arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj všichni.Mám takový dotaz před pár měsíci jsem začala brát svojí první antikoncepci, je mi 20 let a asi po 3 měsících mě začalo píchat u srdce. Nejprve párkrát týdně, tak jsem tomu nevěnovala pozornost, poté se to ale zhoršilo a píchalo mě každý den několikrát a zhoršovalo se to ještě psychikou. U doktora mi řekli, že je to nejspíš zablokovanou páteří, s kterou mám problémy. Nic víc mi neřekl, ale problémy jsem měla dál. Před měsícem jsem nestihla dojít pro antikoncepci, tak jí neberu a ejhle píchání skoro vymizelo. Tak nevím jestli to má nějakou souvislost.. Teď mě trápí pouze takové divné vibrování nebo jak bych to popsala ,, kručení´´ u srdce skoro každý den. Není to tak hrozné jako to píchání, ale přeci jen se strachuju, jestli nemám něco se srdíčkem. Máte někdo podobné zkušenosti s tím vibrováním u srdce?Myslíte, že to způsobila antikoncepce a měla bych donutit svého doktora, aby mě poslal na ekg, nějak se k tomu nemá? díky

arrow
profile_image
covet
od 30. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To co popisuješ určitě neni normální, určitě jdi znovu k dokrotovi a donuť ho to řešit nebo jdi za jiným.

arrow
profile_image
Bárbr
od 29. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jdi za jiným doktorem třeba na to bude mít jiný názor, třeba ne, ale budeš mít větší jistotu- někdy se diagnózy lékařů dost rozcházejí...

arrow
profile_image
zelenasmoulinka
od 8. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, to kručení taky někdy mám. Řekla bych, že to není srdce ale plíce. Zdá se mi, jako kdyby se mi občas část plíce slepila nebo tam prostě nějak špatně proudil vzduch. Když pak zakašlu nebo se párkrát zhluboka nadechnu, tak ten zvuk většinou přestane. Ale rozhodně to nemám každý den, ale opravdu výjimečně. Je to opravdu zvláštní pocit. Taky to někdy cítím jako vibrování.

Ale nejsem ani doktor ani sestra, takže jestli máš potřebu, tak si za tím doktorem zajdi. Třeba to může být i něco jiného.

Reaguji na aneet_:
To chvění srdce je arytmie.
Nic vážného, ale je pravděpodobně způsobena nedostatkem hořčíku, který je právě při užívání antiko potřeba brát.
http://www.medicina.cz/verejne/clanek.dss?s_id=566 3&s_rub=0&s_sv=4&s_ts=39317,56875
Jinak si nemyslím, že by píchání u srdce mohla způsobovat antikoncepce.
Spíš bude na vině ta páteř.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak díky za reakce, ten hořčík si koupím, ale doktora přinutím ať mě pošle na to ekg, mám na to přeci právo.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

hele, ono fakt je spousta bolestí u srdce způsobená uskříplým žebrem, nebo blokádou hrudní páteře, ale to EKG by ti natočit měli

Ahoj,
něco podobného mívám i já. HA už neberu a začíná se to zlepšovat. Kdysi jsem to mívala často takové to pár sekundové chvění srdce, nepříjemný pocit a to hlavně při nadechnutí. Že je to arytmie mě nenapadlo a když jsem to říkala tehdy mé doktorce tak řekla, že to nic není a tvářila se, že si vymýšlím :-/ každopádně teď přemýšlím a tak ty dva poslední měsíce jsem to u sebe myslím nepozorovala..

taky jsem to měla před lety,byla jsem na všech možnejch vyšetřeních,doktor říkal,že to není nic vážného,měla jsem to více méně,ze stresu,prý mozek vydává srdi moc signálu a to se jakoby otřese,dal mi nějaké léky,ale já je dlouho nebrala,přešlo to tak nějak samo,hlavně mě uklidnilo to,že mám srdce v pořádku

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené