arrow
profile_image
Bublajs
od 12. 5. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, chci se zeptat, beru antikoncepci po dohodě s mým doktorem 4 měsíc a před koncem 4 plata se objevilo tzv. krvácení z průniku. Myslíte, že je možné přestat nyní brát, dát 7 denní pauzu a za sedm dní začít u nedobraného platíčka?
Díky

arrow
profile_image
kacik.789
od 10. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Bublajs: Myslíte, že je možné přestat nyní brát, dát 7 denní pauzu a za sedm dní začít u nedobraného platíčka?

Já bych to teda nedělala, může ti to úplně rozhodit cyklus. Dobrala bych platíčko a pak teprv 7 denní pauza.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji kacik.789: Já bych to teda nedělala, může ti to úplně rozhodit cyklus. Dobrala bych platíčko a pak teprv 7 denní pauza.

od 3. dobraného týdne je to naprosto jedno

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené