arrow
profile_image
Gill175
od 13. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
za necelý týden jedeme s rodiči do řecka a tak jsem neudělala pauzu mezi platičky HA, abych neměla menstruaci na dovolené, bohužel mám nízkohormonální (Minervu) a tak už mám 4 dny místo menstruace slabý výtok, myslíte , že to může spravit ascorutin když ho budu brát dohromady s HA? Můj gynekolog má teď dovolenou tak se ptám tady Už jsem vážně zoufalá

Reaguji na Gill175: ahojky, tedy já osobně si myslím, že tne ti nepomůže. Holt asi ejdině zavést tampon a hurá na dovču. Já osobně beru Azalii také nízkohormonální pro kojící, nekojím, ale sedí mi nejlíp a špinění je velice bežné bohužel....

arrow
profile_image
Gill175
od 13. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na jajinkax:
Je to mírné špinění a tampon proto zavést nejde

Reaguji na Gill175: idéální je ob mini ten se dá zavést lehce je kluzký a pokud ani tak nejde, tak já si dávám silikonový lubrikační gel a pak to jde snáz

arrow
profile_image
Sasanka
od 19. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

některým ascorutin pomůže, ale berou ho ve větších dávkách

arrow
profile_image
hambala
od 12. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Anoo, některé holky si vezmou třeba 12 prášků denně a pak jim to uplně přestane, ale těžko říct, jestli to bude fungovat i u tebe a jestli je to "zdravé"

arrow
profile_image
procinko
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Měl by ti pomoct, já brala 3x denně 2 tablety a špinění přestalo, nic tím nezkazíš, je to vlastně vit. C, taky bys mohla zkusit 3 cirtony denně, ale na to jsem odvahu neměla. Každé tělo je jiné, tak těžko radit.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené