Zdravím
Má někdo zkušenost,jak postupovat při vrácení nesedícího zboží na Topman,Topshop.com?
Pochopil jsem to do fáze příhlasit se na účet odklikat,pak vytisknout štítek.Stačí takhle?Nebo je nutné pojistit?
liší se oproti Asos. kde opravdu stačí jen předpřipravený štítekformulář a poslat doporučeně?

arrow
profile_image
laudi
od 9. 12. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Určitě to bude stejné jako u Asosu

Cituji laudi: Určitě to bude stejné jako u Asosu

...ale z praxe to nevíte?protože Topman požaduje ještě na tom listě v pdf,potvrdit štemplem razítko s datem od pošty plus je tam další okenko nevím nač a tenhle ústřižek je nutný pro návrat peněz na účet
takže oproti asosu trochu víc sofistikovanější

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené