Ahoj holky, moc mě to štve, ale zřejmě mám alergii na nějakou složku samoopalovacích přípravků (DHA?)...Vyzkoušela jsem jich spoustu, první den v pohodě, hezky zhnědnu, ale tak druhý den po nanesení to začne. Vyskáče mi vyrážka, která šíleně svědí a zmizne tak do dvou dnů. Nemáte některá z vás podobné zkušenosti?

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A nedělá ti to spíše v kombinaci s něčím jiným? Já teda mám alergii na kdeco, ale ta se mně osobně projevuje po pár minutách / vyjímečně hodinách.

Nevím, jestli existují samoopalováky z přírodní kosmetiky, ty jsi zkoušela? Alverde, Lavera apod.?

Jinak zkus "vystopovat", která složka ti konkrétně tu alergickou reakci dělá, alespoň se tomu budeš moc vyhýbat do budoucna.

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak jsem mrkla a samoopalováky dělají:

Alverde
Lavera
Bioderma
Fleur de Santé
Vichy (?)

Jinak vlákno k přírodním samoopalovákům je tady:
https://www.omlazeni.cz/prirodni-samoopalovaci-krem -20-24547-0.html

Děkuju, zkoušela jsem i Alverde, ale je to úplně to samé Napadlo mě, že by to mohl dělat dihydroxyaceton, který vlastně za to zhnědnutí zodpovídá a je asi ve všech, ale pořád mě zaráží, že se ta vyrážka objevuje až druhý den...

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Fistiee

No, to mne právě taky zaráží, ta reakce by "měla být" bezprostřední... Je možné, že tu alergickou reakci spouští i nějaká kombinace (samoopalovák + parfém/krém, samoopalovák + sluníčko,...)

arrow
profile_image
idrisi
od 25. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem taky zkusila všechny možné a druhý den po nanesení mě trápí hrozná svědivost, kůže je velmi citlivá a necítím se dobře....nakonec jsem to vzdala a chodím bílá jak stěna

Nejdřív jsem myslela, že mi to dělá krém na obličej, tak jsem vydržela nemazat, pak jsem myslela, že by to mohl dělat make-up, tak jsem se nemalovala....Je to bohužel ale i po těle, nejen na obličeji, tak nevím...Asi se s tím budu muset smířit, do solárka nechodím

arrow
profile_image
Limetka 33
od 1. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak já mám uplně to samé. Zkoušela jsem několik samoopalováku. Normálně zhědnu a až druhý, třetí den mi určitá místa zrudnou a pálí. Většinou ohyby. Mezi předloktím, na nohou. mezi stehnem a lýtkem. Trvá to několik dní. Zkoušela jsem Vichy a spec. ubrouzky na obličej a i na tělo a Vichy mi to nedělá, ale nesmím to přehnat. Když jsem si mazala obličej každý den, měla jsem vždy pálivej flek pod jedním okem. Dávám pak pantenol, ale moc to nepomáhá. A mám to jen v těch záhybech.

Tak jsem trochu pátrala po netu a zjistila jsem, že se ještě pořádně neví, zda náhodou DHA neproniká po namazání i do systémového oběhu, proto se samoopalováky nedoporučují těhotným..Mám totiž několik dní po nanesení i pocit zkráceného dechu, těžko říct, jestli to má souvislost. Každopádně asi budu muset s opálením počkat, až vykoukne sluníčko

arrow
profile_image
alisonnia
od 25. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, měla jsem stejný problém, pátrala jsem a prý to opravdu dělá DHA, která způsobuje právě zhnědnutí kůže. Je dost agresivní a citlivější lidé s tím mohou mít problémy. Já to teda vyřešila tak, že teď používám tělová mléka s přídavkem samoopalováku a v pohodě. Je tam toho dihydroxyacetonu asi méně, proto mi to tolik nevadí, ale jakmile použiju čistý samoopalovák, tak za pár dní se mi na předloktí a v dalších záhybech dělají červené pupínky Tak zkuste taky jedině ty mléka s kapkou samoopalováku, hnědnu po nich pěkně a s vyrážkou problém nemám. A to se s nima mažu furt, přes zimu taky a v pohodě. Nejlépe mi asi vyhovuje od Garnieru, po něm jsem fakt hezky "opálená".

arrow
profile_image
Harrynka
od 26. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Taky mám problém s alergií na samoopalováky, ale u mě je to asi extrém - večer se natřu a druhý den se úplně všude osypu. Hrozně to svědí, takže minulé léto jsem měla přímo modřiny, jak jsem se pořád drbala...Přejde to až tak za týden. Na sluníčku se opalovat nechci, ale dotazy proč jsem tak bledá mě už vytáčí... takže budu vděčná za jakoukoliv radu na přípravek co neobsahuje DHA...klidně i dražší. Zatím jsem nikde nic nenašla. Díky

arrow
profile_image
Micha2105
od 16. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky, chtěla jsem se zeptat na zkušenosti s alergickou reakcí na samoopalovací krém. Koupila jsem si samoopalovací pěnu St Moriz, když se natřu, tak většinou druhý den mi naskáčou pupínky - a to třeba i tam, kde se vůbec nenatřu (natřu si třeba nohy a vyrážka mi vyskočí na předloktí). Máte s tím někdo zkušenosti? Dřív jsem samoopalováky taky používala a nic mi to nedělalo, tak si říkám, jestli to není třeba nějaká reakce s teplem nebo s nějakým jiným přípravkem..

Cituji Micha2105: natřu si třeba nohy a vyrážka mi vyskočí na předloktí

Tak tohle opravdu vypadá na alergii. Na předloktí se totiž testují alergeny, protože je tam poměrně citlivá kůže a zrovna na předloktí i vyrážky často vyskakují.

arrow
profile_image
Micha2105
od 16. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ale je zvláštní, že mi to vyskočí jen když se natřu tou samoopalovací pěnou. Když se natřu mlékem z DM, tak mi to neudělá nic Navíc se mi vyrážka drží třeba týden a nepomáhají na to ani léky na alergii.

arrow
profile_image
Harrynka
od 26. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Micha2105: Já to mám úplně stejně. Po St.Moriz, NightTan, Xen-Tan a podobných kvalitních jsem se mohla udrbat, ale po Sun dance z DMka nic. Myslím, že je to proto, že ty dražší obsahují mnohem více DHA, taky proto vydrží i sprchování a vytváří lepší barvu. Se samotnou alegií bohužel prý nejde nic dělat (ptala jsem se i kožní), prostě nepoužívej samoopalováky vůbec anebo třeba jenom ten z DMka. Bohužel nepomůže ani přírodní kosmetika, protože DHA je v zásadě přírodní složka získávaná z cukrové třtiny...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené