Zajímalo by mě, jak chodíte oblečené, když třeba o víkendu jedete na výlet. Připadám si totiž hloupě buď cestou tam (jsem z Prahy, takže tak jedu oblečená i přes Prahu) nebo tam (protože chodím lesem s kabelkou)
Nesnáším batohy, takže teď mám většinou černé džíny, černé lépe vypadající tenisky, kabelku a nějaký top a svetřík. Prostě mi je nějak nepříjemné vzít si na cestu metrem k vlaku/autobusu třeba lepší tepláky a mikinu. Jak to řešíte vy, pokud zrovna nejedete autem?

Čo tak napríklad legíny?

moderátorka

Já obvykle nosím 3/4 kalhoty, když je zima, že bych v nich nevydržela tak na výlety nejezdím Jsou černé, jasně sportovní, ale nemyslím si, že by to někoho mělo pobuřovat K tomu trošku lepší bavlněné tričko, šedou flísovku a sportovní lehkou bundu a trekové botasky....
Tohle nějak fakt neřeším...když jsem jela na vodu, tak jsem se taky na nádraží nedopravovala v sukni a na lodičkách, ale v těch 3/4, pruhovaném tričku, se šátkem ve vlasech a klasických trekových botaskách....Kdyby lilo, vzala ybch si sportovní bundu.

Já nevím, ale přijde mi jako normální, že když jedu na výlet, tak se asi těžko někde na půl cesty převléknu abych ve městě byla oblečená městky a na výletě výletně. To už mi přijde jak když na MP některé dámy pobuřovalo, že se cyklisté při návštěvě zámku nepřevléknou z cyklistického.......

Nos, co tobě vyhovuje. Mě například na výlety většinou džíny nevyhovují, nejsou moc prodyšné a když zmoknou, tak blbě schnou. Můj přítel si je naopak schopnýsi je vzít i an Sněžku....

Cituji bakalářka: P.S Navíc jsou výlety a "výletyů, záleží na obtížnosti terenu Na některých by jsi si jen s kabelkou asi nevystačila

Těm se vyhýbám, nejsem člověk, co si užívá nějaké vícedenní treky. Například na jaře v Chorvatsku jsem nějak nečekala, že by mohl být někde cestou sníh, takže jsem na skoro 2 tisícovou horu stoupala ve sněhu v pumách a džínech s kabelkou(aspoň teda sportovně vypadající) a míjela lidi s alpinistickou výbavou. Takhle podobně jsme tam teda šli tři, ale nikdo okolo rozhodně ne a všichni jen nevěřícně koukali.

Legíny nenosím ani do města. Přijde mi to jako oblečení na jogu. Navíc v džínech schovám ty sportovnější boty v legínech by to byla pěst na oko

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Lenulka11: Je plno pěkných tepláků,slušivých.Nebo legíny a delší triko a mikču,plus tenisky.Osobně nemám ráda na výlety rifle,není to pro mě moc pohodlné.A tašku si dávám takovou tu sportovní přes rameno,taky nemám ráda batohy.
V tom,v čem se cítíš,tak běž.

Myslím, že když půjdeš na metro v hezkých značkových trekových botech, 3/4 kalhotách, barevné flísce, třeba i s tím batohem - tak si nikdo nic hloupého nepomyslí. Prostě bude vidět, že jdeš na hory. Dneska je dostat hodně hezké outdoorové oblečení, ve kterém si tě nikdo nepomýlí s domácí cuchtou, která se táhne do teska na nákupy s batohem od Vietnamce
Ovšem s kabelkou a svetříkem bych si v lese připadala velice nepříjemně ... kor někde na horách : tam je hodně hezkých horolezců a ti se na slečnách s kabelkami docela baví

Tady třeba příklad z jednoho výletu P.S. ten sníh tedy nebyl všude, jen v jednom místě, ale byla to víceméně kamenitá cesta v horské dolině

Cituji dadabus: EDIT : Tedy, záleží kde chodíš na výlety, pokud někde do Stromovky, tak samozřejmě svetřík nevadí

Ne, Stromovku bych neřešila. Spíš třeba Prachovské skály, Okoř, Karlštejn-Amerika atd. Zrovna teď o víkendu jsem si připadala trochu divně. Ostatní si o mně rovnou mysleli, že jsem místní a asi pár lidí mě zastavilo, aby se zeptalo na cestu

MalinkaBoo
od 30. 3. 2011

0    0
Nebyla hodnocena

Já na výlety vyloženě sportovně nechodím, ano mám tenisky, ale nic humpoláckého, k tomu zajímavé tříčtrvrtáky, nebo černé kalhoty,ale proboha opravdu ne nic elegantního, jednoduché tričko a klidně i ten svetřík místo mikiny, ale opravdu ne nic, co vypadá elegantně batoh nosí většinou přítel, takže já bud nic, anebo třeba celé lonské léto jsem chodila s melounovou mini kabelkou z HMka, což vypadalo prostě vtipně a rozhodně jsem v lese nepůsobila jako pipinka, spíš jako blázen my většinou kombinujeme výlet s návštěvou zámku nebo nějakého města, prostě turistika plus kultura, žádné náročné výšlapy, takže na to extra sportovně být nepotřebuju...něco jiného je kolo, tam mám prostě černé vycpané kratasy a k tomu jakékoliv tílko a slabší mikča, plus případně větrovka anebo můj oblíbený výletový model z předminulého léta, byly kytičkované martensky a k tomu džínová sukně a mikina, vypadalo to opravdu zajímavě a určitě to nikoho nepobuřovalo ani na horách, hlavně to bylo strašně praktické, třebaže si určitě plno z vás pomyslí, že jsem magor, jít v sukni na výlet

Reaguji na MalinkaBoo: to jsem ráda, že je někdo stejný blázen, jako já.
To nošení batohu někým jiným by bylo super, ale skončila jsem teď v práci a jsem strašně aktivní člověk, takže když nejdu na pohovor, tak musím aspoň někam na výlet. Takže jdu sama, protože ostatní jsou samozřejmě v práci....

moderátorka

Cituji Lenulka11: nejsem člověk, co si užívá nějaké vícedenní treky.

Tak batoh je někdy třeba i na jednodenní trek, když s sebou musíš tahat vodu a jídlo an celý den plus oblečení pro případ zkažení počasí....Já vícedenním trekům taky neholduji

Cituji Lenulka11: Například na jaře v Chorvatsku jsem nějak nečekala, že by mohl být někde cestou sníh, takže jsem na skoro 2 tisícovou horu stoupala ve sněhu v pumách a džínech s kabelkou(aspoň teda sportovně vypadající) a míjela lidi s alpinistickou výbavou. Takhle podobně jsme tam teda šli tři, ale nikdo okolo rozhodně ne a všichni jen nevěřícně koukali.

To se nedivím, základem je mít toho radši víc, protože vždycky můžeš něco sundat, ale nidky si to nepřičaruješ

Cituji Lenulka11: Spíš třeba Prachovské skály, Okoř, Karlštejn-Amerika atd. Zrovna teď o víkendu jsem si připadala trochu divně. Ostatní si o mně rovnou mysleli, že jsem místní a asi pár lidí mě zastavilo, aby se zeptalo na cestu

Se nedivím zrovna na Prachovské skály vyrazit v teniskách , které obvykle nemívají žádný výrazný vzorek, je docela o pusu.....

Cituji dadabus: Myslím, že když půjdeš na metro v hezkých značkových trekových botech, 3/4 kalhotách, barevné flísce, třeba i s tím batohem - tak si nikdo nic hloupého nepomyslí. Prostě bude vidět, že jdeš na hory.

Asi tak Navíc existují i dlouhé oudoorové kalhoty, co nejsou nijak nápadné (né se zesílenými koleny a zadkem jako rejoice, ale černé/šedé/barevné, se zapínáním na zip s poklopcem a páskem, etc.) a i ve městě se snesou....

Rehny
od 13. 5. 2013

Neprodává v Bazaru

Já bych si vzala sportovní kalhoty (ne tepláky), tenisky a tašku přes rameno. Já kolikrát taky chodím oblečená podivně a říkám si co si o mě asi myslí lidi v metru, ale je mi to jedno. Já jsem takhle oblečená z nějakýho důvodu a kvůli půl hodince po městě se opravdu nebudu oblíkat nějak slušně.
Ale jednodenní krátký pěší výlety bych vůbec neřešila. Na ty se dá obléknout hezky aniž bys někoho pobuřovala ve městě nebo v přírodě (a když, tak ti to stejně může být jedno).

cutie7
od 24. 1. 2011

Neprodává v Bazaru

Dneš už je široká škála športovejšieho a outdooroveho oblečenia a vypada to ešte aj hezky,.... ja mam na lyže kupene funkčné prádlo a tak sa mi páči, že ja by som ho kľudne nosila aj von

inak to fakt neriešim, ak idem na výlet tak idem tak oblečená už z domu. Zrovna v stredu som bola lyžovať...a šla som normal v oteplovackach a lyžiarskej bunde.... ľudia pozerali jak na blázna, kedže vonku je 15 stupňov, ale, podľa mňa blázni boli oni. Lebo logicky...holka s lyžami vo vestibule nádraží a v Tatrách sa lyžuje ostošesť....tak kam asi tak mohla cestovať, že?

Majerkat
od 24. 7. 2013

Neprodává v Bazaru

Já nad tím dumám skoro každý víkend Snažíme se toho během víkendových dní vždycky stihnout co nejvíc, což v praxi znamená skoro celodenní výlet do přírody, oběd nebo večeře v příjemné restauraci a večer ještě kino, a zvolit oblečení tak, abych si v restauraci nebo nákupáku nepřipadala hloupě a přitom se mi dobře chodilo v přírodě (kolikrát prolézáme lecjakým terénem) je prakticky nemožné.
Většinou to řeším tak, že si beru nějaké tenisky (slušnější, nejčastěji adidasky), džíny (aspoň trochu strečové, aby se mi v nich dobře chodilo i třeba v lese) a nějaké pěkné tričko, nebo tričko a košili - asi jako na přiložené fotce, jen bez ledvinky . Ale ideální to není ani na jednu příležitost.
Třeba sportovní kalhoty nebo sportovní mikinu/bundu si beru jen, když vyrážíme na celovíkendové pobyty třeba do Českého ráje, na Šumavu apod. a vracíme se přímo z přírody domů
Ale když se večer vracíme do Prahy a jdeme ještě do nákupního centra do kina (což bývá většinou) a ještě k tomu zabíháme něco koupit, tak ne, to už si připadám blbě.
On je taky rozdíl ve věku - když mi bylo třeba dvacet, nevadilo mi chodit sportovně oblečená kamkoliv, teď když je mi kolem třiceti mi přijde, že už se to fakt nehodí.

Jinak my většinou vyrážíme autem, asi by bylo nejlepší vzít si s sebou věci na převlečení, ale to nedělám (nevím proč, asi z lenosti )

cutie7
od 24. 1. 2011

Neprodává v Bazaru

Cituji Majerkat: což v praxi znamená skoro celodenní výlet do přírody,

tiez je otazka co toto znamena- celodenní výlet..... toto oblečenie na fotke by som si vzala tak maximalne na nejaky hrad kam sa az pod hrad dostanem autom....

ale na turistiku vylozene do lea by som v tomto nesla

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!