arrow
profile_image
kamiko
od 24. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám menší problém na Aukru. Koupila jsem si tam podkladovou bázi. Hlídala jsem si jí skoro měsíc, protože jsem chtěla na suchou plet. Prodejkyně mi ji ihned poslala, jenže špatnou- na mastnou pleť. Tak jsem jí napsala, že poslala něco jiného. Na to ještě reagovala, že ji mám poslat zpět. Ale když jsem se jí zeptala na ten výrobek a hlavně kdo z nás bude platit poštovné a balné, když to není moje chyba, tak nekomunikuje. Co ted? Odeslat zboží zpět a riskovat, že nebudu mít nic, nebo si nechat nevhodnou bázi a dát si ji sem tam na plet? Jedná se jen o 300,- a poštovné s balným je okolo 50,- Vím je že to pakatel, ale mrzelo mě, že tak dlouho si něco hlídám, a pak dostanu něco jiného a ještě se mi cena navýší za poštovné a balné.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji kamiko: Na to ještě reagovala, že ji mám poslat zpět.Ale když jsem se jí zeptala na ten výrobek a hlavně kdo z nás bude platit poštovné a balné, když to není moje chyba, tak nekomunukuje

Dala bych na to jaké má hodnocení.A ona nekomunikuje už dlouho?Poštovné,které ty musíš teď uhradit,by Ti měla vrátit a ty neplatit nic víc,než těch cca 350,-kč jak píšeš.
A nebo ještě napiš adminům na aukru.

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na kamiko: Počkej až to bude tak 14 dní od jejího posledního mailu, a pak napiš adminům Aukra. A nevím jak ty, ale já 300 Kč za pakatel nepovažuju, takže bych to řešila.

arrow
profile_image
kayuschka
od 5. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Zanet96: A nebo ještě napiš adminům na aukru.

Tomuhle bohužel už vůbec nevěřím,Ti debilové (pardon) na aukru nejsou schopni vyřešit nic!! 4 krát mi přišel padělek,neřešili nic,ani se neozvali,jen přišlo,že je spor ukončen,ani když nic nepřišlo nic neřešili. Asi mají z těchto podvodů provize.

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já bych řekla, že ti nezbývá, než spolíhat na férovost prodávající. admini nic nevyřeší, to je pravda. Jako sice to byla její chyba, když poslala špatnou, ale bude platit poštovný za správnou, takže ústupek poslat zpět na vl. náklady je ještě celkem malej, i když správně by to tak být nemělo, když je to její chyba. jestli ti ale pak vůbec něco pošle ona je otázka, asi bych dala na to hodnocení.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji kayuschka: Tomuhle bohužel už vůbec nevěřím,Ti debilové (pardon) na aukru nejsou schopni vyřešit nic!

Cituji vilaamalka: admini nic nevyřeší, to je pravda

Holky a to nesouhlasím,mě ihned pomohli a nedávno kamarádka něco řešila a taky hned admini zafungovali.A v podstatě se jednalo o malou částku,ale šlo o jednání prodávajícího.

arrow
profile_image
kamiko
od 24. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Počkám ještě 14 dní a asi si zboží stejně nechám. Nechci riskovat, že nebudu mít nic. Snad se moje suchá plet nebude moc zlobit, když ji sem tam dám bázi na stažení mastnoty Každopádně příště tyto věci vybírám osobně i kdyby cena byla jakkoliv lákavá.

arrow
profile_image
kamiko
od 24. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Zanet96: Dala bych na to jaké má hodnocení.A ona nekomunikuje už dlouho?

Hodnocení měla samé kladné. A nereaguje na mé dva poslední maily, kdy se konkrétně ptám na zaslání zpět a zda má to zboží co jsem chtěla.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji kamiko: Hodnocení měla samé kladné. A nereaguje na mé dva poslední maily, kdy se konkrétně ptám na zaslání zpět a zda má to zboží co jsem chtěla.

Mě osobně se poslední dobou stává,že mě oznámení z Aukra přijde i po 14dnech,někde byla chyba,třeba jí mail nedorazil.Pokud má kladná hodnocení,tak bych se nebála.A přihlašuje se?

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já bych zatím bázi neposílala zpět dokud se neozve a nedořešíte, kdo bude platit poštovné.
Jinak co zkusit nehodící se bázi prodat a příadně koupit ještě tu na suchou pleť? Můžeš to mít finančně nula k nule a nebát se, zda prodávající něco pošle

arrow
profile_image
halamka74
od 11. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak na Aukru zakládat spor je k ničemu-je toho celá poradna.To si jen píšete s druhou stranou.
Paní bych kontaktovala telefonem, ať už sms nebo zavoláním-a pokud bude normálně komunikovat, tak jí poslat zboží zpět a čekat na náhradu nebo vrácení platby.
Jinak na stránkách Aukra je úplně dole kontakt a přez něj vše řešit. 14dnů bych asi nečekala,je to dlouhá doba.Tohle se má řešit hned.
Jo a až budete posílat zpět, tak hlavně DOPORUČENĚ, ať máte v ruce podací lístek-kdyby něco .

Ahojky, sama na aukru obchoduji už celkem dlouho. Také se mi již stalo, že mi poslali něco jiného, ne tedy úplně, ale jinou velikost než jsem chtěla a předmět jsem nakonec sama prodala - naštěstí.
Jinak jako pordávající jsem kdysi posílala předměty běžným způsobem (ne doporučeně) a jedna kupující mi pak psala, že ji tento balík nepřišel, zrovna to byla dražší věc, ale já ji do tří dnů poslala peníze na účet zpět (a to jsem si ani nemohla být jistá, že jí opravdu nepřišel...). Od té doby vše jedině doporučeně, aby člověk měl aspoň nějakou "jistotu". Taky se mi jednou stalo, že jsem omylem poslala balíček na jinou adresu a kupující se ozvala, hned jsem jí odepisovala zpět a řešila to s dotyčnou, které balík došel, té jsem poslala peníze na odeslání tohoto na mou adresu a odeslala té správné - vše na vlastní náklady. Proto si myslím, jakmile je chyba na straně prodávající měla by uhradit vzniklé náklady ona. A ne, že Ty budeš platit něco navíc. Já taky utratila za toto pomalu víc než se předmět vydražil, ale je to slušné jednání podle mě...

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Zanet96: hned admini zafungovali

tak opisovat občanskej zákoník umím taky, ale nikdy nebyli schopní zasáhnout nějakým autoritativním způsobem. nebo aspoň udělat na dotyčného nějaké bububu v podobě mailu.

Cituji halamka74: Paní bych kontaktovala telefonem

pravda, když to položí, aspoň máš jasno...

Cituji Marissa1985: Proto si myslím, jakmile je chyba na straně prodávající měla by uhradit vzniklé náklady ona. A ne, že Ty budeš platit něco navíc.

je supr, že jsi férová, a samozřejmě máš pravdu, ale spousta lidí takhle bohužel neuvažuje, což je třeba brát v potaz

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No já bych ji také zavolala a poslala sms a ještě bych se navíc podívala, kdy byla naposledy přihlášena na aukru ( to uvidíš u jejího uživatelského jména)

Pokud byla přihlášena třeba před třemi dny a neposlala Ti mail, tak bych zatím z toho nic vážného nevyvozovala, třeba je na pár dní v zahraničí..

Ale pokud nereaguje ani na sms a na aukro se přihlásila ( takže byla na netu) a přitom Ti neodepsala, tak bych to po pár dnech bez kontaktu řešila s aukro týmem

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji vilaamalka: tak opisovat občanskej zákoník umím taky, ale nikdy nebyli schopní zasáhnout nějakým autoritativním způsobem. nebo aspoň udělat na dotyčného nějaké bububu v podobě mailu.

No tak jak říkám,mě osobně a i kámošce kupující ihned vrátil peníze,jelikož admini opravdu spor vyřešili

Cituji Marissa1985: Proto si myslím, jakmile je chyba na straně prodávající měla by uhradit vzniklé náklady ona. A ne, že Ty budeš platit něco navíc.

Tak by to být mělo,také to tak praktikuji

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené