arrow
profile_image
312
od 30. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj! Moc dobře vím, že se AD nemají náhle vysazovat, přesto jsem to udělala. Moje dr. mi potvrdila, že depresemi už netrpím a doporučila mi začít AD vysazovat. Už jednou jsem vysazovala, takže postup znám, nicméně jsem se tím tentokráte neřídila (ani nevím proč) a přestala AD užívat ze dne na den. Už je to víc jak týden a pořád trpím absťákem. Psychicky jsem naprosto v pohodě - snad je mi líp než při užívání, ale mám problémy s velkou únavou, bolestmi kloubů, hlavy, zvracením, malátností, podrážděným žaludkem apod. Je tu někdo, kdo to také zažil? Můžete mi říct, jak dlouho tenhle stav u vás trval?

arrow
profile_image
amiris
od 21. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no já nevím, ale AD by neměly být návykové, i když takovýhle razantní skok? co takhle je zkusit nasadit - po malinkých dávkách a pak je zkusit zase vysazovat - taky pomalinku? i když nevím, jestli je tohle dobrá metoda. Nevím, co ti poradit, jestli to zkusit ještě vydržet, jestli nepřejdou tyhle stavy, nebo znovu na AD najet. A co takhle zvednout telefon, nebo si ke své doktorce dojít a pokusit se to nějak vyřešit s ní? Možná by to bylo to nejlepší, určitě má s tím víc zkušeností než my tady (většinou)

arrow
profile_image
borůvka
od 17. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A vysazovala jsi je teď? Na jaře by se neměli vysazovat, jsou největší výkyvy nálad, současné střídavé počasí taky nepřidá. Přidám se k amiris, znovu bych zkusila nasadit menší dávku a po nějaké době pomalu vysazovat- tzv. vynechávat ob den.

arrow
profile_image
glamorousss
od 1. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Neurol je prý také návykový jak blázen, brala jsem ho denně rok a ze dne na den ho vysadila....překvapivě ani jsem to nezaznamenala

Já jsem AD vysadila najednou, po půlročním braní. Bez následků.

arrow
profile_image
312
od 30. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Díky za názory. Začala jsem znovu brát AD - denně půlku. Už jsem ty abstinenční stavy nezvládala - nepřidržet se regálu, dvakrát jsem omdlela v supermarketu. Jakmile jsem spolkla první tabletky, všechny potíže zmizely. Takže ještě pár dní budu brát denně půlku a pak zkusím půlku obden, pak ob dva dny až budu zcela bez...
P.S. A to mi dr. nedavno změnila AD na slabší, takže mě fakt ani ve snu nenapadlo, že jejich náhlé vysazení se mnou bude takhle mávat.

arrow
profile_image
borůvka
od 17. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To zní rozumně. Hodně štěstí.

Ahoj, ja jsem brala antidepresi asi rok a půl, a náhle jsem je vysadila. Měla jsem takovy absťák,že jsem skončila v nemocnici na kapačkách. Týden v kuse jsem zvracela, nemohla jsem vydržet v klidu, musela jsem pořád něco dělat, měla jsem škubání svalů v těle, zhubla jsem asi 15 kilo. Takhle to trvalo tyden než mi bylo trochu lip, tyden jsem nemohla spát. Takže s antidepresivami opravdu pomalu a přestávat opravdu postupně s rady lékaře.

arrow
profile_image
kordulka
od 2. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, já beru AD dva roky a někdy si i zapomenu vzít a okamžitš to poznám, už teď se bojím, jaké to bude, až je vysadím úplně.

Bohužel, dávka mi byla neustále navyšována, nyni jsem na 225 mg denně. Plus návštěvy psychiatra.

Držím palce, ať je Ti brzo bez nich lépe.

arrow
profile_image
Limetka 33
od 1. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak tomu opravdu moc nerozumím. Vím,že se Ad mají vysazovat postupně, ale zase všichni říkají, že nejsou návyková? Tak, jak mužou být abstinenční příznaky? To mi hlava nebere.

arrow
profile_image
Venuše
od 8. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Limetka 33

Není to návyk ve smyslu závislosti jako u drogy...
Ale šok pro organismus, když se AD najednou vysadí.
Proto se musí postupně.

Ale není tam to bažení po léku, jako u typické závislosti.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené