Nilus
od 15. 8. 2012

méně než
10 příspěvků

Ahojky chtěla jsem se zeptat, zda vždy platí, že pokud je dovolená prezentována jako osmidenní, tak je ten první den v podstatě pase, neboť na hotel se dostaneme až nějak navečer. Celkem tedy na dovolené strávíme 7 celých dní. O poslední den už ochuzeni nebudeme, neboť odlétáme až v deset večer. Letím poprvé a překvapilo mě to, neboť jsem si myslela, že lety jsou sestaveny tak, aby se člověk dostal na požadované místo hned brzo ráno, aby ten celý první den už tam mohl trávit. Zase si ale říkám, že i kdyby jsme letěli nějak brzo ráno nebo v noci, tak stejně ten poslední den bychom odlétali dřív než takto. Máte nějaké zkušenosti? Budu ráda za jakékoliv informace

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji Nilus: Celkem tedy na dovolené strávíme 7 celých dní.

7 nocí,máš 7x ubytování
8 dní je tak,že první a poslední den je na dopravu,pokud to jde,tak se na cestovkách snaží dostat tě do letadla tak,aby ti ten jeden den zbyl celý,ale někdy se to nepovede.

Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Nemá galerii obrázků

MY to měli opačně, do hotelu jsme se dostali první den brzy, takže jsme první den měli celý. Ale poslední den jsme odlétali taky brzy, takže jsme stihli jen snídani. V podstatě to vždycky vychází tak půl prvního a půl posledního dne, nebo jeden celý a druhý ani ň

miulka
od 18. 6. 2011
Nemá galerii obrázků

Prostě to tak je, má to dost cestovek, holt s tím musí člověk počítat. Já třeba cestuji s německými CK a tam předem vím i časy letů, takže když bych viděla, že odlet je večer a přílet zpět ráno,tudíž mě ochudí o 2 dny,tak si takovou dovolenou nekoupím

Nebyla hodnocena

Buď první den přiletíš velmi brzy ráno, ale pak poslední den odlétáš také brzy ráno nebo přiletíš večer, ale zase odletíš večer. Takže je to na délku stejné, ovšem mě více vyhovuje přílet a odlet ráno - máš jeden večer na letovisku navíc

mate
od 21. 6. 2010

Neprodává v Bazaru

ale može sa ti stat aj to, že predposledný den ti cestovka ponukne uplne gratis ešte jeden alebo dva dni navyše,ak má problém s letenkami.To je príjemné pre niekoho.

Lady Flame
od 17. 12. 2011
Nemá galerii obrázků

Cituji indulona: Buď první den přiletíš velmi brzy ráno, ale pak poslední den odlétáš také brzy ráno nebo přiletíš večer, ale zase odletíš večer

Ne vždy se to takhle povede.
Když kupuju zájezd na 8 dní, tak počítám spíš s tím, že čistých dní dovolené budu mít 6. Ty dva dny beru jako cestovací.

Amnesia
od 18. 4. 2010

Neprodává v Bazaru

nejlepší je vyprdnout se na cestovku a jet si na vlastní pěst.
JInak vždy budeš mít těch 7 nocí tak jako tak. Chartery litají podle toho, kdy je to nejlevnější, tzn. ráno a pozdě v noci

blossom
od 11. 10. 2010

Reaguji na Amnesia:

Ne vždy. Létám v poledne.

Nebyla hodnocena

Reaguji na Lady Flame: My to takhle teda měli vždycky, protože to letadlo, které přiletí na ostrov zase odváží turisty nebo naopak, takže ty odlety jsou v 90 % ve stejnou dobu, pokud se teda výrazně nezmění charter.

blossom
od 11. 10. 2010

Reaguji na miulka:

Časy letů vím i u české cestovky

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji indulona: protože to letadlo, které přiletí na ostrov zase odváží turisty nebo naopak, takže ty odlety jsou v 90 % ve stejnou dobu, pokud se teda výrazně nezmění charter.

ono je do jedné destinace i několik letů denně,tak ne vždy klapne rozvrh ráno tam a ráno zpět,ale je to jedno.

Dominikka
od 31. 1. 2012

Neprodává v Bazaru

ono se může stát že poletíš i v v půl 12 večer a budou to brát jako ten 1. den...

Nebyla hodnocena

Reaguji na Dominikka: To se stát může, ale pokud by odletělo letadlo po půlnoci, tak už je to zmeškaný 1. den a cestovka by to měla nahrazovat. My takhle dostali výlet dle vlastníh výběru zdarma

miulka
od 18. 6. 2011
Nemá galerii obrázků

Já to myslela tak,že čas odletu vím ještě před koupí, to se mi u české CK ještě nepoštěstilo..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!