Stovka na pevné bříško

Budeš potřebovat

  • podložku

Postup

Jeden z nejznámějších cviků z Pilates je takzvaná stovka, která je velmi účinná na zpevnění břišních svalů. Lehni si na zem, ruce polož podél těla, dlaněmi na podlahu, nohy pokrč v kolenou. Nyní zvedni hlavu a ramena z podlahy a nohy propni ke stropu. Teď jsi připravená na stovku. Svižně máchej rukama 10 centimetrů od podlahy nahoru a dolů s prsty nataženými. Nezapomeň pravidelně dýchat, při 5 mávnutích nádech, při dalších 5 výdech. Rukama mávněte stokrát.

Komentáře

NAPSAT KOMENTÁŘ Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Pouze Vám na ní zašleme ověřovací zprávu.
(Váš komentář se zobrazí až po ověření Vaší e-mailové adresy.)

Jméno


Email


Komentář
:-) ;) ;) ;) :-( :-)   text tučně text kurzívou podtržený text pěkný odkaz YouTube video


Pošlete mi oznámení o dalších komentářích.
Zde se můžete Zaregistrovat (bez zaslání komentáře), případně Přihlásit

Soutěže

Nyní probíhají dvě soutěže