arrow
profile_image
lasirena
od 30. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojky, už jsem nějaké objednávky na Asos dělala, ale až teď se mi prvně stalo, že mi nepřišel potvrzující email o expedování zásilky (obvykle hned druhý den), ale objednávka je pořád v statusu: order processing. V potvrzujícím emailu je napsáno, že očekáváný datum dodání je 12.9. Stalo se Vám to někdy? Znamená to, že objednávku ještě neodeslali? Mohlo by být zboží vyprodáno?

arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to jsme na tom stejně. 3.9. jsem dělala objednávku a teprve včera mi přišlo, že to odeslali, tak jsem zvědavá, kdy to dojde, protože šaty potřebuju mít do 19.9.

Ono jim to s tím odesíláním poslední dobou dost trvá.. Kdyby zboží nebylo, tak by ti to napsali hned. Takhle jen prostě čekáš, než to předají dopravci..

arrow
profile_image
lasirena
od 30. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na deedee24: To jsme na tom stejně objednávala jsem něco v srpnu a to jsem měla do týdne doma...

arrow
profile_image
Siroco
od 19. 9. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na lasirena:

Tak zpracovávají objednávku. Ale pokud nebylo vyprodáno v době, kdy jste objednávala. Tak vám to dojde.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené