Měla bych dotaz na slečny, které nakupují na aliexpressu . Popíší zde můj problém. Vždy když přišlo zboží nějak poškozené a nešlo se s prodejcem dohodnout na určité finanční náhradě, dala jsem eskalaci sporu a cca do 14 dnů mi přišlo od Ali vyjádření (buď že prodejce musí určitou částku vrátit nebo spor byl zamítnut). Nyní mají nějaký nový systém - opět jsem dala eskalaci je to již skoro 2 měsíce, nepřišlo mi žádné vyjádření od vedení Aliexpressu, dokonce spory co jsem dala do eskalace nemám ani v rubrice, kde se spory v eskalaci ukazují. Neměl náhodou někdo podobný problém? Děkuji za rady .

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené