndinette 20.

arrow
profile_image
Pacinka
od 12. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Antikoncepcí to zřejmě nebude! Nechápu, jak některý ženský to svádí hned na tudle věc, to samé i ohledně váhy. Ja tuto antikoncepci beru a nikdy žádný problem s ničím.

Reaguji na Pacinka: Každému nemusí sednout to samé co jinému ano a opravdu to mohou být vedlejší účinky antikoncepce, kterou je poté lepší vysadit a přejít na jinou.

Reaguji na Sofiii: Může to být vedlejší účinek, nemusí ti sedět hormonálně. Zkus první 3 měsíce, třeba se to zlepší a je to jen změnou hormonů, když ne, tak se obrať na svého gynekologa a požádej o změnu antikoncepce.

arrow
profile_image
face
od 3. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Pacinka: Antikoncepcí to zřejmě nebude! Nechápu, jak některý ženský to svádí hned na tudle věc, to samé i ohledně váhy. Ja tuto antikoncepci beru a nikdy žádný problem s ničím.

Tak to jsi šťastná žena Ale antikoncepcí to opravdu být může (nemusí). A to jak to zhoršení pleti, tak také přibírání na váze (třeba kvůli zadržování vody).

arrow
profile_image
Sofiii mojeid
od 28. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Snad se to srovná.Mám krabičku na tři měsíce,tak uvidím jak to doberu a celkově jak se bude tělo chovat při menses.Reaguji na Pacinka: Neměla jsem šest let ani pupínek a teď mám osypaný obličej,dekolt a cítím jednoho i na zádech,tak nevěřím,že by byla chyba jinde.

arrow
profile_image
Zuziik mojeid
od 27. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Beru léta Mirelle, a pleť mám stejnou, jako když jsem nic nebrala..možná trochu lepší, ale to bude spíš věkem..U mě teda Mirelle nemá vliv ani na zlepšení, ani na zhoršení...nikdy jsem jinou antikoncepci nebrala.

arrow
profile_image
Sofiii mojeid
od 28. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

U mě je to pořád horší,dekolt mám samý pupínek.Zkusím dobrat plátíčko a už jsem se objednala ke gynekoložce na poradu.

arrow
profile_image
DanielaSim
od 10. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

POZOR
Prodejce je na
černé listině.
Nebyla hodnocena

Reaguji na Pacinka: prosim tě ty radši mlč když o tom nic nevíš, zeptej se sveho gynekologa myslím že ti to vysvětlí a nebudeš tady plkat takové blbosti!

Reaguji na Sofiii: vím,že je to už dlouho,ale prosím tě jak jsi dopadla s tou pletí,změnila jsi ha nebo se to srovnalo a bereš stále Mirelle.díky

arrow
profile_image
Sofiii mojeid
od 28. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj,nesrovnalo.Gynekoložka mi pak změnila ha na yaz a od té doby mám pusu jako miminko,ani černá tečka a to žiju na severní moravě.Nemám pupínky ani před menstruací.Ze začátku jsem měla tak cca 2x špinění kvůli nízké hladině,ale teď maximální spokojenost.

no mě právě nezabrala na plet žádná ha,doktorka mi ted právě předepsala Mirelle,chtěla jsem jí kvůli nejnižší dávce hormonů,tak snad se mi plet ještě víc nezhorší

Mirelle beru druhý měsíc a plet mám stejnou,žádná změna k horšímu

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené