Reaguji na bejbee: v TW jsem narazila - možná je pouze výměna za jiný kus. Celkově je lepší se před koupí přeptat, protože obchodníci opravdu nemají tuto povinnost.

Cituji bejbee: Ve většině obchodů typu Deichmann, Tally Weijl, New Yorker, H&M můžeš zboží v pohodě do 14ti dnů vrátit. Buď to mají napsané u pokladny nebo se stačí zeptat, nikde jsem s tím neměla problém, pokud je to nenošené a v pořádku. Tak neplaš ty. Zákon na to samozřejmě není, ale většinou to tak funguje.

A proto říkám, že většina obchodníků to tak dělá. Ale pokud některý řekne, že zboží zpátky nevezme, tak se může slečna stavět na hlavu a nic s tím neudělá. Deichmann ofrky nedělá, peníze vrací, ale jak říkám - je to jen jejich dobrá vůle, nic jiného. Zákon vrácení peněz nařizuje pouze v případě nákupu přes eshop.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Vysoce módní obuv je podvod na zákazníky. Vždyť kdo by si z běžných lidí něco takovýho koupil a nosil to jen někam po molu?!

Já jsem si u Deichmana koupila podobný boty jako ty na obrázku, stály osm set, jinde je, dřív než se teď staly tak populární, neměli, tak jsem byla ráda i za Deichmana... a ti **** to na lístku označili taky jako vysoce módní obuv. Všimla jsem si toho až jsem po pár dnech zakládala paragon, boty samozřejmě dávno nošený...
Tak jako pardon, já si je koupila na venčení psa do lesa . Zatím teda drží, ale taky je dost šetřím, páč jestli se rozpadnou, tak je můžu rovnou vyhodit skrz ty jejich kličky s módní obuví... Fakt už nevím, kde nakupovat boty, aby měl člověk jakoustakous záruku, že to něco vydrží, a když ne, tak to vyreklamujou... navíc mám nohu 35ku a takový boty skoro nikde nemaj...

Takže je běž vrátit a omlať jim je o hlavu

boty

Děkuji za podporu. Mé boty nejsou žádný módní hit. Brala jsem je na lítání po venku a pak zjistím, že oni to považují za vysoce módní. Kdybych si brala aspoň botky, které jsou módní... ale toto? Nevím jak můžou být boty Misy označeny za vysoce módní

arrow
profile_image
anafara
od 29. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No já si takový boty kupuju normálně-doteď sem nevěděla,že vysoce módní má označovat,že nejsou na běžný nošení a že maj bejt nekvalitní.Nosím je pořád a ještě se mi nikdy nestalo s nima něco špatnýho nebo,že by se rozpadli.To je asi to kouzlo nevědomosti-všechno je to jen v hlavě

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mroskvicka: Ty prodavačky opravdu nemohou za to, jak výrobce boty označí.

Tak na to mají aspoň upozornit při nákupu!

Cituji Ciiicaaa: V případě nákupu PŘES INTERNET.

Jo sorry, máš pravdu, my vlastně mluvíme o ČR
Sice to, že to někteří prodejci poskytují ze své dobré vůle je fajn, ale v dnešní době by to už měla být samozřejmost a to hned z několika důvodů.
Jinak ale zakladatelka od smlouvy odstoupit může, jelikož ji na to nikdo neupozornil a dočetla se to až na účtence. V obchodě by to měli mít napsané přímo u obuvi a nebo ti to říci dřív, než za to zaplatíš.

Cituji mroskvicka: Ty prodavačky opravdu nemohou za to, jak výrobce boty označí.

Pro mě je prodavačka bot synonymum toho, že se v nich vyzná a umí poradit a bude vědět, co mi ke konkrétním botám má říci. Stejně jako když kupuju jeany. Prodavačka, která se sotva vyzná ve velikostech a modelech je ti jako zákazníkovi naprosto k ničemu.

arrow
profile_image
Joye
od 13. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Ciiicaaa: Deichmann ofrky nedělá, peníze vrací

Cituji mroskvicka: v Deichmannu ti opravdu vrátí peníze

Zrovna s Deichmanem moc dobré zkušenosti nemám. Koupila jsem si peněženku, po několika dnech se mi rozbil zip. Dala jsem ji na reklamaci, trvalo to měsíc, pak jsem si ji šla opravenou vyzvednout, před obchodem jsem si chtěla přendat peníze z náhradní peněženky do této opravené a zip mi zůstal opět v ruce, takže jsem tam hned naběhla, jestli si ze mě dělají srandu a považují to za opravené. Paní na pokladně mi to chtěla znovu poslat na reklamaci, ale to už jsem nechtěla. Že mi peníze prý vrátit nemůže, že to musí poslat na reklamaci a za další měsíc si ji můžu znovu vyzvednout. Pak jsme se tam chvilku dohadovaly a pak najednou pani obrátila, že se tu se mnou nebude dohadovat a peníze mi vrátí. Tak jako co to je? Najednou to šlo, ani nepotřebovala volat vedoucí a peníze mi bez problémů vrátila. Podle mě to na každého aspoň zkusí..a až když vidí, že se člověk nedá, tak najednou to vyřešit jde

Cituji 5Peta: Sice to, že to někteří prodejci poskytují ze své dobré vůle je fajn, ale v dnešní době by to už měla být samozřejmost a to hned z několika důvodů.

A z jakého důvodu např.? Předpokládám, že když si jdu něco koupit, tak si to zkusím, prohlídnu si to apod. Samozřejmě se mi taky několikrát stalo, že jsem si koupila třeba tričko a doma se mi už tak nelíbilo, ale pokud bych ho šla vrátit a prodejce by mi to odmítl, budu nadávat sama sobě, ne jemu. Pak by to taky mohlo vypadat jako půjčovna hader, kdy si někdo něco koupí, někam v tom jde aniž by odstřihl cenovku, kterou jen šikovně zastrčí a půjde to vrátit. Ne díky.

U koupi bot se mi za posledních x let nestalo, že by mi prodavačka neřekla, o jakou obuv se jedná - ať už účelně nebo materiálově, a to už vůbec ne v Deichmannovi, jelikož mi tam vždycky cpou další produkty na údržbu bot. Mimo to k účtence dávají leták s pravidly správné údržby, na kterém vždy zaškrtávají o jaký typ obuvi se jedná. Stačí jen "nekupovat zajíce v pytli".

Reaguji na luftrohra:
Já bych to tak nedramatizovala. ČOI k tomu říká toto:

Co na to zákon a ČOI?

To je ale absolutní nesmysl. Prodávající samozřejmě nemůže chtít, abyste boty takřka nenosili! A jenom tím, že vám v návodu k použití zaškrtnou kolonku ‚módní obuv‘ nebo ‚vysoce módní obuv‘ se nezbavuje odpovědnosti. Česká obchodní inspekce k tomu sděluje: „Módní obuví označuje technická norma (ČSN EN ISO 19952 Obuv-slovník) obuv navrženou a vyrobenou pro nošení v nenáročných podmínkách – prvořadá je u ní módnost. Takové označení však neopravňuje prodávajícího k porušování povinností, které mu stanoví platné právní předpisy, například ke krácení záruční lhůty, zamítání reklamací pouze s odůvodněním, že se jedná o módní obuv, nebo dokonce k nepřijetí reklamace.“ Na obuv platí klasická 24 měsíční záruční doba ze zákona, pokud nebyla dohodnuta lhůta delší...

arrow
profile_image
Joye
od 13. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji 5Peta: Pro mě je prodavačka bot synonymum toho, že se v nich vyzná a umí poradit a bude vědět, co mi ke konkrétním botám má říci. Stejně jako když kupuju jeany. Prodavačka, která se sotva vyzná ve velikostech a modelech je ti jako zákazníkovi naprosto k ničemu.

Přesně tak!

Reaguji na Joye: To je řešení reklamace, s tím jsem tam taky párkrát bojovala (nechtěli mi uznat 3. reklamaci stejné vady, protože byla jednou na levé a 2x na pravé botě ... ), ale s vrácením peněz za nenošené boty problém zpravidla nemají ...

V obchodech většinou brigádničí studentky. Že se prodavačka v tom nevyzná mi až tak nevadí, vadilo by mi to v případě dražšího obchodu. Ono někdy záleží jak se prodavačka vyspí, nebo kdo tam jde. Mamce před několika lety nechtěli vrátit peníze za dětské boty u Bati (doma zjistili, že má brtr příliš vysoký nárt), za půl hoďky tam šel taťka a prodavačka byla velice příjemná. Tak jsem zvědavá jak to dopadne. S reklamacemi jsem u Deichmanna problémy nikdy neměla, tak snad to půjde i vrátit, případně vyměnit za jiné, stejně musím v něčem chodit.

arrow
profile_image
Joye
od 13. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Ciiicaaa: To znam...Já si v CCC koupila kabelku, po 2 dnech se mi utrhlo jedno ucho. Dala jsem to reklamovat, opravili to..a po pár dnech se mi utrhlo druhé ucho Pobavilo mě vysvětlení, že prý kabelku asi moc přetěžuju. Jako sorry, ale kdybych u sebe měla nosit jen peněženku,klíče a telefon, tak to nastrkam do kapes a nepotřebuju kabelku že Tyhle jejich vysvětlení mě vždycky rozbijou. Jednou jsem reklamovala JARNÍ (všichni víme, jaký je na jaře počasí) tenisky a bylo mi vysvětleno že tyto JARNÍ boty nejsou do deště. Takže když vás v dubnu překvapí venku jarní přeháňka, tak se máte schovat do sucha a počkat až se to asi přežene

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené