arrow
profile_image
goldiepink
od 19. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky jsem na ebay nová a když jsem si kupovala první věc nechtěně sem jí dvakrát přidala do košíku, tak jsem hned psala prodejci a ten mi odepsal že tu druhou položku smaže. Je to týden a furt to tam mám v košíku a tak jsem psala znova a odepsali mi přesně tohle -When we cancel it, it also need you to click" we also agree to cancel it ,, pochopila jsem to tak že když oni to zruší já to musim ještě někde potvrdit ?? Vůbec se v tom nevyznám a byla bych ráda za radu

arrow
profile_image
whisper mojeid
od 4. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
234    0
Číst hodnocení

Pokud to máš jen v košíku, stačí to z košíku odstranit, to můžeš udělat sama. Pokud si to koupila, tak ti prodejce musel poslat mail, ve kterém najdeš odkaz k potvrzení zrušení objednávky.

arrow
profile_image
goldiepink
od 19. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na whisper: žádnej odkaz mi neposlal ale teď koukám že změnil nastavení shipping že už to není celosvětově ale jen do usa takže když tam mám nastavenou čr tak by to mělo ebay zrušit samo nebo ne ??

arrow
profile_image
whisper mojeid
od 4. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
234    0
Číst hodnocení

Když se podíváš do zprávy od něj, tak by tam měl být nějaký odkaz na odpověď a tam to pak potvrdíš. Myslím, že to musíš potvrdit, samo se to nezruší.

arrow
Neprodává v Bazaru

85

ebay ti nič rušiť nebude.. ty musíš niekde v objednávke nájst túto vetu- we also agree to cancel it- a odkliknúť

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené