želva59
od 14. 5. 2013

Neprodává v Bazaru

Dobrý den, chtěla bych poradit ohledně dovolené. Rozhodli jsme se, že tento rok poletíme do Bulharska. Problém je, že nevím, zda je lepší jen na Sluneční pobřeží nebo do Primorska. Četla jsem, že v Primorsku by mělo být čistější moře, zatímco ve Slunečním pobřeží je plno řas ( v Primorsku také ,ale né v takovém množství). Mně osobně to asi více láká na Sluneční pobřeží, hlavně díky tomu, že cestovka nabízí zajímavější výlety např.: na Delfíní show a to by mohlo být zpestření zájezdu než jen ležet někde na pláži či u bazénu. Pro Primorsko už výlety nejsou tolik atraktivní, ale přece jen jedeme k moři, abychom se v něm koupali a četla jsem recenze lidí, kteří se v moři koupat vůbec nemohli. Jaké jsou vaše zkušenost a kam byste jeli vy ?

Neprodává v Bazaru

jestli chceš výlety,tak určitě bude pro tebe fajn ubytování v okolí města Nesebar sice pláže nic extra,ale je tam velký aquapark,historický Nesebar,možnost výletů lodí z přístavu a další atrakce.
V Primorsku není nic extra k vidění,ale zase má hezké pláže

Sunny beach a Primorsko se nedá moc porovnávat jde o to,co člověk od dovolené očekává.

Leilisek mojeid
od 7. 7. 2011

Nebyla hodnocena

V neděli jsme se vrátili z pobytu na Slunečném pobřeží, hotel Bajkal. Pláž jsme měli my ( a pár okolních hotelů) rozhodně nejhezčí. Šli jsme asi 6km po pobřeží na procházky na obě strany a jinde byli buď řasy nebo kamenité pláže s ostrými kameny. Navíc jsme leželi i bez lehátek asi 15m od moře. Právě nás překvapilo, že máme suverénně nejlepší pláž a oblast, kde byli třeba 4 a 5 hvězdičkové hotely měly pláže mnohem horší.

Cituji Leilisek: V neděli jsme se vrátili z pobytu na Slunečném pobřež

včera jsem přiletěla z Primorska a extra pro tebe jsem nafotila ceny jídla v hospodách,jen tak mimochodem leva je 14,10 při kurzu 27 korun za € .Ty jsi v jiném tématu napsala takové částky,že člověk kdyby tam nebyl by se skoro lekl.Buď tě dobře obsluha okradla nebo neumíš počítat i když je pravda,že Sunny beach je dražší než Primorsko.

Leilisek mojeid
od 7. 7. 2011

Reaguji na Tiakia:
Nikdo mě neokrádal, počítat opravdu umím ale nevím, jak to souvisí s tématem slečny? Psala jsem ceny takové, jaké tam byli platit si jídlo na místě by se nám oproti all inclusive nevyplatilo

Neprodává v Bazaru

Cituji Leilisek: jak to souvisí s tématem slečny?

Čistě info pro porovnání kam letět
Srovnávat se to moc nedá,protože na jih od Burgasu je to Bulharsko hezčí

Reaguji na želva59:
Projdi to googlem a uvidíš byla jsem jak na Sunny beach tak na jihu a ten jih jsou pláže hezčí,ceny mírnější,ale není tam nic jakoby na výlety.Sozopol a pak výlety lodí nebo výlet do Turecka,noční Istanbul třeba

Nebyla hodnocena

Já byla v Primorsku a byla jsem zklamaná-už bych tam nejela. naši tam bylo vloni a z celého týdne se koupali jen jednou, že byly hrozné vlny a byl zákaz koupání se.

Neprodává v Bazaru

Cituji Pajia: naši tam bylo vloni a z celého týdne se koupali jen jednou, že byly hrozné vlny a byl zákaz koupání se.

Proč nešli na jižní pláž nebo na Perlu?Tam vlny nejsou
I když lidé jsou různí,setkali jsme se tam letos i s tím,že někdo nenašel restaurace a tak si hned platil na místě jídlo v centrální jídelně ck Alexandria.Takovým lidem se tam asi opravdu nelíbí.Dokonce tam byla rodina z Ostravy a pán měl seznam restaurací i s GPS souřadnicema pro takové exoty je lepší český rybník,protože tam se neztratí.

Nebyla hodnocena

Reaguji na Tiakia: no bylo nějaké to období na přelomu července srpna, jak se říká, že se otáčí moře? Či něco takového. nevím přesně, jak se tomu říká. A ty vlny byly všude - jako naštěstí naši jsou hodně akční, takže jim to vůbec nevadilo. Ale je blbé jet k moři a nekoupat se

Ajuskaaa
od 22. 1. 2010

Neprodává v Bazaru

Já osobně byla v Primorsku asi 7krát cenově tam je levnějji než u nás, navíc se tam dají velmi dobře nakoupit i nějaké boty a hadříky ted na koci sezony se slevou.-) Osobně chodím na jižní pláž tam není zákaz koupání téměř nikdy a moře píjemně teplé a řasy jen občas. Pláž tamm je super je to ok i pro večerní a noční život spousta barů a diskoték. Není to pro ty co chtějí chodit po památkách to tam opravdu nic moc není , ale lze jet na výlet i busem na vlastní pěst např do Sozopolu ten je starodávný a autobus moc nestojí. Na slunečním pobřeží jem nebyla , ale je to tam hotel na hotelu a dráž. V primorsku e člověk velice nají i za málo peněz a je dle mého lepší si jídlo kupovat sám než all inclusive. Bratr přítele ho měl v hotelu a říkal, že taková hitparráda to není hlanvě to je ryhcle snězené a přebrané.

lamiel
od 19. 3. 2009

Neprodává v Bazaru

Byli jsme před 2 týdny v Primorsku a moc se nám to líbilo. Je to městečko, kde se mísí staré rodinné domky a stavby z éry komančů a kolem promenády hotely. Bydleli jsme u severní pláže a perfektní, pláž čistá a moře taky, každý den jiné. Jeden den mírné vlnky, jeden den velké, další den klidné. Kdo chce jen klidné moře, tak denně na jižní pláži. Městečko se dá přejít v pohodě za 10-15 minut na každou stranu, doporučuji projít celé. Jo jsou prostě lidi, kteří mají jen svou cestu na pláž, příp. do hospody a neví, co všechno tam vlastně je. dá se jít na promenádu, v okolí hezké lesy. Spousta obchůdků a restaurací. Slunečné pobřeží je několik kilometrů hotelů a v okolí nic, to není pro mě, ale každému vyhovuje něco jiného. Myslím, že poloha Primorska je taky dobrá, byli jsme na výletě v Sozopolu, Nessebaru, na řece Ropotamo a ještě se dalo jet do Istanbulu a delfinária. Pokud někdo rád jezdí do destinací jako Tunisko, Egypt atd, kde většinu času stráví v luxusním hotelovém komplexu a v okolí nic, tak rozhodně Slunečné pobřeží. Záleží, co ti vyhovuje...

Reaguji na želva59:
Třeba tohle není úplně špatný hotel v Primorsku a poměr cena kvalita celkem odpovídá navíc na last je to o dost levnější URL

Nebyla hodnocena

My byli tady a hotel byl parádní URL

Lucira
od 23. 9. 2011
Nemá galerii obrázků

Já byla na Slun. pobřeží a upřímně - už bych tam nejela, byly jsme v druhé půli srpna. Na dovolenou k moři jezdím především kvůli moři - bohužel pouze první den bylo ucházející, jinak řasy - jak lijány se plazily po těle - fakt nechutné, takové vlny, že visel černý prapor a plavčík vyháněl lidi z moře - v moři se dalo pouze stát a to s vypětím všeho svalstva, jak byly vlny vysoké, takže ač jindy bazén nevyužívám, byla jsem ráda, že jsme ho měly - ne tak už polopenzi, která je v Bulharsku opravdu zbytečná.
Po ránu všude miliony odpadků po řádících Němcích a Holanďanech, dokud si prodavači a naháněči do klubů mysleli, že jsme se sestrou Švédky, tak se mohli "zbláznit", když zjistili, že jsme z Čech - nezájem.
Jediné, co mě a Bulharsku okouzlilo, byl Nessebar
Jinak sohlasím s

Cituji lamiel: Slunečné pobřeží je několik kilometrů hotelů

Lowe
od 11. 6. 2014

Neprodává v Bazaru

Ahoj, v Bulharsku jsem byla 4x jednou ve Varně, ale ta nebyla nic moc (ale je tam ta delfíní show asi jen to) a 3x v Primorsku vlny jsou tam velký, ale jen spíš na North Beach, ale na South Beach tam skoro nejsou žádné. Šli jsme se koupat na North Beach a tam byly velké vlny, ale dalo se koupat a potom jsme se šli kouknout na South Beach a tam žádné skoro stojatá voda jen tam byly občas malinkaté vlny. Na Slnečním pobřeží jsem nebyla ,ale známá tam byla s prací a prý je tak strašně moc Němců.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!