arrow
profile_image
Weeruunkaa
od 4. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda máte některá zkušenosti s hormonální léčbou.
V lednu min.rok jsem vysadila HA a od května mi vynechávala menstruace, byla jsem několikát na injekci a naposledy mi doktor oznámil, že mi příště nasadí hormonální léčbu, více info mi ale ještě nesdělil. Příští týden jsem k němu objednaná, ale jsem z toho celá nervozní, nevím co od té léčby mám očekávat.
Máte s tím některá prosím zkušenosti? Přibraly jste nebo nějaké jiné negativní účinky?

arrow
profile_image
mau-mau
od 14. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Podle mě je to normální, protože právě přidané hormony v antikoncepci ti rozladily celý organismus, který se teď musí dát zase dohromady. Řešit to dalšími dávkami hormonů mi přijde jako prodlužování celého problému.
Ale je to jenom můj naprosto laický názor... Nicméně já bych do toho nešla. (Ale to ani do antikoncepce.)

arrow
profile_image
lucis
od 31. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mau-mau: Nicméně já bych do toho nešla. (Ale to ani do antikoncepce.)

souhlas....vycouvej z toho, zkus alternativní léčbu

arrow
profile_image
Weeruunkaa
od 4. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na lucis: A to je jaká?

arrow
profile_image
lucis
od 31. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

arrow
profile_image
Kleer1
od 30. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zkušenosti nemám, ale neriskovala bych to. Já mám z vysazení HA naprosto šílenou pleť, ale taky jsem třeba zhubla taky si myslím, že další hormony rozhodně nejsou řešení. Zkus se poradit s doktorem na přírodnější cestě (i když je mi jasný, že většina doktorů nad tímhle řešením mávne rukou). Podle mého laického názoru je asi nejlepší dát tomu čas a různýma bylinkama a přírodníma preparátama nic nezkazíš (ale taky je lepší to prodiskutovat s lékárnicí nebo nějakým odborníkem). Pokud tě do toho bude doktor nějakým způsobem nutit, změnila bych doktora.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

taky bych nejdřív zkusila přírodní/alternativní medicínu. Sice to je taky léčba nadýl (třeba půl roku a víc), ale nejsou to další hormony. Doporučovala bych se poohlédnout po doktorovi, co praktikuje tradiční čínskou medicínu. Tradiční čínská medicina se snaží najít příčinu a tu odstranit. Takovejhle doktor ti doporučí většinou, jak změnit jídelníček, aby ti jídlo více pomáhalo a většinou doporučí nějaký byliny (přiznávám, není to levná záležitost, ale k západní medicíně a hormonální léčbě se můžeš kdykoliv vrátit).

Navíc tělo je úžasný nástroj, zvládá toho opravdu hodně i samovyléčit, ale my si pořád myslíme, že jsme chytřejší a naše "vylepšováky" jako antibiotiku mu pomůžou, ale kolikrát je to naopak.

arrow
profile_image
Amour
od 28. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já ztratila také menstruaci, doktorka mi dala injekce a pak nasadila hormonální léčbu. Brala jsem Proveru a Estrofem, vždy jsem musela odpočítávat po cyklu, pak pauza a nasadit další ty brát, pak menstruace... k zbláznění, musela jsem na to furt pamatovat a odpočítávat... Dostávala jsem to, ale slabě + mi bylo furt zle... Byla jsem nateklá - břicho nafouklý, no necítila jsem se dobře.... Vydržela jsem to půl roku, pak jsem to vysadila - sama... od té doby opět bez menstruace, vím, že tyhle hormony už brát znovu nechci, fyzicky se teď cítím perfektně... ale bojím se, že to jinak řešit nepůjde Momentálně jsem ve fázi, kdy se odhodlávám najít jiného lékaře (k tamté se teď nedostanu, bydlím jinde) a zkusit to znova řešit... Protože bez hormonů to asi nedostanu a přírodní léčba... No zkoušela jsem pít kontryhel atd..., ale účinek žádný... Tak taky pořádně nevím, jak dál...

Neblázni, tak proč jsi tedy HA vůbec vysazovala? Já ji vysadila cca před třemi lety a vyhrabávala jsem se z toho přes rok...Tělu to prostě chvíli trvá, než se s tím srovná, ale cpát do něj další hormony, no to se z toho teda podle mě nevyhrabeš nikdy, protože hormony jsou pro to tělo fakt obrovská zátěž. Sama jsem nebrala skoro nic, max. nějaké ty čaje, nebo kapky... ale prostě jsem to nechala na přírodě... Trvalo to a bylo to děsný, ale nakonec se všechno dalo zase do kupy, i menstruace Už ty injekce podle mě byly chyba, ale doktoři na to kašlou a dělají to, co je pro ně nejjednodušší

Cituji mau-mau: Podle mě je to normální, protože právě přidané hormony v antikoncepci ti rozladily celý organismus, který se teď musí dát zase dohromady. Řešit to dalšími dávkami hormonů mi přijde jako prodlužování celého problému.
Ale je to jenom můj naprosto laický názor... Nicméně já bych do toho nešla. (Ale to ani do antikoncepce.)

Naprostý souhlas.
Reaguji na lucis:

Může zkusit i gynex.
http://www.lekarna-global.cz/hormonalni-system/739 0-energy-gynex-8594069931143.html
nebo jetel. S ním mám nejlepší zkušenosti.
http://www.tiplekarna.cz/izoflavony-duo-s-vitamine m-d-cps-50-10-navic~z2793140.html

arrow
profile_image
Weeruunkaa
od 4. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Děkuji vám všem za příspěvky, přesvědčily jste mně Zkusím se poohlídnout po přírodních výrobcích a nechám to na přírodě

Příroda je právě menstruace... přišla jsem po hormonech o menstruaci, která je moc důležitá k obnovení a růstu sliznice v děloze- endometria, zvlášť pokud nemáš rodinu a do budoucna jí plánuješ. Nemenstruovala jsem a byla spokojená, ale v momentě, když jsme chtěli otěhotnět, byl strašný průšvih, bez menstruace mi zbyla děloha vyhoblovaná na svalovinu a neudrželo se ani oplodněné vajíčko při IVF. Přes operace a hormonální kůry se časem menstruace vrátila, ale jiná by prý měla dělohu jako meloun a mě přibyly 2mm sliznice za rok a přicházeli jsme o jedno opl. vajíčko za druhým, trvalo to roky, než se malý udržel(celé těhu v nervech) a ještě to prý byl malý zázrak. Příroda nám právě zařídila pro plodnost každoměsíční menstruaci(pokud není řízená HA v jakékoliv podobě) . Tak za mě radím, nehraj si a doufej, že ti to hormonální kůra od lékaře srovná. Držím palce

arrow
profile_image
Ahiya
od 17. 1. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Gynekolog by ti měl navrhnout dvě varianty (ale který to udělá?):

1) hormonální léčba - což je pouze substituce problému - ale přeci: Lékař Léčí. Tedy v případě dalších potíží bude z obliga, protože dělal co má v popisu práce.
2) nechat ať se tělo vyrovná samo - vzhledem k vedlejším účinkům hormonů na psychiku, raději budu vyrovnaná bez menstruace, než menstruující troska

Osobně jsem po vysazení (11 let) nemenstruovala skoro rok - ani špinění - nic. Po 9 měsících jsem začala menstruovat sama a po 2 letech od vysazení celkem pravidelná mensruace.

arrow
profile_image
Vercisa
od 11. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já mám taky vysazenou antikoncepci od října a bojuju bojuju. První měsíc jsem dala gynex. Cvičím hormonální jógu - věřím, že ta má největší vliv (já teda dělám i "normální", ale vždy tak týden před, kdy bych to jakoby měla dostat, tak zařazuji více asány z hormonální jógy. Zkus si o tom něco přečíst Plus jsem začala pít kontryhel. Zatím vše funguje... a kdyby náhodou ne, tak do umělých hormonů bych nešla. Věřím, že tělo je inteligentní a srovná se samo, když mu budeš naslouchat a případně ho přirozenou a přírodní cestou povzbudíš.

arrow
profile_image
Weeruunkaa
od 4. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem si dnes objednala tu tinkturu z jeřábu ptačího, tak uvidím. Už od pondělí mě hrozně bolí břicho, jsem nateklá, protivná, celkově se moje tělo chová, jakobych právě menstruaci měla, ale přitom ji nemám...ach joo

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené