arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Doudou: Ty šperky se mi fakt líbí.
Jakou alternativu Swar. byste tedy navrhly?

Jestli se Ti tak líbí, tak bych alternativu nehledala, jen prostě pořídit více kousků a nečekat že vydrží roky. Pokud bych chtěla nějaké šperky aby mi vydržely déle, volila bych stříbrné a tipuji že by vyšly i levněji.

Nikde jsem ani nepsala, že by nebyly hezké, to ne, jen je prostě nepovažuju za luxusní (byť to podle mně je součástí image té značky), a to prostě proto, že luxus znamená pro mně nejen na oko hezký design ale i určitou kvalitu zpracování do které já zahrnuju i použité materiály.

Myslím, že by je taky neubylo ten zbytek udělat celostříbrný - zas tolik tam toho materiálu nebývá a bylo by po problému (ovšem zas do stříbra se asi nezasazuje sklo - nebo nevím proč), taky to v tom uchu cítím, na noc vyndávám a nenosím ani víc dní po sobě.

arrow
profile_image
Doudou
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Minette: v Sixtu nebo Bijou Bridgitte

Tak nevím, možná toho Swáru přeceňuju, ale přijde mi, že se to s těmahle obchodama srovnat nedá. Tam mají hezké bižu, plastové, módní, barevné - k vyladění outfitu apod., ale "stříbrné" "šperky" bych si tam nikdy nekoupila. To zčerná než to donesu domů .

Zas tak nekvalitní mi ten Swar.nepřijde. Je to možná tím, že toho mám hodně a nosím to na větší příležitosti.
A ten vzhled mi přijde fakt luxus .

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Doudou: Zas tak nekvalitní mi ten Swar.nepřijde. Je to možná tím, že toho mám hodně a nosím to na větší příležitosti.
A ten vzhled mi přijde fakt luxus

Mám opravdu hodně šperků od SW,právě kvůli tomu,že se mě jejich kolekce moc líbí,ale bohužel opravdu musím říct,že jsou to velice nekvalitní věci.Takže já si myslím,že cena je vůči kvalitě neúměrná.Ale i tak se mě líbí

Cituji Minette: Swarovski se tváří luxusně ale luxusní je na tom jedině ta cena vzhledem k tomu jak chvilková je to záležitost.

Cituji Minette: Holky Swarovski je bižuterie - značková, podle mně předražená, ale pořád bižuterie.


Souhlasím!
Swarovski již nikdy více, bohužel jsem se nenechala odradit opakovanou špatnou zkušeností mé sestry s touto značkou a 22.4. 2013 jsem si tam koupila náušnice. Nechala jsem si je na příležitostné nošení, protože mi v uších nedělaly dobře. Měla jsem je zhruba 5x a dnes jsem zjistila, že mají vypadané kamínky. Takže zajdu reklamovat.

arrow
profile_image
Doudou
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Adka: zajdu reklamovat

Oni ti to hned vymění. Reklamace dělají rychle a bezproblémů.

Ono se to s těma kamínkama občas stane, no .

Cituji SOLU: Mám opravdu hodně šperků od SW,právě kvůli tomu,že se mě jejich kolekce moc líbí,ale bohužel opravdu musím říct,že jsou to velice nekvalitní věci.Takže já si myslím,že cena je vůči kvalitě neúměrná.Ale i tak se mě líb

Takhle to mám úplně já

Cituji Doudou: Oni ti to hned vymění.

Ale kdeže.

Cituji Doudou: Reklamace dělají rychle a bezproblémů.

Bývávalo. Pravděpodobně kvůli mizerné kvalitě a častým výměnám změnili postup a výrobky posílají na reklamaci! Reklamace mi byla zamítnutá z důvodu mechanického poškození, takže jsem se neskutečně vytočila a dostala amok. Už si nepamatuji, kdy naposledy jsem byla tak vytočená. Protože náušnice jsem na sobě měla opravdu jen párkrát, nemyla si s nimi vlasy, nespala v nich .... k žádnému poškození z mé strany nedošlo, prostě jsou to nekvalitní šmejdy. Navíc nalepení kamínků stojí pár korun. Takže se mi jejich chování a přístup k zákazníkovi tak zhnusil, že už nikdy od této značky nekoupím.
A za vrchol drzosti považuji, že na zamítnuté reklamaci bylo připsáno, že snad zůstanu této značce i nadále věrná..... To považuji za výsměch.

Odmítla jsem to převzít, budou to posílat na opětovnou reklamaci.

arrow
profile_image
Veronika8888
od 9. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Adka: Tak mně na začátku června, ještě na počkání, v Brně vyměnili oboje bez problémů.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Adka: Bývávalo. Pravděpodobně kvůli mizerné kvalitě a častým výměnám změnili postup a výrobky posílají na reklamaci! Reklamace mi byla zamítnutá z důvodu mechanického poškození, takže jsem se neskutečně vytočila a dostala amok. Už si nepamatuji, kdy naposledy jsem byla tak vytočená

Cituji Adka: Takže se mi jejich chování a přístup k zákazníkovi tak zhnusil, že už nikdy od této značky nekoupím.
A za vrchol drzosti považuji, že na zamítnuté reklamaci bylo připsáno, že snad zůstanu této značce i nadále věrná..... To považuji za výsměch.
Odmítla jsem to převzít, budou to posílat na opětovnou reklamaci.

Mám stejnou aférku,také jsem po skoro měsíci reklamaci nepřevzala a dělala tam humbuk a světe div se,výměna nakonec proběhla.Zaráží mě,že nejsou schopni opravit třeba prsten,když je vypadlý jen kamínek,dělají s tím divadlo.

Cituji Doudou: Oni ti to hned vymění. Reklamace dělají rychle a bezproblémů

to neuděljí a problém s nima bohužel je,nechovají se k zákazníkům zrovna vstřícně.

Cituji Veronika8888: Tak mně na začátku června, ještě na počkání, v Brně vyměnili oboje bez problémů.

To bych se divila,pokud je to opravdu prodejna Swarovski,oni to takto měnit nesmí,mají jasné předpisy.Před pár lety nebyl problém a vše vyřešily hned i vrácením peněz,tak 2 roky už ne-možná déle.

arrow
profile_image
Doudou
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji SOLU: Před pár lety nebyl problém a vše vyřešily hned i vrácením peněz,tak 2 roky už ne-možná déle.

Aha. Tak to mám stará infa .
To mě štve, mám Swar. fakt ráda. Asi se budu muset poohlídnout jinde. Ale fakt jsem zatím žádnou náhradu nenašla. Takové ty klasické zlatnictví nic moc.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Doudou: Aha. Tak to mám stará infa

No,bohužel je to jinak (( zhoršila se firma dost.

Cituji SOLU: Mám stejnou aférku,také jsem po skoro měsíci reklamaci nepřevzala a dělala tam humbuk a světe div se,výměna nakonec proběhla.

Doufám, že to tak proběhne i v mém případě.

Cituji SOLU: Zaráží mě,že nejsou schopni opravit třeba prsten,když je vypadlý jen kamínek,dělají s tím divadlo.

Zejména, když to stojí řádově pár desetikorun. Info od zlatníka.
K smíchu mi byly povídačky, že to poslali na reklamaci do Rakouska a že to bylo zamítnuto tam. Vzhledem k tomu, že znám rakouskou mentalitu, tak dobře vím, že z jejich strany je takové chování vyloučené a navíc z dalšího zdroje vím, že šperky na reklamaci doputují maximálně do Celetné.
Takže srandu ať si dělají z někoho jiného.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Adka: že to poslali na reklamaci do Rakouska a že to bylo zamítnuto tam. Vzhledem k tomu, že znám rakouskou mentalitu, tak dobře vím, že z jejich strany je takové chování vyloučené a navíc z dalšího zdroje vím, že šperky na reklamaci doputují maximálně do Celetné.
Takže srandu ať si dělají z někoho jiného.

Ano,toto mě říkala prodavačka také.Byla jsem na Chodově a teda ochota žádná.K smíchu je i to,že pokud přijdu ověnčená jejich šperkama,skáčou kolem mě jak divé a když mám jinou značku,ani si mě nevšimnou a jen hází ksichty.

V Celetné byla paní manažerka vcelku příjemná,jen zmatená a nemohla najít zboží,které jsem tam měla,byla jsem tam dvě hodiny,takže jsem tam ječela znova

Cituji Adka: Doufám, že to tak proběhne i v mém případě.

Držím palce,nedej se a prostě jim dej co proto

arrow
profile_image
Segal
od 30. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Neuznaná reklamace Swarovski: Dobrý den, máme podobný problém jako většina z vás tady. Reklamace neuznaná údajně v Rakousku apod. Vyjádření na cáru papíru s frází o mechanickém poškození. Nyní komunikuji s Rakouským vedením a jsou nemile překvapeni reklamačním postupem v ČR. Proto zvažuji jiné cesty než se hádat v prodéjnách. Pošlete mi mail či váš případ. Vše dávám dohromady a budu posílat do Rakouska. Kamil

Cituji SOLU: Držím palce,nedej se a prostě jim dej co proto

Podělím se o pokračování. Při druhé reklamaci mi vedoucí obchodu řekla, že mi ohledně toho sama zavolá. Když se téměř po 2 měsících neozvala, tak jsem tam osobně zašla a opět mi to bylo zamítnuto. Výsledek žádný, zboží jsem odmítla převzít s nyní přemýšlím jak to budu řešit dále, protože je to pro mě absolutně nepřípustné. Jsem opravdu znechucená.

Cituji Segal: Dobrý den, máme podobný problém jako většina z vás tady. Reklamace neuznaná údajně v Rakousku apod. Vyjádření na cáru papíru s frází o mechanickém poškození.

Ano, to zkouší i na mě.

Cituji Segal: Nyní komunikuji s Rakouským vedením a jsou nemile překvapeni reklamačním postupem v ČR.

A jak to dopadlo?

Cituji Segal: Proto zvažuji jiné cesty než se hádat v prodéjnách. Pošlete mi mail či váš případ. Vše dávám dohromady a budu posílat do Rakouska. Kamil

Je to stále aktuální?

arrow
profile_image
crazysmajlik
od 11. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podobný problém jsem ještě neřešila, Swarovski jsou jedny z mála náušnic, co mi nedělají problém. Určitě bych kontaktovala prodejce, pokud je šperk ještě v záruce

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené