1. . .4567

Cituji noeud: dělá úplný opak než slibuje. má být vhodný pod makeup, ale drolí se. to znamená, že se pod makeup použít nedá

Tenhle názor už se tu objevil několikrát. Máte mylné informace, pokud se krém pod makeupem drolí, tak to není vina krému, ani makeupu. Jde o kombinaci určitého krému s určitým makeupem. Mají složky, které se vzájemně nesloučí. Nicméně tenhle krém se prý drolí i bez makeupu, takže je prostě špatnej už od výroby.

Nechápu, proč bych nemohla cokoli, co se mi nelíbí, reklamovat...v drogeriích naštěstí moc nenakupuju, jen laciný věci...
Naopak - ráda bych, aby to tu bylo jako v zahraničí, kde můžete jít jakýkoli výrobek vrátit v případě nespokojenosti.
Taky nepobírám, proč se tu holky zastávají evidentně blbýho krému.

Cituji mishka999: Máte mylné informace, pokud se krém pod makeupem drolí, tak to není vina krému, ani makeupu. Jde o kombinaci určitého krému s určitým makeupem. Mají složky, které se vzájemně nesloučí. Nicméně tenhle krém se prý drolí i bez makeupu, takže je prostě špatnej už od výroby.

Jj, někdy nesedne kombinace krém a make-up, některé krémy se ale drolí i bez použití make-upu, stačí se jen podrbat na tváři

Cituji Patty: některé krémy se ale drolí i bez použití make-upu, stačí se jen podrbat na tváři

Jo, to se často stává třeba lidem s problematickou pletí, která produkuje hodně mazu. (Mně se to stávalo dost často a krém za to nemohl.)

arrow
profile_image
Žlutá_lentilka
od 30. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji mishka999: to se často stává třeba lidem s problematickou pletí, která produkuje hodně mazu.

Já mám sice problematickou pleť, ale mám jí hodně suchou, a krémy se mi drolí taky :-/.

arrow
profile_image
kostka
od 29. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Doufám, že to nelze. Nechtěla bych si koupit něco, co použil někdo předemnou.

Cituji kostka: Doufám, že to nelze. Nechtěla bych si koupit něco, co použil někdo předemnou

To by zpět do prodeje nedali

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Patty: To by zpět do prodeje nedali

Já bych se ani nedivila, kdyby to udělali...

Samozřejmě, že se to dá reklamovat. Jen člověk musí mít tady v Čr asi ostřejší lokte. V zahraničí může člověk zcela běžně vrátit krém, který mu nesedí, a to přesto, že tam dávají asi milionkrát častěji vzorečky než tady. Nikdo by tam na to nezdvihnul ani obočí (teda pokud byste nevrátili skoro prázdný kelímek

arrow
profile_image
verr
od 15. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mě by teda taky hrozně zajímalo, jak ta reklamace dopadla...

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lisa: naprosto souhlasím!

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak abych to tu trochu rozčísla, když zakladatelka nenavazuje.... Pracuju v jedné firmě, která do drogerií zboží dodává. A toto zboží se případně SAMOZŘEJMĚ reklamuje v drogerii. Drogerie si to potom řeší s výrobcem. Problém je, že některým prodavačkám se nechce, je to pro ně práce navíc, tak vás pak odkazují na výrobce. Když ale napíšete někam na marketingové oddělení, tak ty vám peníze opravdu vrátit nemůžou, maximálně lze někdy zaslat nový výrobek.. Takže pro shrnutí - reklamovat v drogerii, ta si to pak s výrobcem vyřídí. Za každý prodávaný výrobek zákazníkům ručí prodejce.

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

nečetla jsem celou diskuzi, tak snad neopakuji, co už bylo řečeno...ale výrobek, který je jak nekvalitní, tak nesedne vyreklamovat jde je to oficiální stanovisko DM, Rossmann, Douglas a Sephory...u ostatních si nejsem jistá

dámy, tak reklamaci mi v DM uznali, peníze vrátili s tím, že jsem jim hned řekla, že si za ty peníze koupím něco jiného u nich, abych taky ukázala nějakou vstřícnost. Hodně mi pomohlo, že jsem ho kupovala v pobočce kam chodím cca 3x týdně už 12 let a všechny prodavačky co tam jsou tam pracují v řádech několika let, takže se známe od vidění, ten vztah je víc "familiérní" jestli se to tak dá nadneseně říct, byly maximálně vstřícné, zajímaly se všechny o to, co je s tím krémem špatně, nechtějí přijít o dlouhodobého zákazníka . Šla jsem dozadu za vedoucí prodejny, řekla jsem jí o co jde, a ať si klidně ten krém zkusí nanést na kousek umyté ruky, počkat 5 minut a pak si přejet prstem po tom místě, ona to udělala a pak když se jí po po přejetí prstem úplně odrolil tak kroutila hlavou jak blázen . A jsem prý první kdo tenhle krém reklamoval (ostatní na to asi neměli kule). A jsem přesvědčená, že kdybych ho šla reklamovat do pobočky, kde mě neznají a neví, že jsem dlouhodobý a neproblematický zákazník, tak by se tím nechtěli zabývat a řekli by, že to nejde, ale třeba DM křivdím.

Jo a nedrolí se mi všechny krémy, to psal někdo o nějaké jiné slečně, tohle bylo po druhé v živote co se mi krém drolil, a poprvé co se drolil i bez použití makeupu, prostě jenom po poškrábaní, takže nešlo o pohou interakci s makeupem. A ano, nanášela jsem malé množství na dokonale čistou pleť, jak radí výrobce.

V tomhle případě (díky bohu) šlo názorně ukázat vadu výrobku na ruce prodavačky, s reklamací kondicionéru, řasenky, nebo něčeho jiného by to šlo hodně blbě .

arrow
profile_image
Monulishka
od 6. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak to je super že to šlo.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené